Cuprins:
- #1 UX: Analiză uzabilitate (UX, experiența vizitatorilor, CRO, conversion rate optimization)
- #2 SEO: Analiză SEO (optimizare pentru motoarele de căutare; search engine optimization)
- #3 SEO: Structurare informație pe site (stabilire lista cuvinte cheie + implementare parțială)
- #4 WordPress: Realizare site WordPress și/sau mentenanță
- Sarcini particulare (plata pe oră)
- Pachete lunare servicii
- Întrebări și răspunsuri
- Contact
#1 Analiză uzabilitate (UX, experiența vizitatorilor, CRO, conversion rate optimization)
Vedeți video explicativ sau citiți descriere în format text:
Download descriere text »
- Experiență: aproximativ 100 de audituri UX realizate, din care 80 detaliate (în medie, 6 ore de lucru), și 20 sumare;
- Costuri – în funcție de complexitate, o analiză medie/foarte mare costă între 2.500 și 5.000 de lei +TVA (cea sumară e discutabilă):
- A. Analiză UX sumară; exemple analize sumare »; veți primi un document cu niște observații despre site doar la o primă vedere;
- B. Analiză UX medie, fără urmărire implementare; exemple analize medii »
- C. Analiză UX medie, cu urmărire implementare; exemple analize medii + urmărire implementare » Recomandată!
- D. Analiză UX foarte mare, cu urmărire implementare – dacă site-ul dvs. este foarte mare, sau are un trafic foarte mare, sau doriți să acord mult mai mare atenție auditului, să intru în profunzimi, se poate justifica uneori alocarea unui buget mai mare, și analiza mai detaliată; exemple analize foarte mari + urmărire implementare »
- Livrabile: un document Excel, destul de “stufos”, cu detalii și multe linkuri, cu opinia personală despre ce puteți testa pentru îmbunătățire; vedeți exemple mai sus; dacă doriți, un video cu punctele mai importante; dvs. va trebui să implementați;
- Taskuri client: răspuns mail inițial, detaliat, cu cerințe audit (exemplu cerințe, mai vechi, neactualizate – PDF / DOCX); întrebări audit; prioritizare taskuri primite de la mine; implementare audit; trimis listă cu ce s-a implementat din audit, pentru a re-verifica; întrebări finale;
- Termen livrare: cel mult 15 zile lucrătoare de la confirmare ofertă și răspunsuri la întrebări inițiale pe email (e un chestionar inițial); pentru auditul UX foarte mare este vorba de 25 de zile lucrătoare;
- Garanții: document Excel la un standard de calitate înalt;
- De ce să faceți un astfel de audit cu mine? În primul rând pentru că pot veni cu o perspectivă nouă, externă site-ului. Apoi, pentru că am experiență în astfel de sarcini.
- Puncte slabe: nu fac sondaje cu clienții dvs., v-ar putea ajuta mai mult să întrebați “în piață” care sunt punctele slabe ale site-ului dvs., decât să primiți feed-back-ul meu, chiar dacă am o experiență în spate;
- Notă: pentru punctele A. și B, primiți doar un audit, fără consultanță ulterioară, care poate fi achiziționată separat; la punctele C. și D. veți primi 2 ore timp total pentru o sesiune de întrebări și răspunsuri pe Skype / email și pentru un reaudit al lucrurilor pe care dvs. le alegeți pentru implementare;
- Notă: în general, auditurile sunt private, nu le fac publice decât în urma unui acord anterior;
- Notă: un motiv pentru care se recomandă, la modul general, e pentru că pot apărea idei externe care să ducă la rezultate; dacă devii familiarizat cu un site, e posibil să îți scape unele erori;
- Notă: pentru că nu pot garanta rezultate, nu corelez în general implementarea unui audit cu obținerea unui rezultat; adică, nu îmi asum să zic “nu garantez rezultate, uite ce s-ar putea obține totuși”; ori îți asumi asta, ori nu, nu mi se pare OK să vorbești despre poziționări doar în ideea de “ar putea să se întâmple asta”;
- Notă: încerc, pe cât pot, să fac mențiuni independente una de alta; adică dacă sugerez eliminarea unui slider, pot spune și cum s-ar putea îmbunătăți slider-ul curent, chiar dacă recomandarea generală ar fi spre eliminarea slider-ului;
- Notă: diferențe între un audit UX vs. teste de uzabilitate;
- Ce ar putea să nu meargă OK? Așteptări nerealiste despre cum arată un audit (de analizat exemple cu atenție, pentru a preîntâmpina asta); răspuns la chestionar trimis pe email imperfect, nu se înțelege care e publicul țintă de către mine, cel care fac auditul, rezultă un audit imperfect; neimplementare de către client a multor puncte din audit; lipsă întrebări client, lucruri neînțelese și ignorate;
#2 Analiză SEO (optimizare pentru motoarele de căutare; search engine optimization)
Vedeți video explicativ sau citiți descriere în format text:
Download descriere text »
- Experiență: aproximativ 230 de audituri SEO realizate, din care 180 detaliate (în medie, 6 ore de lucru), și 50 sumare;
- Costuri – în funcție de complexitate, o analiză medie/foarte mare costă între 2.500 și 5.000 de lei +TVA (cea sumară e discutabilă):
- A. Analiză SEO (Search Engine Optimization) sumară; aici primiți principalele observații, dar sumarizat prezentate, și documentul va conține multe linkuri din care vă veți lămuri singuri;
- B. Analiză SEO medie, fără urmărire implementare; exemple analize SEO medii »
- C. Analiză SEO medie, cu urmărire implementare; exemple analize SEO medii » Recomandată!
