Follow-up: Marketing B2B, Crowne Plaza Hotel, 17 septembrie 2013 – ziua 1

Marketing B2B, Crowne Plaza Hotel, 17 septembrie 2013 – cea mai importanta conferinta din Romania dedicata marketingului business-to-business. La eveniment au participat specialisti si practicieni romani si internationali, care au impartasit companiilor tactici, strategii, idei si solutii pentru a promova eficient produsele si serviciile lor. Participantii la eveniment vor avea ocazia sa afle informatii esentiale si sa aiba o imagine clara asupra celor mai eficiente strategii utilizate in marketingul de tip business-to-business.

Radu Ionescu - Marketing B2B

Foto de la eveniment: 

[alpine-phototile-for-picasa-and-google-plus src=”user_album” uid=”100050990853086188413″ ualb=”5926737529070026289″ imgl=”fancybox” style=”vertical” size=”640″ num=”100″ highlight=”1″ align=”center” max=”100″]

SPECIAL
INVITAT INTERNATIONAL
ANNEMIEKE
BOSSEN
AIR FRANCE KLM (Olanda)
Annemieke ocupa functia de Head of B2B Marketing in cadrul companiei AIRFRANCE KLM Commercial Division. Detine abilitati de marketing strategic si are o experienta indelungata in comunicare. Este responsabila cu dezvoltarea platformelor de social media B2B pentru B2B Media Flying Blue Club China si Africa Club.
STUDIU EXCLUSIV
NOI MODALITATI DE ABORDARE A MARKETINGULUI B2B
Open I Research
Evenimentul prezinta in exclusivitate rezultatele studiului „Noi modalitati de abordare a marketingului B2B”, realizat de Evensys in colaborare cu Open I Research. Studiul va fi despre cum au reusit companiile sa faca marketing cu bugete mai mici, avand rezultate de multe ori chiar mai bune.
Dintre vorbitori:
Stefan
Liute
Strategy Director, Storience
Cosmin
Costea
E-commerce Manager, METRO Cash & Carry Romania
Lorand
Balint
Managing Director,
Leo Burnett
Ioana
Serban
Marketing, Business Development Manager, Computaris
Radu
Ionescu
Creative Director, Kinecto
Andrei Georgescu
Managing Director, White Image
Ionut
Munteanu
PPC Specialist, Trainer Webdigital
Adina
Nica

Consultant Strategie,

The Network si Fondator Open I Research

Maria
Gavrilescu
Channel Marketing Leader,
Unilever Food Solutions
Andra
Calin

Central Marketing Organization Lead, Microsoft Romania

Valentin
Radu

CEO,
Marketizator

Marius
Costin

Business Process Outsourcing Manager, Romtelecom

Alin
Vlad
Global Social Media Coordinator,
Bitdefender
Nume

Functie

Companie

Nume

Functie

Companie

SUBIECTE
Lead Generation
Cum se creeaza sistemele de verificare a lead-urilor tinand cont de atributele: demografice, comportamentale si organizationale.
Creativity in B2B Marketing
Care sunt cele mai bune metode de stabilire a echilibrului intre creativitate, procesele conventionale si tehnicile de cunoastere a publicului.
E-mail marketing
Cum se realizeaza e-mail-uri oportune, relevante si eficiente care ajung la audienta potrivita si ating cele mai bune rezultate pe termen lung.
Social Media
Cum se creeaza o comunitate B2B pe Facebook care poate genera lead-uri, oportunitati si profit, care sunt tehnicile de optimizare a bugetului.
Mobile for B2B
Care sunt ultimele tendinte in aplicatii mobile, mobi site-uri si strategii de livrare a continutului pe dispozitive mobile.
Sales & Marketing
Care sunt tendintele in marketing B2B si care sunt beneficiile alinierii departamentelor de marketing si vanzari.

