Cuvinte cheie în URL

7171230810_b2b796de1f_z

Vreau sa refac link-urile unui site de inchirieri auto si am nevoie de ceva sfaturi. Am deja o idee dar vreau mai multe pareri.
Am domeniu de genul www.x-inchirieriauto.ro si vreau sa creez niste pagini interne.
Sa creez link-ul de genul: www.x-inchirieriauto.ro/inchirieri-auto-bucuresti sau www.cuvant-inchirieriauto.ro/bucuresti
Eu m-am gandit la varianta: www.x-inchirieriauto.ro/bucuresti

În opinia mea, pui problema greșit.

  • On-page-ul contează din ce în ce mai puțin.
  • Ca principiu general, fă un singur site, nu mai multe, nu fă un site pt. fiecare cuvânt cheie. Și apoi, pe acel site, pune cuvintele cheie în link.
  • Când faci site, nu merge pe domeniuplindecuvintecheie.ro, ci mergi pe brandulmeuunicsipersonal.ro.
  • Dar ar trebui să te preocupe mai degrabă ce pui pe site decât structura URL-urilor.
  • Poți să ai site.ro/?p=239 ca URL și să ai linkuri și content de calitate și share-uri, și să ranchezi bine, pe când super-optimizatul domeniuplindecuvintecheie.ro să stea rău.

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

2 comentarii la „Cuvinte cheie în URL”

  1. In optinia mea cred ca google a facut totul in asa fel incat sa ne oblige sa cumparam reclama, sa facem direct marketing, reclama tip banner, advertoriale si social media, citisem pe forumul de seo romanesc ca defapt peste 80% din promovare o reprezinta partea off-page…

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).