Review uzabilitate detaliat: Bottega Verde Romania

Bună, analizez mai jos site-ul Bottega Verde Romania

 

imagini

Homepage – Bottega Verde Romania

1. Începeți site-ul cu afirmația:
Site-ul BottegaVerde.ro foloseste Cookies pentru a va putea oferi cea mai buna experienta de shopping. Navigarea in continuare reprezinta acordul dumneavoastra cu privire la utilizarea Cookies. Puteti afla mai multe detalii Aici.
Observații:
– Dacă fac click pe Cookies, mă duceți într-o pagină de eroare. Aș corecta: Bottega Verde
Puteți elimina, pur și simplu linkul.
– Principalul buton este cel de tip “X”, dar pe rezoluții de ecran mari se vede rău, este poziționat foarte mult în partea dreaptă. Aș face butonul mai vizibil.
– Textul e scris cu font foarte mic, aș mări.
– Nu aș scrie textul cu alb pe roșu, e prea agresiv.
– Aș ascunde automat notificarea după 3 pagini vizitate. (de verificat dacă este legal acest lucru)

2. Bottega Verde este site-ul pentru cosmetice cadou nr. 1 in Italia
– Îmi place afirmația, păstrați-o.
– Aș scrie cu font mai mare, este greu lizibil.

3. Ai nevoie de ajutor pentru a comanda? Contacteaza-ne la 031 630 1972 sau 0771 014 131, de luni pana vineri intre 9-18
– Aș lăsa doar un nr. de telefon.
– Aș scrie textul mai comprimat:
Vrei să te ajutăm să comanzi? Sună la … luni-vineri, 9-18.

4. Cadoul meu Contact
– Îmi place cum ați plasat Contact, foarte bine!
– Cadoul meu este un link important, dar mi se pare relativ ignorat în poziționarea actuală. E scris cu bold, dar nu mi se pare că e suficient de vizibil.
Puteți vedea în Google Analytics câte clickuri are linkul respectiv.
Un alt tool OK este și:
Despre heatmap.me – soluție de vizualizat heatmap, gratuită pentru 5 pagini – Olivian.ro – by Olivian Breda
– Dacă fac scroll, fie și doar cu un singur rând, rândul curent, cu ajutor comandă, cadoul meu și contact, dispare. L-aș face permanent vizibil în site.

5. Logo
– Mă bucur că ați scris logo-ul cu un font mai mititel, să nu aveți un logo gigant, sunt mulțumit.
– Pe de altă parte, headerul mi se pare foarte aglomerat, iar logo-ul mic are rolul lui aici – unul din rândurile din header are fix înălțimea liniei pe care este plasat logo-ul. Dacă ați avea un logo mai mare, spațiul din header ar fi mai aerisit.
M-aș uita cu atenție la soluții prin care să aerisesc un pic headerul, mi se pare foarte aglomerat.

6. Bara de căutare
– Este foarte bine că este mare, mă motivează să caut și să specific multe lucruri în caseta de căutare.
– Butonul de căutare nu mi se pare că arată foarte bine, mi se pare prea mare, și designul poate fi îmbunătățit.

7. Contul meu / Cosul meu
– Este foarte bine cum ați pus elemente de tipul Cont, coș, contact, lista cadouri, sau search. Majoritatea sunt în colțul din dreapta sus, sau, dacă sunt centrale (search), sunt foarte vizibile.
– Aș mări dimensiunea fontului.

8. Noutati Cadouri Make-up Ingrijirea tenului Ingrijirea corpului Ingrijirea parului Parfumuri Protectie solara Casa Copii Barbati Game
– Aș adăuga în listă, și aș colora intens, o funcție de tip “Promoții”.
– Îmi plac categoriile voastre, bravo!