Obiective:

  • Identificarea si atragerea prospectiilor dar si a celor care au o influenta majora pe piata, folosind mai multe mijloace de comunicare.
  • Intelegerea modelelor de atragere a prospectiilor- companie-client si client- client.
  • Realizarea unei strategii eficiente, folosind fiecare mijloc de comunicare.
  • Utilizarea social media pentru a genera leaduri de vanzari.
  • Utilizarea SEO si SEM pentru a construi un brand, pentru a creste traficul si pentru a genera leaduri de vanzari.
  • Utilizarea display-ului de performanta, incluzand social advertising pentru targetarea prospectiilor, cresterea traficului si generarea leadurilor.
  • Integrarea mijloacelor de comunicare intr-un mod eficient.
  • Setarea unui model de masurare pentru programele de marketing digital.
  • Generarea leadurilor de vanzari

Participanți:

  • Marketing Directors
  • Brand Managers
  • Marketing specialists
  • Planning Directors
  • Strategy Directors
  • New Media specialists
  • Consultanti independenti
  • Practicieni din advertising
  • Jurnalisti si bloggeri
  • Media Buyers si Media Planners

Vorbitori

Alfons Ameel, Managing Director, Biznessence

Alfons are peste 24 de ani experienta in industrii variate, precum: domeniul farmaceutic, Food & Drinks, Bunuri de larg consum, Servicii Financiare, Advertising, Servicii Business, iar in prezent este Managing Director in cadrul companiei Biznessence.

Alfons este consultant, coch si trainer fiind specializat in marketing si vanzari B2B. De-a lungul timpului a oferit consultanta cu privire la utilizarea noilor canale media si a tehnicilor de vanzari. El a ajutat numeroase organizatii sa se dezvolte, realizand procese si proceduri in conformitate cu strategiile lor.

In 2002, Alfons a fondat Brussels Office of Variations, o organizatie de training si consultanta. In 2007 organizatia s-a extins in Bruxelles si Sao Paulo, sub denumirea de „Biznessence”. Alfons a lucrat pentru diverse proiecte in Europa, Africa, America de Nord, Orientul Mijlociu si Orientul Indepartat, unde a intalnit diverse tipuri de publicuri si a trainuit Manageri si Senior Manageri.

Cariera lui Alfons a inceput in anul 1976, in cadrul companiei Johnson & Johnson, unde a ocupat timp de patru ani functiile de Marketing Trainee si Product Manager. In perioada urmatoare el a ocupat diferite pozitii, incepand de la Brand Manager in cadrul Vandemoortele, o importanta companie europeana; Marketing & Press Relations Manager in cadrul companiei Kortrijk Xpo, specializata in organizari de targuri si expozitii; Market Research Manager Europe si Product Business Manager pentru New Holland, unul dintre liderii mondiali in producerea utilajelor agricole si de constructii; Business Consultant in cadrul Mercuri Urva si Best Practice Consultant pentru American Management Association.

Cosmin Costea – E-commerce Manager, METRO Cash & Carry România

De formatie inginer de calculatoare si cu pregatire MBA la Sheffield University, Cosmin Costea are mai mult de 12 ani experienta in managementul activitatilor de e-commerce, multi-channel, retail, online business si marketing. In prezent, el se ocupa de dezvoltarea business-ului online la METRO Cash & Carry Romania. Romania este prima tară unde METRO Cash & Carry International a lansat conceptul de e-commerce multi-channel. Pe baza modelului dezvoltat aici, la doi ani de la lansarea in Romania, au demarat deja doua alte magazine virtuale METRO in Olanda şi Polonia, urmand sa se deschida si in Rusia Astfel, activitatea lui Cosmin a trecut in primul an de la project management, la business management. Misiunea sa este sa coordoneze proiectul e-commerce, sa implementeze si sa dezvolte strategia corporatiei in concordanta cu obiectivele de business locale.