- D. Analiză SEO foarte mare – dacă site-ul dvs. este foarte mare, sau are un trafic foarte mare, se poate justifica uneori alocarea unui buget mai mare, și analiza mai detaliată; puteți să îmi scrieți un email în care să analizez dacă e cazul la dvs., voi face o analiză mai în detaliu;
- Livrabile: o listă de analize video / text, alături de un document Excel, destul de “stufos”, cu detalii și multe linkuri, cu opinia personală despre ce puteți testa pentru îmbunătățire; la verificare voi da o reparcurgere a majorității taskurilor, nu neapărat 100%, dar aproape; vedeți exemple mai sus; dvs. va trebui să implementați;
- Taskuri client: răspuns mail inițial, detaliat, cu cerințe audit (exemplu cerințe, mai vechi, neactualizate – PDF / DOCX); întrebări audit; prioritizare taskuri primite de la mine; implementare audit; trimis listă cu ce s-a implementat din audit, pentru a re-verifica; întrebări finale;
- Termen livrare: cel mult 15 zile lucrătoare de la confirmare ofertă și răspunsuri la întrebări inițiale pe email (e un chestionar inițial); pentru auditul SEO foarte mare este vorba de 25 de zile lucrătoare;
- Garanții: document Excel la un standard de calitate înalt;
- Ce nu garantez: o anumită poziționare (pagina 1, locul 1, de exemplu);
- De ce să faceți un astfel de audit cu mine? În primul rând pentru că tool-urile standard de SEO dau doar o perspectivă, e necesară o interpretare a rezultatelor. Am discutat despre asta aici. De asemenea, pentru că am experiență în astfel de sarcini. În fine, pentru că un audit SEO se face de obicei destul de rar, și poate aduce beneficii, în urma implementării cât mai complete, pe partea de poziționări.
- Puncte slabe: auditul SEO trebuie văzut ca un punct de pornire pentru o strategie SEO, din care să rezulte un set de acțiuni constant timp de ani de zile; dacă nu sunteți dispuși să vă asumați un efort susținut pe partea aceasta, auditul nu va avea mare succes; ca un aspect tehnic, auditul doar remarcă niște probleme, le semnalează, dă și niște linkuri cu detalii, însă deținătorul site-ului va trebui să reia auditul, să prioritizeze implementarea, să seteze un calendar; iar Excel-ul pe care îl dau cu problemele nu e 100% complet, am și niște puncte de audit în afara Excel-ului, eu nu organizez taskurile pentru deținătorul site-ului, e un task în sine acesta; de văzut acest articol: Google Says Often You Can’t Tell Which SEO Efforts Led To Ranking Success.
- Beneficii posibile: dacă totul merge bine, ați putea avea rezultate bune în SEO în urma implementării auditului; pentru a vedea ce rezultate estimate are un competitor de-al dvs. în urma activității de SEO, puteți folosi SEMrush (aveți nevoie de cont gratuit) și estima, inclusiv cu date pentru România, care ar fi beneficiile financiare posibile dacă ați avea prezență în online similară cu a concurentului dvs. X; când alocați buget pentru SEO, vă sfătuiesc să evaluați care ar fi bugetul alocat pentru a obține similare pe partea de Google Ads, și rețineți că rezultatele din SEO au o durată mult mai mare de viață decât eforturile alocate pentru Google Ads; în general, locul 1 la Google Organic aduce trafic mai mult decât locul 1 la Google Ads, dar rata de conversie e mai bună, de multe ori, pentru traficul adus din Google Ads; detalii despre asta: 1, 2, 3.
