BrandRO a avut loc în 11 septembrie 2013, la Howard Johnson Grand Plaza, București. Organizator: Revista BIZ.
Mai jos, fotografii de la eveniment și înregistrarea video (aproape totală).
Despre BrandRO – Conferinta cu practicieni de top despre prestigiul marcilor si istoria brandingului in Romania. Eveniment dedicat brandurilor romanesti, proprietarilor acestora si celor care pun umarul la construirea lor. BrandRO reuneste specialisti in branding, manageri si antreprenori, profesionisti din domeniul marketingului si al publicitatii intr-un eveniment ce aniverseaza in premiera cele mai puternice 50 de branduri romanesti.
Despre studiu – Studiul celor mai puternice 50 de branduri din Romania sta la baza cartii si este realizat de revista Biz in colaborare cu Unlock Market Research. Scopul sau este acela de a identifica si ierarhiza cele mai puternice 50 de mărci romanesti nu din perspectiva financiara, corporatista, ci din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori. Rezultatele studiului vor fi prezentate in cadrul evenimentului special de lansare a celei de-a patra editie a cartii BrandRO.
Program.
- Marta Usurelu, Redactor-sef, Biz – BrandRO 2013 (vezi video)
- Mihai Gongu, Creative Director, GMP (vezi video)
- Ștefan Liuțe, Director de Strategie, Storience – “Ce e brandingul la noi și ce-ar trebui să fie: tichie de mărgăritar sau armă strategică” (vezi video)
- Unilever (vezi video)
- Alexandra Cojocaru, Senior Client Service, Unlock Market Research – “Top 50 cele mai puternice branduri romanesti” editia a 4-a (vezi video)
Înregistrarea video a evenimentului:
Fotografii de la eveniment:
[alpine-phototile-for-picasa-and-google-plus src=”user_album” uid=”100050990853086188413″ ualb=”5922338487816047649″ imgl=”fancybox” style=”vertical” size=”640″ num=”100″ highlight=”1″ align=”center” max=”100″]