Despre conținutul repetitiv

Există o idee care circulă frecvent – Google nu este fan al conținutului repetitiv.

Nu ai nicio penalizare aici, doar dacă îi dai lui Google conținut identic, va afișa doar una din pagini.

Dacă ai pe blog un articol și îl pui pe 3 ziare, la o căutare Google va afișa unul din cele 4 rezultate, și poate blogul tău nu apare. Dacă ai un produs și îl pui pe 5 agregatoare, poate apare vreun agregator și nu apari tu cu site-ul.

Dar nu te va penaliza, nu vei suferi altfel decât că există riscul să nu apari.

Recomandarea generală e să eviți să ai conținut 100% duplicat, ci să faci cu mici variații.

Legat de URL-uri (partea finală a URL-ului se cheamă slug) – Alege slug-urile care au sens, care au o logică. Și ia-le individual, cum arată un slug pentru un articol, nu-ți bate capul cu cum arată un slug raportat la altul, nu asta contează.

Andreas Klodt - Semicircle repeats
Andreas Klodt – Semicircle repeats, https://flic.kr/p/VwrVRV

Partajează pe WhatsAppLinkurile dau eroare?

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).