Review complex site: magazin online Orange

Analizez in acest mesaj magazinul online al Orange Romania, in lucruri bune si lucruri de imbunatatit.

Functionalitate

Ce imi place?
– Ma bucur ca, atunci cand cumpar un produs, pot selecta optiunea “Alege pret” din doua locuri: si in partea de sus a paginii, si in partea de jos; O functionalitate utila!
Ce as imbunatati?
1. Schimbarea dimensiunii fontului se aplica pentru foarte putine elemente din pagina;
2. Pagina de Contact a site-ului nu are listat un numar de telefon, o adresa de email, nu numar de fax; As prefera si o persoana de contact; Pe pagina nu sunt specificate care sunt campurile obligatorii de completat; Nu inteleg utilitatea unui buton tip “Reset”; Ce nevoie am de astfel de buton? Sa imi stearga toate datele completate? Nu, multumesc!
3. Casuta de “Cauta” contine textul “cauta…” deja completat; Trebuie sa apas “Delete” sau “Backspace” pentru a sterge acel text; As prefera sa se steraga automat cand fac click in casuta (tehnic, e posibila schimbarea);
4. Hai sa vedem etapele prin care eu pot comanda un produs:
a. Sunt pe homepage;
b. Daca imi place un produs de pe homepage, aleg “Detalii” si trec direct la pasul e.
c. Cum nu am gasit ceva util pe homepage, intru pe pagina telefoane;
d. Stau ceva timp pe acea pagina, ma uit, ma sucesc, ma invartesc;
e. Aleg un produs;
f. Aleg culoarea;
g. Trec la pasul urmator: Alege pret;
h. Aleg ceva din optiunile “Alege-ti numarul de telefon pe care vrei sa-l prelungesti” (personal, nu am nicio optiune aici);
i. Aleg tipul de prelungire abonament (sunt surprins aici ca nu mi se ofera un discount daca aleg sa trec la un abonament mai “scump”);
j. E posibil ca in acest moment, dupa ce m-am chinuit sa fac pasii de la a. la i., sa fiu informat sec “Nokia 6300 nu exista pentru moment in stoc.”; Fara nicio alternativa de produs (alt telefon), fara nicio alternativa de cumparare (de la un dealer de langa mine, de la un reprezentant Orange din orasul meu), fara nicio informatie suplimentara despre produs (va reveni in stoc in n zile, veti avea informatii suplimentare despre produs in n zile); Sec, simplu si, da!, incredibil de frustrant; E evident o problema tehnica daca puteti sti la sfarsitul comenzii ca nu aveti produsul in stoc, dar nu imi comunicati asta la etapele anterioare;
k. Ultima etapa la adaugarea in cos imi afiseaza produsele din cos;
l. Am optiunea apoi sa merg spre “finalizare comanda”;
m. Pasul final e “Confirmare”;
Observatii la acest proces:
a. Daca adaug din nou un produs in cos, mi se afiseaza cosul de cumparaturi si scrie un mesaj de genul “verifica-ti cosul de cumparaturi”; Din pacate:
i. Textul nu e clickabil;
ii. Eu nu ar trebui sa fac ceva ca sa verific cosul; Daca ati ales sa afisati cosul de cumparaturi, nu trebuie sa fac nimic; Pur si simplu trebuia sa imi afisati continutul in acea zona;
b. Unele optiuni sunt amuzante:
“prelungire contract cu 24 de luni – de la 248,71EUR
prelungire contract cu 12 luni – de la 248,71EUR”
Ok, nu inteleg de ce m-as lega la cap pentru 24 de luni, cand pot avea aceleasi beneficii pentru un abonament pe 12 luni; Ajutati-ma sa inteleg asta;
c. Nu am vazut nicaieri vreo optiune de a cumpara 2, 3, 4, sau 100 de telefoane;
d. Personal nu pot alege niciun numar de telefon aici: “Alege-ti numarul de telefon pe care vrei sa-l prelungesti”, desi am cont deschis la Orange si, evident, am un numar de telefon asociat contului (cu abnament), nu pot trece mai departe; Si, din pacate, nu primesc macar un mesaj de avertizare; Nu, pur si simplu nu pot face click mai departe de etapa “Cosul de cumparaturi”; Nu e eroare de browser, am verificat in mai multe browsere;
e. Sunt enorm de multi pasi pentru a comanda un produs; Cu functionalitati gen AJAX puteti avea in aceeasi pagina alegerea abonamentului, confirmarea conditiilor de livrare, stabilirea detaliilor de plata; Spre exemplu, aveti o etapa intermediara numita “Cosul de cumparaturi” in care, pur si simplu, imi afisati cosul de cumparaturi; Eu vreau sa comand, nu sa astept sa se incarce pagini de peste 600 de kb (cat au, ca minim, paginile site-ului); Am ales produsul? Ar trebui sa urmeze o singura pagina de confirmare detalii si cel mult inca o pagina, finala, pentru confirmare; Cati dintre clientii pe care ii aveti comanda mai mult de un telefon la o sesiune de cumparare?
f. In tot procesul acesta primesc foarte putine informatii; Putine lucruri noi; Multe posibilitati de a aparea “surprize”;
5. Stau si ma gandesc care e avantajul sa cumpar de la voi sau sa cumpar din alta parte; De ce as cumpara de la Orange shop? Nu aflu raspuns; De ce sa nu ma duc pe price.ro si sa iau de acolo un produs de la un magazin care vinde mai ieftin? De ce sa nu cumpar de la alti furnizori de telefonie mobila? Ce aveti voi si altii nu au?