Adina Nica – Consultant Strategie, The Network si Fondator Open I Research

Adina Nica peste 15 ani experienta in cercetare de piata si consultanta marketing. Si-a inceput cariera in 1997 in Mercury Research, din 2005 a fost Research Manager la Raiffeisen Bank, iar ultima pozitie ocupata in cadrul unei corporatii a fost Head of Research Qual and Quant la Synovate. Specializari: studii de segmentare si pozitionare, pricing, dezvoltare strategie pozitionare de brand, dezvoltare arhitectura de brand. A fondat shopul de research pentru strategie Open-I Research, cu ambitia de a oferi o perspectiva proaspata, actuala asupra modului in care se face research si a modului in care este folosit research-ul. Adina face parte din echipa de consultanti The Network, aducand expertiza sa de strategie de brand si insight-uri de consumator. Este trainer MarkStrat, cel mai performant program de planificare strategica din lume. Mai mult decat atat, in prezent Adina face parte din echipa de profesori ai Scolii IAA, impartasind din cunostiintele ei in modulul de Research. Oferind consultanta in proiecte de strategie de marketing si de brand, avand si o experienta pe partea de marketing la client si in partea de agentie de research, Adina are capabilitatea de a intelege foarte bine problemele clientului, a cauta si descoperi insighturi si a dezvolta impreuna cu clientul o strategie de succes. Adina a studiat Organisational Behaviour si Retail Marketing la Wirtchaft University in Viena si este profesionist certificat in cercetare de piata de catre University of Georgia.

Ionut Munteanu, PPC Specialist si Trainer, Webdigital

Ionut are peste 8 ani de experienta in marketing online si mai bine de 2 ani in agentii interactive. Ionut Munteanu este unul dintre cei mai buni specialisti in Pay per Click Marketing si marketing centrat pe performanta din Romania. Ionut este Google AdWords Qualified Individual si a gestionat campanii de marketing online pentru mai bine de 100 de clienti din industrii diferite. In prezent, Ionut este Managing Partner si trainer la Webdigital, agentie certificata Google AdWords si agentie Platinum in programul Google Engag.

Annemieke Bossen, Head of B2B Marketing, Air France KLM

Annemieke ocupa functia de Head of B2B Marketing in cadrul companiei AIRFRANCE KLM Commercial Division. Detine abilitati de marketing strategic si are o experienta indelungata in comunicare. Este responsabila cu dezvoltarea platformelor de social media B2B pentru B2B Media Flying Blue Club China și Africa Club. In trecut, Annemieke a realizat strategii de marketing B2B, studii de segmentare si strategii de e-mail marketing. In anul 2009 si 2010 Annemike a fost premiata cu aur si bronz pentru cea mai buna strategie de e-mail marketing si pentru cea mai inovatoare campanie, in cadrul EMMA.

Stefan Liute, Strategy Director, Storience

Stefan Liute este co-fondator si Director Strategic in cadrul agentiei de branding Storience. Iar, in anul 1999 a co-fondat agentia de branding si digital, Grapefruit. Cu studii post-universitare in Comunicare si PR si un interes major pentru gandirea strategica si branding, Stefan a contribuit la rebranduirea si extinderea unor branduri de renume din Romania. A realizat prima traducere in limba romana a unei carti despre branding si identitate corporativa (2004, The Wolff-Olins New Guide to Identity) si a continuat cu traducerea cartii On Brand, Wally Olins (2006). In perioada 2001 -2012, Stefan a fost editor in cadrul The Weekly Wire, un rezumat saptamanal de stiri despre branding si identitate corporativa, distribuit catre 1.300 de profesionisti din intreaga lume. Incepand cu 2007, el a inceput sa sustina cursuri de Strategic Brand Management studentilor de la Universitatea din Bucuresti.

Radu Ionescu – Creative Director, Kinecto

Radu are peste 8 ani experienta in antreprenoriat in domeniul interactive, cu implicare preponderenta in coordonarea strategiei si in new business, lucrand pentru zeci de clienti din finante, imobiliare, pharma, educatie sau retail. In prezent este Creative Director la Kinecto, companie pe care a fondat-o in anul 2002. In trecut a lucrat timp de doi ani in grupul BMG, atat pentru divizia de publishing, cat si pentru Imedia, divizia de online.

