Review site: Web : Digital

In acest mesaj fac review pentru site-ul Web : Digital.

Ce apreciez mult la site?
a. Grafica e dementiala;
b. Se vede ca e site muncit;
c. Mult content de calitate;
d. Oferta profesionista;
e. Se vede ca e inima pusa in site.

Ce apreciez mai putin?
Homepage:
1. Textul vizitatori este taiat insuficient; Nu imi e evident ca e taiat acel text;
2. Logo-ul mi se pare putin inspirat; Nu vad ce legatura are un robot cu web-ul digital;
3. Textul cu “Platim bine” mi se pare reclama ieftina; Pune macar semnul exclamarii;
4. Daca fac click pe “vreau o intalnire cu Mihai”, fa ca subject line sa fie textul asta: “vreau o intalnire cu Mihai”; E usor de facut asta;
5. Graficul de pe homepage din Google Analytics arata un trafic in scadere; De ce?
6. “Versiunea 1.0 Beta” suna un pic atipic; Eu personal ma astept sa fie de fapt “Versiunea 0.9 Beta”; Ca de aia e beta, ca n-ai ajuns la o versiune finala (n-ai ajuns inca la 1.0);

Pagina de joburi:
1. Chestiile cu “minimum” mi se par fortate; Pot da in 10 minute 50 de carti de vizita; Conteaza mai mult clientii adusi decat numarul brut de rezultate facute;
2. Textul: “hr[at]webdigital.ro” nu e filtru spam eficient; Fa o protectie, arata-mi ca te pricepi;
3. “Sa nu informeze eronat sau sa dezinformeze clientii in legatura cu produse sau in legatura cu serviciile oferite de web:digital.”; Mi se pare un obiectiv foarte vag; Oricine poate gresi cu ceva; La voi nu?

Pagina de comunicare online:
1. Mi se pare atipic sa externalizezi partea de social; Nu stiu cate lucruri poate zice un outsider despre companie; Eu n-as lasa pe altcineva sa scrie pe blogul meu, contul meu de Hi5 etc.; Unu la mana nu stie cine sunt prieteni cu mine si cine nu (sau clienti, sau parteneri, sau competitie etc.); Doi la mana poate sa zica raspunsuri gresite la eventuale intrebari;
2. “fii present”?
3. Nu vad de ce Hi5 e pentru o companie; La fel Lumea e mica sau My Space; Sunt non-business; Le-as scoate;
4. Ma astept ca SEO sa fie custom pentru afacerea mea, nu generalist; As vrea un SEO pentru nevoile mele, nu pentru ce poti tu oferi;
5. Nu stiu cum poti garanta prieteni in retele sociale; Nu prea depinde de tine reactia publicului;
6. Nu vad Twitter, nu vad YouTube; Uita-te la mesajul asta al meu si citeste si mesajele recomandate in mesajul meu si completeaza lista;

Pagina de campanii:
1. De unde stii ca Google e cel mai tare? De unde stiu eu? Da-mi statistici, de genul acesteia;
2. As vrea sa stiu si niste costuri financiare;

Pagina de contact:
1. As pune o harta;
2. Textul gri deschis pe alb e abia vizibil;
3. Daca fac click pe “Parerea ta” nu stiu unde ajung; As vrea sa ajung la o pagina doar pentru parerea mea;
4. Similar, mie personal nu imi e clara distincita intre:
a. “spune parerea ta” si
b.”cine sunt eu (clientul)”; Ajuta-ma cu asta!
5. Pe pagina asa scrii asa: “web : digital”, pe alte pagini scrii “web:digital”; Fii consistent cu spatierea, e vorba de numele companiei tale! Hint: Mergi pe homepage si uita-te la spatierea din logo si la spatierea din titlul site-ului;

_________
Tragem linia: desi are mai multe lucruri de imbunatatit, se vede de la distanta ca e vorba de un site profesionist. Mult succes!

I am a Freelancer. My expertise is in SEO (Search Engine Optimization) / UX (user experience) / WordPress. Co-founder of lumeaseoppc.ro (series of events on SEO & PPC) and cetd.ro (Book on branding for MDs). On a personal level, I like self-development - events, sports, healthy living, volunteering, reading. I live in London, and lots of things live in me.

11 Comments

  • webdigital

    3 May 2009 - 17:40

    Multumesc pentru review si pentru sugestii.

    Dupa ce vom face modificari in urma sugestiilor tale sper sa revii cu “complimente”.

    :d/

  • Olivian BREDA

    3 May 2009 - 17:42

    Cu placere, o sa mai intru pe site-ul vostru sa vad ce-ati mai facut. :)

  • webdigital

    3 May 2009 - 19:10

    La partea cu SEO cred ca ai inteles gresit sau am trasmis noi gresit. SEO nu este generalist este specific pentru fiecare client in parte.