Design

Ce imi place?
– imi place ca folositi putine culori, e excelent asta, ma ajuta sa ma concentrez asupra unui singur lucru;
– textele care nu sunt scrisa cu majuscula arata foarte bine si se potrivesc cu felul in care e scris logo-ul;
Ce as imbunatati?
1. Pagina principala e aglomerata, sunt multe lucruri acolo; Mi-ar fi mai usor daca ar fi mai putine lucruri pe pagina principala; In general, site-ul imi da impresia de saturatie; Sunt o multime de oferte, o multime de telefoane, toate au specificatii; Ca idee, ar fi bine, spun eu, daca o parte din acele informatii ar fi grupate in pagini dedicate, mai degraba decat sa fie aglomerate intr-un spatiu restrans; Alternativ, puteti include acelasi numar de informatii, dar mai putin condensate: le puteti face intr-o varianta a site-ului care sa fie scroll-abila;
2. As scrie textul cu “dimensiunea fontului” cu un font un pic mai mic – aceeasi marime de font ca si pentru “cauta …” si “salut, bine ai venit”;
3. Dupa logare, textul din stanga-sus arata de forma: “salut, bine ai venit [prenume]”; Textul din partea dreapta spune: “salut, bine ai venit [utilizator]”; Am trei observatii:
a. As folosi mai degraba prenume, decat [utilizator];
b. Nu as repeta salutul, l-as pune doar o data in pagina;
c. Cine imi ureaza “Bine ai venit!”?
4. E prea mult Flash pentru gustul meu, pentru performantele procesorului meu si pentru latimea de banda pe care o am; As prefera o varianta de design mai putin solicitanta ca si resurse; Sunt trei casute in Flash pe homepage;
5. Omul de la “Orange service” inlocuieste o roata de masina; Am doua observatii:
a. Nu prea vad legatura;
b. Pot schimba si eu o roata, de ce sa vin la voi?
c. Poza e destul de criptica, imi e greu sa imi dau seama despre ce e vorba din poza; Nu imi e usor sa inteleg ca omul din poza schimba roata;
d. M-as astepta ca un om dintr-o poza reprezentand o metafora pentru Orange sa fie imbracat in alta culoare decat albastru; Portocaliu?
6. Poza cu “Vrem feedback” reprezinta un om care pune caramizi; Acum eu inteleg ca feed-back-ul e bine sa fie constructiv, dar nu prea vad legatura intre a da feed-back si a pune o caramida;
7. Personal, la pagina de service as fi vrut sa vad o poza din service-ul Orange;
8. Dimensiunea fonturilor site-ului mi se pare prea mica; E greu de citit;
9. Aveti trei culori diferite pentru background (cifrele 1, 2, 3) la aceste etape: “alege un telefon => alege pretul => adauga in cos”, daca sunt la etapa unu si la etapa doi; Culorile sunt gri deschis (pentru doi sau unu), gri inchis (cifra trei), portocaliu (unu sau doi); Sunt prea multe culori, si nu ma ajuta sa imi dau seama la care dintre etape sunt chiar acum (nu mai vad care e culoarea distincta); As folosi doar portocaliu pentru etapa curenta si o alta nuanta de gri pentru restul etapelor;
10. Ar fi frumos ca dupa ce adaug un produs in cosul de cumparaturi, acesta sa aiba designul unui cos plin; Iar daca adaug 3 de telefoane, sa imi aratati o punga plina; 20 de telefoane? Un carucior real s.a.m.d.;
11. La facturi, cand vad Numele abonatului imi apare tot textul scris cu CAPS; As prefera sa fie doar initiala litera mare, e dificil de citit un text cu CAPS;
12. La pagina de detalii a unui produs: daca un produs are o singura poza, nu inteleg sensul lui “next” si “previous” pentru poze (oricum sunt nefunctionale, de ce se mai afiseaza?);