- Notă: pentru punctele A. și B, primiți doar un audit, fără consultanță ulterioară, care poate fi achiziționată separat; la punctul C. veți primi 2 ore timp total pentru o sesiune de întrebări și răspunsuri pe Skype / email și pentru un reaudit al lucrurilor pe care dvs. le alegeți pentru implementare;
- Notă: în general, auditurile sunt private, nu le fac publice decât în urma unui acord anterior;
- Ce ar putea să nu meargă OK? Neimplementare de către client a multor puncte din audit; taskuri care se implementează foarte greoi – unele companii de SEO preferă să aibă o colaborare lunară, permanentă, cu un client, puține taskuri lunare, buget permanent; eu prefer să livrez un raport foarte detaliat și complex, iar viteza de implementare a taskurilor, odată înțelese și prioritizate, să și-o stabilească fiecare; ei, uneori, viteza aceasta, deși nu e nulă, este mică; așteptarea ca în urma unui audit SEO + implementare a unor lucruri să se obțină rezultate; da, dacă implementați inclusiv partea de content marketing, alocați efort și buget pentru asta, foarte probabil veți avea rezultate; dacă implementați doar selectiv auditul, s-ar putea ca rezultatele să fie mici; “SEO” nu se mai referă de mult timp strict la “procedură: caut cuvinte cheie, public articole pe tema asta, obțin linkuri” – sunt mult mai multe elemente care afectează succesul unui site, e nevoie și de optimizare viteză, și de design, și de o comunitate în jurul site-ului (rețele sociale, newsletter, comentarii), și de conținut media bogat (nu doar text, ci și poze, video, poate infografice); un alt lucru ar putea fi percepția că SEO funcționează în mod magic, pe baza unor secrete, care, odată aflate, poziționează un site; sunt căi care aduc succesul mai rapid decât altele, dar, în principiu, e nevoie de un efort constant;
#3 Structurare informație pe site (stabilire lista cuvinte cheie + implementare parțială)
Vedeți video explicativ sau citiți descriere în format text:
Download descriere text »
- Experiență: realizat sarcina pentru aproximativ 20 de site-uri;
- Cost – în funcție de complexitate, între 2.000-3.500 de lei:
- A. Pentru site-uri mici – site de prezentare, blog sau magazin online cu până în 100 de produse – Stabilire listă de cuvinte cheie + optimizare efectivă 10 pagini; detalii procedură »
- B. Pentru site-uri medii și mari, peste 100 de pagini – Stabilire listă de cuvinte cheie + optimizare efectivă 10 pagini; detalii procedură »
- Livrabile: O listă de cuvinte cheie, detaliată oricât de mult, conform cerințelor clientului; o listă de 10 cuvinte cheie cu monitorizare strictă din partea mea; învățarea, de către client, a cum să optimizeze restul paginilor din site;
- Taskuri client: răspuns mail inițial, cu lista cuvinte cheie pentru audit; răspuns la emailuri despre lista de cuvinte cheie, va fi un ping-pong; implementare cuvinte cheie pe 10 pagini, conform suportului oferit de mine – se vor face succesiv; implementare de unul singur a implementării pentru restul cuvintelor cheie;
- Termen livrare: aici e un dans și un ping-pong, nu este o sarcină care depinde doar de mine; în general, proiectele, în total, ar trebui să dureze undeva între una și două luni, dacă se răspunde la email în termen de 3 zile lucrătoare; în practică, însă, au fost întârzieri;
- Garanții: interesul de a îmi ajuta clientul să ia decizia optimă în privința cuvintelor cheie;
- Ce nu garantez: o anumită poziționare (pagina 1, locul 1, de exemplu);
- Puncte slabe: în general, nu caut să îmi “motivez” clienții să răspundă la emailuri, și asta poate duce la proiecte întârziate;
- Ce ar putea să nu meargă OK? Deși optimizez cu clientul 10 pagini, și dau proceduri, inclusiv materiale video, despre cum se face optimizarea unei pagini, pentru unii implementarea se face foarte greoi; răspunsuri la emailuri venite greu contribuie și ele la întârzieri;
#4 Realizare site WordPress și/sau mentenanță
