Cum ar trebui să faci un titlu (meta title) pentru un articol/produs/pagină? Se pot repeta cuvinte în el?
Gândește-te la un titlu articol ca la un titlu care să reprezinte cât mai bine intenția de căutare a vizitatorului și, în același timp, să reflecte articolul.
Nu repetiția e un aspect important, dacă ai sau nu unele cuvinte în titlu care se repetă.
Treaba mult mai grea e să afli exact ce îl interesează pe vizitator, să construiești un articol pentru acea cerere, și, la final, să faci un titlu care să fie: pe baza conținutului (adică să reflecte ce e în conținut), cu intenție bine potrivită cu intenția vizitatorului (și asta trebuie să faci chiar de când scrii articolul), și, în fine, cu cuvinte atrăgătoare, care “momesc” vizitatorii să facă click.
Dacă faci lucrul ăsta, totul e OK.
Ai aici niște resurse despre meta title – atenție, poți avea un titlu articol în h1 care să fie diferit de meta titlul de mai jos, nu e necesar să fie identice. H1 poate fi mai lung și mai detaliat, meta title are niște limitări de lungime, vezi mai jos:
Meta tag-ul «title» – cel mai important element on-page. Ghid complet – Blog de Olivian Breda »