9. Banner
– În general, în site, nu ați scris cu diacritice, dar în banner ați scris cu diacritice. Eu aș păstra consistența. Dacă vreți avantaje SEO, scrieți fără diacritice, ca majoritatea internauților, și, probabil, a utilizatorilor voștri. Dacă vreți uzabilitate, și să faceți lucrurile corect, scrieți cu diacritice. Orice variantă ați alege, păstrați-o.
– Scrie în banner “alege cadouri pentru prietena / mama / bunica ta”. Însă dacă fac click, obțin o pagină cu cadouri pentru femei, amestecate. M-ar ajuta dacă ați avea opțiunea de filtrare după vârsta persoanei, să mă ajutați să iau cadoul corespunzător. Una e să faci cadou unei persoane tinere, și alta e să faci un cadou unei persoane în vârstă. Mi-aș ajusta setările din categorie, pentru a include și informația aceasta. Cel mai simplu – filtru după vârste. Pot exista și produse care să fie pentru toate vârstele, desigur. Sau doar pentru 2 din 3.
– Aveți o sticlă transparentă, și fundalul din spatele ei nu este roșu, ca fundalul bannerului. Da, ar fi fost mai greu de făcut, și e doar un detaliu, dar poate conta.

10. Pagina în sine
– Dacă puneți pluginul de Google Chrome Awesome Screenshot: Screen capture, Annotate – Chrome Web Store și alegeți opțiunea “Capture Entire Page”, meniul de sus o să se vadă foarte ciudat, ca și cum ar fi o rezoluție de tip mobile. De văzut. Eroarea e rară, și foarte puțini vizitatori vor folosi pluginul acesta, și chiar se poate trăi cu eroarea, și ea dispare dacă se vizitează altă pagină sau se dă refresh, dar n-ar strica, totuși, să investigați.

11. USP Bar
– Pe bara de USP aveți Cadou / Livrare rapidă / Garanție de retur.
Cadou e clickabil, dar celelalte două opțiuni mă “teleportează” în partea de sus a paginii. Aș face clickabile toate cele 3 elemente, e important să pot citi despre garanția de retur sau despre funcția de livrare rapidă. Spre exemplu, la garanția de retur, cine plătește transportul? Câte zile am să mă răzgândesc? Ce se întâmplă cu produsele desfăcute? Toate sunt elemente despre care ar trebui să am un minim de informații.
– Ați pus la garanție de retur o iconiță cu un camion cu ceas (aici ar fi vorba de livrare rapidă), și la livrare rapidă un scut (nu are nicio legătură cu livrarea rapidă). Aș pune iconițele corecte.

12. Bannere mai mici
– Fontul este foarte mic, aș mări.
– Butonul cu “Află mai multe detalii” mi se pare mic. L-aș mări.
– Textul de descriere pentru produsul “Acid Glicolic” este mic, este scris cu un font gri închis pe fond gri deschis. Cu alte cuvinte, este foarte greu lizibil.

13. “PRODUSE POPULARE”
– Aveți în secțiunea respectivă promoții foarte mari. Nu înțeleg, în acest caz, de ce nu îi spuneți “Cele mai mari promoții”.
– Unele promoții sunt greu de crezut: aveți promoții cu 64% sau chiar 67%, și, și dacă ar fi de crezut, pun o pată asupra celorlalte promoții. Dacă voi vă permiteți să vindeți un produs redus cu 2/3 din valoarea inițială, și probabil, nu să faceți profit, dar măcar să nu ieșiți în pierdere, ce încredere să mai am să cumpăr orice alt produs din site? Dacă voi vindeți cu așa de mare discount, cum să mai am încredere în produsele fără discount?
– Aș scrie procentul reducerii și prețul nou/vechi în aceeași zonă. La voi reducerea e sus și prețul vechi/nou e jos. Aș păstra consistența.

14. “PRINTRE CELE MAI CUMPARATE PRODUSE SAPTAMANA ACEASTA”
– Păi nu era secțiunea anterioară, produse populare? Care e criteriul, în cazul de față?