- Experiență: aproximativ 50-100 de site-uri lansate (la unele adaptare temă, la altele creare temă de la zero); aproximativ 20-30 de site-uri de mentenanța cărora mă ocup periodic;
- Exemple site-uri realizate (partea tehnică): electroservice.ro, holisticrestart.ro, cetd.ro;
- Costuri – depinde de multe lucruri (între 3.000 și 6.000 de lei):
- A. Realizare site “macro” (etapă inițială): costul va fi legat de plata pe oră, de văzut detalii mai jos punctul #5; întâi de toate, se va crea un GMail pentru proiect și se va trimite acolo conținut din partea clientului (imagini, texte); abia ulterior începe realizarea site-ului; clientul va achiziționa separat hosting, domeniu, temă WordPress (dacă va dori temă premium), dacă va fi cazul și elemente grafice (imagini, prezentări, video); în această etapă site-ul va îndeplini 80% din cerințele cele mai importante, dar nu va fi 100% perfect; se va lucra pe o structura clar stabilită, înainte de începerea efectivă a lucrului la site; detalii alegere site vs. blog »; detalii viteză site »; detalii utilizare ulterioară »
- B. Adaptare detalii (etapă secundară; recomandată, dar nu obligatorie): vedeți tarif orar, mai jos;
- C. Mentenanță (etapă finală; opțional):
- Pachet optimizare one-time site WordPress – backup inițial, pluginuri creștere viteză site, pluginuri SEO, pluginuri securitate, o singură dată; detalii securitate »
- Pachet mentenanță (de ce recomand? »):
- i. Pachet mentenanță anuală site WordPress (update-uri periodice de WordPress, plugins, temă; backup înainte de update; tariful nu include posibila devirusare, care poate fi achiziționată separat); detalii actualizare » sau
- ii. Pachet mentenanță anuală site WordPress, cu devirusare inclusă (update-uri periodice de WordPress, plugins, temă; backup înainte de update; tariful include posibile devirusări); detalii actualizare » (între pachetele i. și ii. alegeți unul sau niciunul, dar nu ambele)
- Pachet plata per oră de lucru efectivă – vedeți tarif orar, mai jos;
- Livrabile: Un site WordPress, fie creat, fie optimizat inițial, fie administrat de către mine; desigur, pot fi și combinări de servicii;
- Taskuri client:
- Pentru realizare site WordPress – (dacă e cazul) achiziționare hosting (aproximativ 300 de lei + TVA / an; variază de la un furnizor la altul), domeniu (aproximativ 10 € + TVA / an), temă (aproximativ 60 € + TVA), materiale grafice (foto, video, prezentări); furnizare date găzduire + domeniu (dacă e cazul); furnizare text + foto și structură site (schiță pagini importante din site); răspuns la emailuri, ulterior;
- Pentru optimizare / mentenanță – furnizare date găzduire; răspuns la emailuri, ulterior;
- Termen livrare: din momentul în care am – o schiță cu ce se dorește pe prima pagină și pe paginile importante, tot conținutul (text + foto), termenul de livrare este de 20 de zile lucrătoare; ulterior, pentru schimbări minore, implementare în 8 zile lucrătoare; taskuri majore: implementare în 15 zile lucrătoare;
- Garanții: interes ca site-ul să arate cât mai bine;
- Ce nu garantez: că eu personal voi fi mulțumit de rezultatul final (realizarea site-ului implică două părți, voi implementa și lucruri pe care eu nu le recomand);
- Puncte slabe: din punct de vedere tehnic, în general, mă descurc destul de bine cu aspectele tehnice ale realizării, adaptării, mentenanței, securității WordPress; dar am abilități de designer slabe, și sunt lucruri la realizare / mentenanță site care implică și design, ai nevoie de un ochi, uneori clientul nu se plânge de o anumită problemă, dar designul e nereușit; îl văd și eu uneori și mi se întâmplă să nu am soluții; de asemenea, la metenanță WordPress sunt și lucruri pe care nu le stăpânesc atât de bine pe cât mi-aș dori – Analytics, e-mail marketing sunt două exemple cu care m-am întâlnit, și la care aș avea ce să perfecționez;