Usability

Ce imi place?
– folositi comentarii in codul sursa, ceea ce e superb;
– fisierul robots.txt arata bine;
Ce as imbunatati?
1. Codul sursa al site-ului paginii principale incepe cu randuri goale; Nu vad la ce va ajuta acele randuri goale;
2. Acest tag:
“<meta name=”ROBOTS” content=”INDEX,FOLLOW” />” este inutil; Tag-ul Meta Robots are sens doar daca interziceti accesul unor roboti; Varianta implicita este ca, oricum, spider-ii sa faca follow; Ocupa spatiu inutil in sursa codului (desi, la dimensiuni minime de 600 KB pentru o pagina a site-ului, nu e atat de relevant cat ocupa un rand de text);
3. Titlul paginii este “Orange – magazin online”; In opinia mea ar fi optim sa includeti si tara, si de asemenea sa specificati tipului magazinului online: “Orange Romania – magazin online telefoane mobile, laptopuri, abonamente si accesorii”;
4. Pe homepage, daca nu sunt logat, imi afisati doua casute: una pentru utilizator si una pentru parola; Stai, ca nu se specifica faptul ca sunt casute de utilizator si parola; De corectat;
5. “termeni & conditii” – asta nu suna foarte romaneste; Ori puneti “terms & conditions”, ori puneti “termeni si conditii”;
6. Am vazut ca ati pus codul de la BRAT imediat dupa tag-ul <body>; E o problema aici, daca nu se incarca acel cod (spam blockere, site offline), riscati sa aveti probleme cu incarcarea paginii; Sugestia mea ar fi sa punti acel cod chiar inainte de tagul </body>; Ati procedat insa corect cu codul de Google Analytics;
7. Textul alternativ pentru logo este “Orange Romania”; Cred ca ar fi mai bine sa fie “Logo Orange Romania”; Ganditi-va ca cineva cauta la Google [logo orange romania]; Ce imagine ati dori sa gaseasca?
8. In codul sursa folositi si linkuri relative si si linkuri absolute; Cred ca ar fi bine sa optati pentru una din cele doua optiuni, sa nu le amestecati;
9. Aveti doua counter-e de trafic – si BRAT si si Google Analytics; As pastra doar unul, incarca pagina (desi, repet, nu asta e problema esentiala, ci faptul ca paginile au peste 600 de KB);
10. Am navigat pe site fara JavaScript activat:
a. Nu pot afla detalii despre produse (butonul detalii nu mai functioneaza);
b. Sunt probleme cu afisarea ofertei;
c. Nu mai apare casuta cu “Vrem feedback”;
d. Daca totusi vizitez pagina unui produs, nu pot trece la Pasul 2, ceea ce inseamna ca nu pot face comenzi;
Ce e de facut?
a. In cazul in care utilizatorul opreste JavaScript sau Java, ar fi bine sa fie atentionat ca nu poate face cumparaturi pe site si sa i se dea instructiuni despre activarea acestor functii;
b. Incercati sa oferiti o alternativa la Oferte si Detalii produse prin linkuri obisnuite;
11. Faptul ca folositi linkuri prin JavaScript e o problema pentru navigarea in tab-uri; Astfel, de pe pagina principala nu pot sa fac click dreapta si sa aleg “Open link in New Tab” pentru mai multe linkuri (in special linkurile cu Detalii); As prefera linkuri obisnuite, nu cele prin Script-uri; Ma incurca la navigare;
12. Daca nu am Adobe Flash instalat, sau aleg sa fie dezactivat, nu pot vedea niciuna dintre oferte, si caseta de feed-back; Ce e de facut? Afisati un mesaj pentru persoanele care nu au Flash activat, mesaj care:
a. Sa te invite sa iti instalezi Flash (cu link) sau
b. Sa iti dea un link cu o pagina cu ofertele active;
13. Am dezactivat cookies si aici s-a intamplat un lucru amuzant; Am fost logat in sistem, mi-a aparut numarul de puncte Thank You si detaliile sumare, dar niciunul dintre linkuri cu informatii despre mine nu functiona; Practic, imi era afisata pagina de logare corecta, linkurile fusesera ajustate, dar nu fusesem totusi logat; A trebuit sa aleg delogare ca sa ma descurc; Un alt lucru amuzant a fost procesul de cumparare a unui produs; Am vizitat produsul, am ales tipul de abonament, si cand sa cumpar … Surpriza! Eram dus la pagina principala; Nicio eroare, nimic;
