Să zicem că primești un email de la cineva “vreau să fac schimb de linkuri cu tine, tu să mă pui în pagina de parteneri, și eu să fac la fel”.
Cum procedezi?

Răspunsul meu e – dacă cunoști personal o persoană și afacerea pe care o deține și vrei să faci parteneriat cu acel business, e OK.
Dacă nu știi businessul personal, nu ai avut de-a face cu ei, și vrei să faci parteneriat pentru Google, nu te ajută.
Nu-ți imagina vreodată că cineva îți va da ție zeci de mii de vizite gratuit și tu să dai la schimb 5 vizite, de obicei schimburile nu îți aduc mari valori dacă tu ai un site aflat la început de drum.
Poți ignora mailurile de tipul ăsta, nu pierzi niciodată nimic.
Mai mult, și dacă le faci, sugestia mea e să pui linkurile din site-ul tău “nofollow” și să ceri partenerului să facă același lucru.
In fact, we received a outside spam report about your site. The spam report passed on an email from a link seller offering to sell links on multiple pages on [website] based on their PageRank. Some pages mentioned in that email continue to have unusual links to this day. For example [example url] has a section labeled “PARTNER LINKS” which links to [linkbuyer].
So my advice would be to investigate how paid links that pass PageRank ended up on [website]: who put them there, are any still up, and to investigate whether someone at the [newspaper] received money to post paid links that pass PageRank without disclosing that payment, e.g. using ambiguous labeling such as “Partner links.” That’s definitely where I would dig.
Bravo! Buna observatie,si sfat bun pentru cei care nu stiu
Mulțumesc.