- Ce ar putea să nu meargă OK? Sunt doi jucători în realizarea unui site – cine face site-ul și cine vine cu conținutul; de obicei, am întâlnit întârzieri în furnizarea de conținut (texte, imagini) pentru site, și asta a lungit unele proiecte foarte mult; de asemenea, lipsa de consistență despre cum ar trebui să arate unele elemente (schimbări importante în structura site-ului) pot lungi un proiect; răspunsuri la emailuri venite greu contribuie și ele la întârzieri;
#5 Sarcini particulare (plata pe oră)
- Tarif orar pentru taskurile care nu sunt precizate mai sus:
- Tarif special pentru taskurile de minim o oră, și maxim 10 ore – 400 de lei; cu acest tarif încep colaborările, în general;
- Pentru taskurile de 10-50 ore, tariful scade la 380 de lei pentru orice oră care depășește cele 10 ore;
- Pentru taskurile de peste 50 ore, tariful scade la 350 de lei de oră pentru orice oră care depășește cele 50 de ore;
- Pentru taskurile care depășesc 100 de ore voi face o ofertă particularizată;
- Timpul se va rotunji prin adaos la cele mai apropiate 10 minute superioare; dacă timp task = 37 minute, va fi notat 40; dacă timp task = 25 de minute, va fi notat 30; timp task = 21 minute, notat 30; timp task = 50 minute, va fi notat 50;
- Pot să mă înregistrez video când lucrez la un task, pentru taskurile de minim 15 minute, în acest caz voi adăuga 5 minute, procesare video / upload.
#6 Pachete lunare servicii – costuri
- Experiență: lucrez, periodic, cu 1-5 site-uri, în medie, în mentenanță lunară;
- Sarcinile de mai sus se pot grupa pe pachete lunare, în general între 6 și 12 luni, vă invit să mă contactați și să îmi ziceți ce servicii v-ar interesa, din cele de mai sus, și vă pot face un pachet lunar;
- Notă – în cazul în care se alege un pachet cu taskuri realizate o singură dată (de exemplu, audituri la începutul colaborării) și taskuri realizate constant (metenanță site), dacă se dorește încheierea mai rapidă a contractului, vor rămâne de achitat taskurile de realizat o singură dată.
Întrebări și răspunsuri
- Partea financiară? Sunt PFA, emit factură, sunt plătitor de TVA;
- Reduceri de preț? Ofer reduceri de preț pentru un pachet de mai multe sarcini, începând cu a doua sarcină;
- De ce eu și să nu faceți singur o sarcină, despre care aveți habar? Dacă sunteți un specialist UX / SEO / WordPress, e posibil să nu aveți nevoie de serviciile mele; dacă sunteți însă o persoană care are anumite cunoștințe, dar nu e expert, costul de oportunitate s-ar putea să vă arate că, decât să faceți un task, e de preferat să îl externalizați; da, poate costul meu vi se pare mare, dar dacă comparați cu efortul pentru a ajunge la rezultate, și luați în considerare ce ați putea face în timpul în care ați face dvs. înșivă taskurile pe care le fac eu, e posibil să fie mai avantajos ca eu să fac taskurile pentru dvs.;
- De ce să investiți într-un canal de online marketing? Consider că, de multe ori, în online marketing 1+1=3, adică dacă investiți în mai multe canale de marketing în același timp puteți avea rezultate mai bune decât dacă vă axați pe unul singur;
- Ce rezultate ai putea avea prin folosirea unuia din serviciile de mai sus? Cel mai bine este să mă contactați, și să vă răspund în scris / verbal; depinde pentru fiecare business în parte;
- De ce să apelați la un specialist să realizeze un audit SEO, în loc să folosiți tool-uri de audituri online? Răspuns detaliat »
- De ce să alegeți un freelancer, în locul unei agenții? Este adevărat că un freelancer, pentru că trebuie să se ocupe de tot ciclul de viață al unui proiect (vânzări, servicii clienți, contabilitate, prestare serviciul X în sine), și, pe plan personal, are nevoie să învețe din multe surse (e necesar să se perfecționeze nu doar strict în domeniul lui de activitate), e posibil să fie aglomerat; deși, la modul general, eu sunt destul de mulțumit de viteza mea de răspuns la emailuri, versus interacțiuni anterioare cu agenții; pe de altă parte, dacă apelați la o agenție web, există riscul, ca, deși persoana/persoanele alocate pentru o sarcină anume să fie dedicate (adică omul de vânzări să facă doar vânzări, omul de customer service face doar această activitate, contabilitatea face doar contabilitate, iar omul de SEO/UX/WordPress face doar sarcina dedicată), să fiți alocat unui junior fix în punctul mai important pentru dvs. – SEO / UX / WordPress; da, persoana va fi supervizată, însă e posibil să apară execuție leantă sau mai puțin calitativă;