Lorand Balint, Managing Director, Leo Burnett

In cei peste 10 ani petrecuti in publicitate, Lorand Balint a acumulat experienta atat pe plan local, cat si international una dintre cele mai importante pozitii detinuta fiind cea de Global Account Director pe P&G detergenti. Din aceasta pozitie a condus echipa Leo Burnett din 68 de tari, facand parte din echipa care a dezvoltat strategiile globale de comunicare pentru acest client. De asemenea, Lorand este partener Platypus şi profesor asociat la MBA-ul Romano-Canadian. Iar, in prezent detine functia de Managing Director in cadrul Leo Burnett.

Ioana Serban – Marketing, Business Development Manager, Computaris

Ioana ocupa functia de Marketing si Business Development Manager la Computaris si are experienta de peste 5 ani in international B2B marketing si business development in zona de IT/telecom, dupa ce a cochetat la inceputul carierei cu domeniul bancar si cel imobiliar. Coordoneaza activitatea de marketing a companiei Computaris la nivel global, de la marketing strategic, product marketing, lead generation programs, pana la strategia de comunicare a companiei. Studiaza actualmente la Chartered Institute of Marketing din UK si este pasionata de conceperea campaniilor integrate de marketing avand ca scop generarea de lead-uri “pretentioase” din elita globala a domeniului de telecomunicatii.

Maria Gavrilescu – Channel & Category Marketing Leader, Unilever Food Solutions

Maria Gavrilescu, cu o experienta de peste 8 ani in marketing, ocupa in prezent pozitia de Channel & Category Marketing Leader in cadrul Unilever Food Solutions, diviziei de B2B Unilever. Are experienta atat in in domeniul B2B, cat si in B2C, lucrand in companii romanesti, dar si multinationale, in sectorul Food & Beverage. Coordoneaza strategia de trade marketing si category management, precum si activitatile de promovare a brandului UFS si a brandurilor din portofoliu (Knorr, Lipton, Carte D’or, Hellmann’s). Crede cu tarie in conceptual de marketing creativ bazat pe experiente, in abordarea integrata si in dezvoltarea categoriei printr-o constanta educare

Andrei Georgescu – Managing Director, White Image

Andrei este fondatorul White Image, prima agentie specializata in email marketing din Romania. Andrei are 10 ani de experienta in email marketing si aproape 15 in marketing. Creeaza strategii de email marketing si optimizare pentru lideri de piata din Europa de Est. Propune strategii care functioneaza si ofera rezultate. Este certificat in practici avansate de email marketing si optimizari de MarketingSherpa. In acest an White Image a castigat argintul la Premiile MarketingSherpa Email Marketing 2013 pentru “Best Email List Growth Campaign”.

 

Prima zi va include patru sesiuni de conferinte ce vor prezenta strategii eficiente de marketing integrat, tactici avansate de crestere a vanzarilor si cele mai noi tendinte in digital si new media.

 

08.00 – 09.00 – INREGISTRARE PARTICIPANTI
9.00 – 11.00 SESIUNEA 1
CONFERINTA
MARKETING B2B – WHERE DOES IT GO FROM HERE?

Frecventa utilizarii Internetului a schimbat fundamental comportamentul consumatorilor. Foarte multi dintre potentialii clienti isi petrec timpul pe Internet cautand informatii despre companie, solicitand brosuri sau citind recenzii si comparand produsele companiei tale cu cele ale competitorilor. Astfel, consumatorii afla toate informatiile de care au nevoie fara a contacta echipa de vanzari sau compania. Prima sesiune ofera o imagine de ansamblu a tendintelor viitoare in marketing B2B, printre temele ce vor fi abordate se regasesc:

  • Cunosterea si intelegerea comportamentului consumatorului – modul in care inteleg, evalueaza si cumpara produsele
  • Marketing Automation – care sunt cele mai bune practice si strategii de implementare; marketing automation pentru companii mici
  • Alinierea departamentelor de marketing si vanzari – vor deveni oamenii de vanzari marketeri?
  • Customer relationship management – cum se poate folosi CRM pentru a adauga valoare marketingului?
11.00 – 11.30 PAUZA DE CAFEA
11.30 – 13.00 SESIUNEA 2
CONFERINTA
LEAD GENERATION, NURTURING AND SCORING