Ce e de facut? Informat utilizatorii ca dezactivarea cookie-urilor duce la probleme de navigare; Pot exista probleme cu cookies si la nivel de browser (hard disk plin, de exemplu), asa ca e necesar un mesaj de atentionare;
14. Am navigat pe site fara CSS; Cum arata site-ul fara CSS? N-ati vrea sa stiti; Oh, stai, ca voi sunteti proprietarii; Deci: site-ul arata foarte rau fara CSS; Nu ma refer aici la culori si fonturi, pot accepta probleme pe partea asta; Insa sa vad doar o coloana ingusta si lunga, in care imi sunt afisate toate textele intr-un mod inestetic – asta da problema; As incerca sa gasesc o solutie pentru navigarea fara CSS (tabele?);
15. As adauga in fisierul robots.txt un link catre sitemap.xml – asta, desigur, dupa ce creati fisierul cu sitemap.xml; (sau puteti face un link catre sitemap.tar.gz – o varianta arhivata a sitemap-ului)
16. Va sugerez sa intrati pe Google Webmasters Tools si sa faceti un test de crawling al site-ului, puteti descoperi acolo potentiale probleme;
17. M-am uitat pe site prin Google pentru a vedea cum a indexat Google paginile site-ului vostru – [site:orange.ro];
Probleme?
a. Descrierile lipsesc, de aici probleme pentru Google in a considera paginile ca fiind unice; Google “vede” in schimb descrieri repetitive pentru toate paginile site-ului; Va inteleg ca nu folositi meta tag-ul Keywords, e util doar pentru Yahoo!, nu si pentru Google; Insa meta tag-ul Description ar trebui sa existe;
b. Titlurile nu sunt unice pentru fiecare produs;
c. Daca apas pe “In cache” nu pot vedea aproape nicio pagina, e posibil sa fie din cauza https; (varianta securizata)
d. Aveti destul de multe produse in lista paginilor indexate de Google, nu vad probleme majore aici;
e. E foarte OK ca primul link e catre https://www.orange.ro/magazin-online/, Google si-a dat seama ca asta e pagina cea mai importanta a site-ului;
18. Daca dau la Google [orange magazin online] site-ul vostru nu e primul; Asta si pentru ca e proaspat lansat; E pe doi, e destul de Ok; Dar in scurt timp ar fi bine sa fiti pe locul I la acea cautare;
19. Aveti multe site-uri hostate pe acelasi server: vizitez yougetsignal.com si scriu [93.122.133.137]; Vad mai multe site-uri Orange pe acelasi IP; As incerca sa am mai putine site-uri gazduite pe acelasi server, sau sa folosesc IP-uri diferite;
20. Despre tag-urile <h1> si <h2>:
a. Pentru produse folositi tag-urile de genul
<h1>produs</h1> si
<h1>accesorii produs</h1>
Eu as pune la accesorii tag-ul <h2>, este mai degraba un subtitlu;
b. Pentru paginile care nu contin produse, nu am vazut tag-ul <h1> implementat; As corecta acest lucru – as pune tag-ul <h1> pe majoritatea paginilor site-ului (oricum aproape toate au un titlu afisat in corpul paginii);
21. Se da urmatoarea situatie: intra cineva pe site si tasteaza din greseala in URL niste texte dupa “telefoane”:
https://www.orange.ro/magazin-online/telefoane2222222d
In mod normal, aici ar trebui sa primesc un mesaj de eroare; Nu se intampla asta, ci sunt invitat sa ma loghez pe site, chiar daca sunt logat; Ca sa spun asa, e o eroare cu pagina de eroare;
22. Folosind extensia FireFox Live HTTP headers, am obtinut codul de eroare “HTTP/1.x 404 Not Found” pentru urmatoarele pagini:
a. https://www.orange.ro/shopcss/webcare/include/css/style/banners-personal.css
GET /shopcss/webcare/include/css/style/banners-personal.css HTTP/1.1
b. https://www.orange.ro/shopcss/webcare/include/css/style/banners-bsn-crp.css
GET /shopcss/webcare/include/css/style/banners-bsn-crp.css HTTP/1.1
c. https://www.orange.ro/shopcss/webcare/include/js/change-section.js
GET /shopcss/webcare/include/js/change-section.js HTTP/1.1
d. https://www.orange.ro/shopcss/webcare/include/js/basket_page.js
GET /shopcss/webcare/include/js/basket_page.js HTTP/1.1
e. http://orange.ro/flash/magazin-online/flash-190.xml
GET /flash/magazin-online/flash-190.xml HTTP/1.1
De vazut problema cu aceste paginii;
