eBay, pionierul comerțului electronic încă din 1995, vine în premieră la TeCOMM eCommerce Conference&Expo, evenimentul premium de comerț electronic din Europa de Est.
Samuel Laurinkari, Head of EU Affairs în cadrul eBay, transmite în cadrul evenimentului de eCommerce principalele modele comerciale ale secolului 21 și modalitățile prin care magazinele online devin relevante la nivel global. Înainte de a se alătura uneia dintre cele mai mari companii multinaționale în comerțul electronic, Samuel a lucrat în relații guvernamentale pentru LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton.
eBay – lider global în comerțul electronic
În 2016, eBay a fost clasificată ca fiind una dintre cele mai mari companii de comerț electronic din Statele Unite cu peste $31 miliarde în 2016 și cea mai vizitată platformă în comerțul electronic din Statele Unite, potrivit statistica.com. În al doilea trimestru din 2017, eBay a înregistrat peste 171 milioane de utilizatori activi.
„93% dintre companiile mici prezente pe eBay Marketplace sunt implicate în export, 80% exportă în peste 4 țări, iar 40% dintre acestea exportă pe mai mult de 4 continente. […]. Prin tehnologie, poți ajunge relevant în regiunea ta încă din prima zi, poți crea oportunități și crește piața până devii lider global”, a declarat Samuel Laurinkari.
Cum să faci comerț electronic dincolo de banal, la TeCOMM Cluj-Napoca
Trendurile la nivel global marșează în direcția personalizării: de la produse custom-fit la experiențe de cumpărare care atrag utilizatorul pe site și îl rețin ca într-un ecosistem. Tematica noii ediții TeCOMM este Haute Couture eCommerce și propune o abordare dincolo de banal cu accent pe detalii, experiențe de cumpărare adaptate consumatorului, produse de calitate, personalizarea platformei de eCommerce sau găsirea echilibrului între așteptări și rezultat.
Noutățile în comerțul electronic sunt prezentate în cadrul TeCOMM de lideri renumiți care prin inovațiile lor au educat și dezvoltat industria de eCommerce. Carlo Terreni (General Director, Netcomm Suisse), Manuel da Costa (Fondator, Effective Experiments), Ovidiu Joița (CEO, iAgency), Antonio Eram (CEO&Fondator Netopia) sau Attila Birtha (Fondator, Proclick) sunt printre primii speakeri confirmați pentru noua ediție.
NOU la TeCOMM: The Catwalk Stage, Masterclass SEO sau Entrepreneurship Stage
Peste 2500 proprietari ai magazinelor online și profesioniștii din industrie fac partea din comunitatea TeCOMM, cu scopul de a-și cunoaște mai bine oportunitățile de dezvoltare și de business.
Piața de fashion retail din România a cunoscut o creștere accelerată, astfel că în 2016 a fost estimată la 3,13 miliarde de euro, fiind susținută de peste 18.000 de retaileri din industrie, potrivit MKOR Consulting. Pentru a aduce un plus valoare industriei de fashion, TeCOMM
include în acest an conferința The Catwalk Stage din 24 octombrie dedicată exclusiv retailerilor care activează în această industrie.
TeCOMM include în 24 octombrie și masterclass-ul SEO susținut de specialistul Ovidiu Joița (Owner, iAgency) ce are o experiență de peste 17 ani în marketing și publicitate online.
Masterclass-ul SEO va include tematici axate pe ce se află în spatele paginii web Google.com, indexarea Google, analiza și strategia SEO, optimizare on/off page sau KPI pentru serviciile SEO.
Antreprenor pe www?
Să fii prezent în online implică și numeroase resurse offline precum: resursa umană specializată, cercetare continuă, tehnici de management, motivarea angajaților sau rezolvarea situațiilor punctuale cu care se confruntă un antreprenor. Manuel da Costa, fondatorul Effective Experiments, prezintă în cadrul noii secțiuni Entrepreneurship Stage una dintre soluțiile ghidate de A/B testing pentru business-urile din online sau pentru echipe performante. Manuel practică CRO de 5 ani și a colaborat cu numeroase companii de comerț electronic pentru a le îmbunătăți conversiile și veniturile. Forumul de discuții din cadrul Entrepreneurship Stage reunește proprietarii de magazine online care doresc să își dezvolte business-ul online.
Pentru cei aflați la început de drum, organizatorii au pregătit secțiunea Start-up Area care cuprinde workshopuri dedicate pe teme de interes precum: alegerea platformei online, creșterea brandului, online marketing sau conversii.
TeCOMM eCommerce Conference&Expo are loc între 24-25 octombrie la Grand Hotel Italia***** din Cluj-Napoca și reunește peste 350 proprietari ai magazinelor online și profesioniști din industrie. Înscrierile continuă pe site-ul oficial: www.cluj.tecomm.ro.
Evenimentul este organizat de Libero Events, agenţia de evenimente şi PR, B2B şi B2C din România.
Companiile care au înțeles aportul pe care conferința de eCommerce îl are în dezvoltarea mediului de afaceri online și care susțin acest eveniment sunt:
Parteneri: iAgency, DWF, Profitshare, Proclick
Supported by: MxHost, Mready
Recommended Payment Processor: Netopia
Official Car: Autoworld
______________
Persoană de contact:
Pagina de Facebook: www.facebook.com/TeCommRO/