O mare parte dintre marketerii B2B recunosc ca trimit inscrierile realizate pe site-uri departamentului de vanzari fara o verificare atenta. Daca lead-urile nu sunt verificate, ele pot reprezenta simple nume, adrese de e-mail sau numere de telefon care pierd timpul reprezentantului de vanzari. Specialistii invitati vor oferi participantilor informatii despre cele mai bune canale de generare a lead-urilor si programe de verificare a acestora. Printre temele ce vor fi dezbatute, se regasesc:

  • Cum se creeaza sistemele de verificare a lead-urilor tinand cont de atributele: demografice, comportamentale, organizationale precum functie, domeniul de activitate, marimea companiei, etc.
  • LinkedIn B2B – identificarea potentialilor clienti si cele mai bune metode de contactare a acestora prin intermediul mesajelor
  • Intelegerea semnalelor care indica momentul in care un cumparator este pregatit sa contacteze specialistul in vanzari
  • Alimentarea echipei de vanzari cu instrumentele potrivite care adauga un plus de valoare produselor si serviciilor
13.00 – 14.00 PAUZA DE PRANZ
14.00 – 15.30 SESIUNEA 3
CONFERINTA
CREATIVITY IN B2B MARKETING. CREATING CONTENT AND RELEVANT VALUE PROPOSITION

Sesiunea este dedicata specialistilor in comunicare si marketing din companii care doresc sa dezvolte abordari strategice si sa obtina un avantaj competitiv prin creativitate. Specialistii vor oferi participantilor cele mai bune metode de stabilire a echilibrului intre creativitate si procesele conventionale, tehnici eficiente de cunoastere a publicului, de realizare a mesajelor relevante si de obtinere e ideilor care aduc un plus de valoare si pot convinge cei mai sceptici cumparatori.

15.30 – 16.00 PAUZA DE CAFEA
16.00 – 17.30 SESIUNEA 4
CONFERINTA
DIGITAL & NEW MEDIA FOR B2B

In aceasta sesiune participantii vor afla cum se mentine si stabilieste o relatie intre SEO, rata de share si lead-uri, care este rolul continutului intre cele trei aspecte si cum se poate creste gradul de engagement utilizand canalele digitale, e-mail marketing, web mobile si social media. Specialistii vor aborda principalele canale de new media & digital si vor prezenta studii de caz actuale si sfaturi practice.

E-mail marketing

In zilele noastre inbox-urile sunt din ce in ce mai aglomerate, astfel ca newsletterele se diferentiaza mai greu. Participantii vor afla cum pot crea e-mail-uri oportune, relevante si eficiente.

Mobile for B2B

Vor fi abordate ultimele tendinte in aplicatii mobile, mobi site-uri si strategii de livrare a continutului pe dispozitive mobile. Participatii vor afla cum sa dezvolte aplicatii care au o valoare de business real si ce pot face diferit pentru a optimiza site-urile de mobile.

Social Media

Social media este o platforma folosita din ce in ce mai mult de catre branduri, pentru a creste notorietatea si interactiunea cu publicul. In aceasta sesiune participantii vor afla cum se creeaza o comunitate B2B pe Facebook care poate genera lead-uri, oportunitati si profit. Printre temele ce vor fi abordate, se regasesc:

  • Optimizare bugetului si timpului alocat in social media
  • Folosirea platformelor online ca element de Customer relationship management pentru companiile B2B
  • Folosirea canalului Pinterest pentru marketing B2B
  • Instrumente de masurare si optimizarea a canalelor de social media
  • Strategii de realizare si imbunatatire a blogurilor corporate
  • Cum se poate optimiza website-ul pentru a imbunatati vizibilitatea si a creste traficul?
  • Folosirea continutului interactiv sau video pentru a creste interactivitatea

(voi actualiza mesajul cu secvențe video)

Site-ul evenimentului: Marketing B2B.

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

2 comentarii la „Follow-up: Marketing B2B, Crowne Plaza Hotel, 17 septembrie 2013 – ziua 1”

  1. Really Wonderful Event! I saw all pics as you uploaded here, speakers deliver wonderful presentation, specially Ioana, she is such a great speaker. I really impressed.

    Thanks,

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).