- De ce eu și nu alții, motiv #1? Consider că mă diferențiez prin experiență, gama largă de contexte în care am lucrat (la client, agenție, freelancer, sub-contractor, începător, avansat, manager, București, Londra, clienți de toate dimensiunile); nu consider că “Audit SEO” e un serviciu generic, alegi între un audit de 200 de Euro și unul de 350 de Euro strict din perspectiva “e un audit, tot cam același lucru, rămâne să ne uităm doar la prețuri”; de văzut cele mai bune articole scrise de mine, pe tema Internet marketing; am lucrat pentru aproximativ 400 de site-uri, în total, de-a lungul activității mele, din martie 2006 până azi;
- De ce eu și nu alții, motiv #2? Nu am un număr exact, dar am avut destul de mulți clienți care, în urma unei colaborări cu mine, fie au revenit cu noi sarcini, fie m-au recomandat altora, fie au ales să colaboreze constant cu mine;
- De ce eu și nu alții, motiv #3? Încerc să fiu cât mai bine informat, și periodic urmăresc noutățile pe tema online marketing; puteți citi știri partajate de mine pe Lumea SEO PPC, pe conturile de Facebook 1 și 2, Twitter 1 și 2; îmi informez clienții cu care colaborez constant dacă apar schimbări foarte importante, care li se potrivesc, în opinia mea, profilului lor de business;
- Clienți cu care am lucrat? În general, lucrez cu firme mici, uneori medii, rareori clienți mari; am lucrat inclusiv cu business-uri foarte mari; nu doresc însă să public lista, îmi puteți cere detalii în mod privat, și pot prezenta mai multe detalii;
- Testimoniale? Un lucru ce lipsește paginii ăsteia este o listă cu testimoniale clienți; nu consider însă că dacă ai sute de clienți, ai lucrat la agenție / client / angajat / freelancer / pentru clienți de toate dimensiunile / direct sau prin intermediari ai putea avea vreo problemă să obții 3-6 recomandări de pus pe pagină; mi se par însă irelevante; altfel, oricine a lucrat 10+ ani într-o nișă poate obține 3-6 recomandări; este posibil ca acelea să fie irelevante; dacă vreți, totuși, să le vedeți, puteți vedea recomandări personale pe profilul meu de LinkedIn ».
- Performanțe deosebite? Am făcut pentru un client auditul cel mai complex pe UX din ofertă. Ulterior, încă unul pentru alt site. Ulterior, încă unul, alt site.
- Cum ar trebui să faceți linkbuilding? Dacă veți citi cu atenție articolele / veți privi clipurile video din acest articol (Resurse pe tema content marketing), ar trebui să vă puteți răspunde dvs. înșivă la întrebare;
- Discount? Ofer discount 10% pentru auditurile care doriți să fie făcute publice, altfel sunt, standard, private; dacă doriți ca auditul dvs. să fie public, vă invit să îmi spuneți înainte de realizarea acestuia, nu după;
- De ce nu ofer prețuri mici? Vedeți aici niște explicații »
- Cu cine nu lucrez? Nișe precum cazinouri / cryptomonede / jocuri de noroc / industria erotică / lucruri împotriva sănătății sau eticii;
- Cu cine altcineva ați putea lucra? Vedeți lista de Furnizori servicii recomandați de mine »
- Valabilitate ofertă? Prețurile din pagina curentă se pot schimba, periodic.
Date fiscale:
Numele: PFA Breda Olivian Claudiu
CUI: 22128010; Nr. Reg. Com.: F13/662/2007
Adresă: str. Frunzelor, nr. 10, bl. 160, sc. F, et. 2 ap. 112
Năvodari, Constanța, România
CUI: 22128010; Nr. Reg. Com.: F13/662/2007
Adresă: str. Frunzelor, nr. 10, bl. 160, sc. F, et. 2 ap. 112
Năvodari, Constanța, România
Plătitor de TVA