23. As pune linkurile catre “termeni & conditii” si catre “politica de confidentialitate” sa fie cu atributul “nofollow”; Nu ajuta mult ca aceste pagini sa fie gasite la Google si pierdeti din valoarea linkurilor de pe pagina daca faceti link catre aceste pagini;
24. Singurul link extern pe care l-am gasit catre magazinul online cautand cu Google si cu Yahoo a fost un link de pe LinkedIn;
V-ar prinde bine o strategie de strangere de linkuri;
25. M-am uitat la toate produsele de pe site, si am observat ca ati folosit texte alternative pentru imagini, mai putin la aceste produse:
https://www.orange.ro/magazin-online/telefoane/nokia-e71
https://www.orange.ro/magazin-online/telefoane/nokia-e75
https://www.orange.ro/magazin-online/telefoane/samsung-c3050
https://www.orange.ro/magazin-online/telefoane/samsung-m150
https://www.orange.ro/magazin-online/telefoane/sony-ericsson-w880i-silver
La toate aceste produse textul alternativ pentru imagini este “Null”;
26. Am salvat in calculator mai multe pagini de pe site, cu tot cu imagini; Surpriza! Fiecare pagina avea cel putin 600 de Kb; Si mai mare a fost surpriza sa vad pagina pentru telefoane; Pagina aceasta avea, indiferent daca o salvam cu Internet Explorer 6, FireFox 3, Opera 9 sau Chrome, dimensiunea (uriasa pot zice) de 1,35 MB;
Este evident ca paginile ar putea fi optimizate pentru o navigare mai usoara; La urma urmei, tot ce imi doresc e sa vad o lista cu telefoane si niste poze; Daca imi spuneti ca trebuie sa astept sa se incarce 1,35 MB de date pentru o simpla lista de telefoane, inseamna ca sunt niste probleme;
27. Daca aveti logo-uri cu “verified by Visa”, mi-ar folosi ca acele logo-uri sa fie clickabile si sa duca spre o pagina in limba romana sau in engleza cu informatii suplimentare; Vorbiti cu mine, nu imi afisati un logo sec;
28. Titlul sectiunii “vezi cate puncte Thank You ai” e putin inselator; In sectiunea respectiva nu aflu numai asta, aflu si “cat timp sunt valabile”, si “cum pot folosi punctele Thank You”; As pune mai degraba un titlu gen “Despre punctele tale Thank You”;
29. Dupa logare, casuta din dreapta contine multa informatie redundanta:
a. Titlul sectiunii este “vezi cate puncte Thank You ai” si imediat sub acest titlu sunt informat ca “ai: [numar] puncte Orange Thank You”;
b. Exista un link cu (punctele tale) “valoreaza [numar] euro” si linkul duce la o pagina care incepe cu “cat valoreaza punctele pe care le-ai acumulat: [numar] puncte Thank You = [numar] euro”;
30. Sunt trei linkuri in casuta din dreapta care duc catre aceeasi pagina; Le-as inlocui cu un singur link “cat timp sunt valabile si cum pot folosi punctele Thank You”; Textul “valoreaza 0.9 euro” l-as face neclickabil, nu imi aduce valoare suplimentara;
31. Nu prea inteleg de ce imi oferiti optiunea sa sun aici:
“*  411 (gratuit de pe telefonul Orange) sau la 021-2033030 (apel taxabil), daca esti abonat
* 444 (gratuit de pe telefonul Orange) sau la 021-2033033 (apel taxabil), daca esti utilizator PrePay
* 410 (gratuit de pe telefonul Orange) sau la 021-2033410 (apel taxabil), daca esti client Corporate”
daca telefonul meu este stricat;
32. Ce este aceea “alege pret”? E evident ca nu pot alege pretul, pot alege doar discount-ul; Ma simt pacalit;
33. Cat de corecta semantic este afirmatia: “Alege-ti numarul de telefon pe care vrei sa-l prelungesti” ? Prelungesc numarul? Ii mai adaug niste cifre? Prelungesc telefonul?
34. Gramatical, textul
“prima anterioara .. urmatoarea ultima”
lasa sa se inteleaga ca “anterioara”, trebuia sa se numeasca de fapt “cea anterioara”;
35. Cand aleg Zoom, as prefera sa pot da Esc ca sa ies din fereastra tocmai deschisa;
36. Textul acesta:
“Orange asigură gratuit – în conformitate cu condiţiile de acordare a garanţiei prevăzute în certificatele de garanţie reparaţia telefonului tău” se scrie corect:
“Orange asigură gratuit – în conformitate cu condiţiile de acordare a garanţiei prevăzute în certificatele de garanţie – reparaţia telefonului tău” (lipsea o “-“);