    Partea de SEO on-page este cat se poate de personalizata, pana si densitatea cuvinteleor cheie in pagina este specifica domeniului de activitate al clientului.

    Ajuta-ne sa intelegem cum ai inteles astfel, pentru ca daca tu ai inteles asa e posibil ca si clientii sa inteleaga la fel.

    Multumesc anticipat.

  • Olivian BREDA

    3 May 2009 - 19:12

    Ai pe site o oferta de SEO, si personal nu inteleg ce cauta acolo. Eu la SEO specific o lista enorma de lucruri pe care stiu sa le fac, dar stabilesc cu clientul ce fac din lista respectiva. Tu pe partea de SEO imi oferi pe site o lista destul de scurta, pe care cred ca o aplici exhaustiv.

    Ce vreau sa spun e ca SEO mi se pare ca tine foarte mult de specificul unui site si o prima etapa e identificarea lucrurilor la care trebuie sa lucrezi (si nu poti face o lista cu lucruri care se aplica pt. fiecare site in parte).

    Daca ai preciza acest lucru pe site, ar fi totul Ok. :)

  • webdigital

    5 May 2009 - 08:51

    @Pagina de comunicare online: 1
    Se poate externaliza partea de social, ai fi uimit cat de bine poate scrie cineva despre afacerea mea, mai ales daca editarea de materiale e o abilitate pentru persoana care desfasoara aceasta activitatea.

    @Pagina de comunicare online: 4
    SEO nu este generalist, ai inteles gresit. Este cat se poate de personalizat.

    @Pagina de comunicare online: 3
    Toate retele sociale Non-Business au in ele oameni care indeplinesc functii duale: exista si pe planul personal dar si pe cel social. Deci argumentul este interesant insa nu.

    @Pagina de joburi: 3
    In zona de joburi trebuie sa fie si ceva vag si la “mintea cocosului” dar care sa indeplineasca o functie esentiala, si anume: sa nu spuna prostii la client daca nu stie.

    @Pagina de contact: 5
    Diferenta dintre “web : digital” si “web:digital” nu reprezinta o reinterpretare a identitatii, amandoua formele sunt acceptate, si chiar mai multe “Web:Digital” si “Web : Digital” sunt acceptate. Credem ca in cazul utilizarii “Web;Digital” sau “web ? digital” atunci identitatea ar putea fi transmisa gresit.

    Iti multumim pentru toate observatii, apreciem feedbackul tau foarte mult. Te invit sa intri pe site pentru a surprinde modificarile realizate.

  • Olivian BREDA

    5 May 2009 - 08:54

    Ma bucur ca ati implementat schimbarile propuse.

    Legat de social, sa stii ca eu pot scrie descriptiv despre tine, dar socialul e de chichite, intrebari speciale, comunicare. E despre prieteni si retea. Si astea sunt greu externalizabile (cel putin cum vad eu lucrurile).

    Din oferta de pe site, vad SEO-ul afisat ca serviciu general. Da, poate, am inteles eu gresit, dar ideea e ca pot intelege si altii la fel. ;)

  • Victor Caras

    7 May 2009 - 14:05

    Am vazut si eu site-ul si subscriu la o parte din parerile tale.

    L-as sfatui chiar pe Mihai sa scoata din site, de la studiul de caz Casablanca Residence (http://www.webdigital.ro/studiu-casablanca-residence.html ) printscreen-ul folosit din analytics. Este defapt aceeasi imagine ca si in header.

    Este o imagine care arata ca este inca incepator in ceea ce priveste campaniile adwords.

    Cum poti pretinde ca o campanie cu un bounce rate de 90.47% si un Avg Time on Site de 0.31 este o campanie de succes ?

    Ultimul blog post al lui Victor Caras este: Inspirational Speech

  • Olivian BREDA

    7 May 2009 - 14:06

    Interesante observatii. Mersi. :)

  • iMunteanu

    16 June 2009 - 20:30

    @victor am dedicat special un raspuns pe blogul webdigital pentru problema asta. nu o sa mai incep aceasta discutie.http://blog.webdigital.ro/neintelegerea-lui-victor.html

    Ultimul blog post al lui iMunteanu este: Secretul vietii tale il stii doar tu

  • Lion

    17 September 2011 - 16:37

    Salutare tuturor,
    Are cineva timp sa-si arunce un ochi si pe site-ul meu si sa-mi spuna ce ar mai trebui lucrat pe la el pentru a creste numarul de vizitatori unici?
    http://www.stomatologie-militari.ro
    Multumesc mult

  • Olivian BREDA

    17 September 2011 - 16:39

    Salut, vezi email.

Leave a comment

Your email address will not be published.