Specialisti romani si international din e-commerce si digital vin la ecomTEAM 2016, powered by FAN Courier In perioada de early bird preturile incep de la 34 de euro

Bucuresti, 10 februarie: Specialisti romani si internationali  in domeniul comertului electronic si marketingului digital, vor participa pe 6-7 aprilie, la Brasov, la ecomTEAM,cel mai mare eveniment regional de profil.

Printre primii speakeri confirmati din Romania se numara Elisabeta Moraru, industry manager Google; Mihaela Muresan, director de marketing in cadrul IKEA; Cristian Constantinescu, CEO al Noriel; Alexandru Ionita, director de marketing al Vivre; Sebastian Gherman, head of mobile development la Fashion Days, Anabela Luca, managing director adLemonade si trainer certificate Google, precum si Marius Panait, managing partner al Entelion Software.

logo-1

Pe de alta parte, in cadrul conferintei, dar si la workshopuri vor participa specialisti internationali precum Jennifer Jones, consultant senior in interfata si experienta consumatorului (UX/UI), dar si Cesar Aparicio, fondator al companiei de strategie de marketing Craneo Previlegiado.

“Daca la primele cinci editii ale ecomTEAM am asistat la intrarea unor giganti din offline in comertul electronic si am vorbit despre lucruri care stau la baza acestei industrii, abordand teme precum increderea in achizitia online sau rata scazuta a platii cu cardul, la aceasta editie aprofundam temele. Astfel, vom discuta indeaproape despre vanzarile pe mobil, despre strategiile prin care unii dintre retaileri se extind in afara tarii, dar si despre care sunt cele mai frecvente probleme ale magazinelor online si care sunt solutiile prin care le rezolva”, a declarat Diana Cretu, redactor-sef al Wall-Street.ro.

In cadrul conferintei „The Place to eCommerce” din prima zi a evenimentului vom discuta despre cele mai importante trenduri din industria locala de comert electronic, in timp ce ziua a doua este alocata workshop-urilor Google, SEO, marketing, mobile si UX/UI.

Daca vrei sa participi la conferinta, pana pe 29 februarie poti profita de perioada de early bird, preturile fiind mai mici cu 30%.

Astfel, daca te inscrii acum la conferinta din 6 aprilie, pretul este de 62,3 euro, in loc de 89 de euro. Iar daca ai un magazin online poti beneficia de un pret preferential.

Workshopurile ecomTEAM din 7 aprilie sunt ocazia perfecta de perfectionare in domenii ca SEO, Performance Marketing, serviciile Google, Mobile, preturile pentru aceste traininguri fiind de 34,3 euro, in loc de 49 de euro.

Toate preturile includ TVA.

Evenimentul organizat de Wall-Street.ro se va desfasura pe 6-7 aprilie in Brasov, la Hotelul Kronwell.

Informatii despre organizatori si fondatori

Organizatorul EcomTEAM, un eveniment fondat de reteaua de afiliere 2Parale, este Wall-Street.ro, unul dintre cele mai importante cotidiane online de business din Romania, cu o audienta de aproximativ 1,16 milioane de cititori in ianuarie anul acesta, conform datelor Studiului de Audienta si Trafic de Internet (SATI). Publicatia a fost lansata in ianuarie 2005 de catre InternetCorp, unul dintre cei mai mari publisheri online din Romania despre care puteti afla mai multe pe www.internetcorp.ro

logo-2


P.S.: Also see the Yahoo! Group on which I present similar events: Conferinte recomandate To join, email conferinte7-subscribe@yahoogroups.com and reply to the confirmation email.

You will find videos made by me on my YouTube channel, and photos on my Picasa Web Albums accounts.

I am a Digital Marketing Manager for The KPI Institute. My expertise is in SEO (Search Engine Optimization) / UX (user experience) / WordPress. Co-founder of lumeaseoppc.ro (series of events on SEO & PPC) and cetd.ro (Book on branding for MDs). On a personal level, I like self-development - events, sports, healthy living, volunteering, reading, watching movies, listening to music.

1 Comment

  • Denisa

    22 March 2016 - 12:13

    Produsele vandute sunt insotite de un video care fie spune povestea din spate, un fel de making of, fie arata cum poate fi folosit produsul si ce schimbare poate produce utilizarea lui, un fel de before and after; toate aceste strategii isi propun sa creeze o relatie de incredere intre cumparator – vanzator; distanta fizica cumparator – vanzator nu mai poate influenta relatia in aceasta noua abordare.

Leave a comment

Your email address will not be published.