Nota: M-a ajutat mult urmarirea acestui clip video SEOmoz.

Oferta

Ce imi place?
– Aveti numeroase produse, oferta e bogata;
Ce as imbunatati?
1. Unele optiuni sunt amuzante: pot alege un telefon cu prelungire de abonament la 1 Euro, iar un breloc (bijuterie cum ii ziceti voi) costa 1.79 Euro; Nu stiu de ce nu mi-o puteti da gratuit la prelungire de abonament cu cateva saptamani; In orice caz, comparatia ma amuza;
2. Cred ca suna mai bine daca in loc de prepozitia “pe”, folositi “cu”: “prelungire contract pe 24 luni”; E Ok “prelungire pe viata”, dar “prelungire pe 3 zile” suna putin eronat;
3. La telefonul LG Shine silver pretul variaza “de la 25 EUR pana la 25 EUR”; Ok, eu as pune doar un pret din cele doua optiuni; E o problema generala, nu doar pentru acel model;
4. As vrea sa vad ceva exclusiv online – “Cumpara online si ai … ” ceva; Am vazut cateva telefoane doar online, dar ar fi utila o pagina cu detalii;
5. M-ar interesa oferte speciale tinand cont ca sunt in retea de mai mult de 2 ani ca si abonat si inca vreun an ca si client pe cartela; Macar o vorba de bine;

Sugestii imbunatatire site

1. Ma refer aici la comunitate, care lipseste cu desavarsire; Alti utilizatori Orange? Nu ii vad; Comentarii la produse? Nu exista, nu se pot adauga; Clipuri YouTube cu produsele (review-uri, pareri, sau doar filmarea produsului din mai multe unghiuri)? Ar fi binevenite; Forum? Blog? Retele sociale – Twitter, Facebook? Pagina de testimoniale? Ce au cumparat alti vizitatori de la Orange? Ce pagini de produse au vizitat alti vizitatori? Ce voturi au fost date de alti utilizatori produselor? Ce produse asemanatoare cu cel pe care il vad eu acum au cumparat alti vizitatori? Ce s-a cumparat cel mai mult in ultima saptamana? Ce produse mi-ar recomanda specialistii Orange? Toate ar fi utile;

2. M-ar interesa si niste informatii suplimentare referitoare la produse; Ce noutati sunt referitoare la un produs anume? Care e pagina producatorului pentru un produs? Unde pot depune o plangere la voi pe site? Cum va purtati cu reclamatiile? Ce avantaje am ca si client Orange in a cumpara un produs (fata de situatia in care nu as fi client)? De ce as deveni eu parte a retelei Orange (ce alte avantaje am)? Cum aleg intre mai multe branduri de telefonie mobila (servicii si telefoane)? Cum aleg intre mai multe oferte de telefoane? De ce sa cumpar un produs scump (ca ieftin n-o sa imi ziceti niciodata)? Care sunt situatiile in care chiar am nevoie de o camera foto? La ce sa ma uit cand cumpar un produs? Ce avantaje imi ofera cumpararea unui produs pe Internet? Ce produse se cumpara in Romania? Ce produse e probabil sa vad la alte persoane in judetul meu? Cum arata specialistii Orange? Cum arata service-ul? Care sunt produsele cu cea mai mare garantie? Harta interactiva cu magazinele, sa pot vedea magazinul pe o harta? Chiar si poze cu magazinele din exterior?

3. As vrea sa recomand un produs – prin SMS oriunde in lume; prin Yahoo! Messenger; prin e-mail; printr-un link pe Facebook; printr-un mesaj pe Twitter; Ma puteti ajuta sa fac asta?

4. As vrea sa vad o harta a site-ului, care sa imi permita sa vad dintr-o singura privire toate paginile site-ului; Toate produsele, toate paginile dintr-o privire, pe o singura pagina; Doar linkuri; Puteti chiar sa va auto-stabiliti o limita maxima a dimensiunii (in KB) a acelei pagini;

5. Mi-ar fi utila o varianta printabila a specificatiilor unui produs;

6. Mi-ar placea ca pe pagina principala a site-ului sa se deschida direct cu o oferta imbatabila; Sa vad imediat ce am intrat pe site ceva foarte tare; Nu exista; Am mai multe oferte, dar nu am “Oferta”; Ati putea chiar sa o puneti ca si fereastra care apare deasupra ferestrelor anterioare;

_______
Tragem linia: un site cu cateva lucruri de imbunatatit, dar cu o experienta placuta pentru vizitatori.

Update: Vezi mesaj felicitari castigatorilor. multumim participantilor.

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

6 comentarii la „Review complex site: magazin online Orange”

  1. In schimb orange.ro e cam aiurea, si eu am scris odata de ei ca am cautat vreo jumate de ora o informatie care stiam ca e acolo dar n-o gaseam nicicum.

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).