15. “SPECIAL PENTRU TINE”
– Pe Amazon scrie: Related to items you’ve viewed sau Inspired by your shopping trends sau More top picks for you sau New for you sau Inspired by your purchases sau You viewed. Textul vostru cu special pentru tine, e mult mai puternic emoțional, dar e și o doză de falsitate în el. Ce se întâmplă dacă acum intru prima dată pe site? Am văzut că nu afișați caseta decât dacă am vizitat cel puțin un produs. Asta e foarte bine. Totuși, recomandarea voastră cu “special” pare o modificare artificială a termenilor de pe Amazon. Poate vinde mai bine însă, așa că nu vă sfătuiesc să o eliminați, ci să faceți un test A/B între mai multe variante de text, și să vedeți care performează mai bine.
– Vedeți imaginea de mai jos, este o eroare în afișarea promoției:
8twewCM.jpg (255×327)

16. Poza cu harta Europei
– Mi se pare foarte frumoasă, și e personalizată cu produsele voastre. Bravo, îmi place mult!

17. “Vizioneaza filmul Bottega Verde natura italiana”
– “Filmul” are un minut. I-aș zice mai degrabă “clipul de doar un minut”, nu “filmul”.

18. “Bottega verde, cea mai aleasa marca italiana pentru ingrijirea pielii”
– Aș face imaginea de sub acest text clickabilă. Aș da link către sursa mesajului.

19. “2.248.864 kWh
1.340.324 CO2
Energie produsa din 2012
datorita celor trei sisteme (panouri) fotovoltaice”
– Aș da un link în care să explic ce înseamnă asta. Ați poluat de 1.3 M m3 sau ați redus consumul? Co2 este o moleculă, cred că ar trebui adăugată o unitate de măsură m3 sau cm3 sau altceva.

20. COMUNITATEA BOTTEGA VERDE
– Textul este alb pe verde, în diferite nuanțe. În opinia mea, se vede rău textul, aș căuta să am un contrast mai mare între culori.
– Îmi place că aveți newsletter diferit femei-bărbați. Însă poate ar fi bine să aveți o variantă “vreau ambele newslettere”, pentru doamnele care în general cumpără pentru ele însele cadouri, dar, ocazional, cumpără și pentru persoane de sex masculin.
– Foarte reușită grafica icoanelor de rețele sociale, și plasate exact în zona comunității.
– Am o problemă cu asocierea între “comunitate” și “newsletter”. Termenul comunitate implică o comunicare bi-direcțională, pe când newsletterul e uni-direcțional. Da, aveți rețele sociale, dar nu mi se pare că este suficient.
– Nu e suficient de clar că dacă apăs pe butonul “Femei”, se întâmplă următoarele – voi fi abonat la newsletter dedicat femeilor cu adresa de email specificată, și am intrat în comunitate. Butonul nu e suficient de clar.

21. INFORMATII UTILE
– Îmi place că, în plus față de logo-ul orizontal, aveți și un logo care încape în dimensiunile unui cerc. Poate fi folosit în diferite promovări cu impact mai puternic decât un logo doar orizontal.
– Ați inclus plata și livrarea la termeni și condiții. Le-aș pune separat.
– Aș face logo-ul vostru clickabil.
– Aș face logo-ul shopmania clickabil către un link care să ducă spre produsele voastre de pe SM.

22. PLATA
– “Plata online in pana la 12 rate fara dobanda” sună un pic ciudat “în până la”. Nu e gramatical greșit, dar sună ciudat.

23. LIVRARE 2 zile pentru toate articolele din depozitul Bottega Verde din Romania
– Logoul SameDay poate induce ideea că livrarea se face în aceeași zi.
– Logo-urile curierilor sunt foarte mari, le-aș pune pe același rând, și mai mici.

24. © 2015
– Aș actualiza.

25. www.bottegaverde.ro
– Aș face textul clickabil.

Ultimele noutati pe Bottega Verde

1. Aș numi categoria “produse noi”, mai degrabă decât “noutăți”.

2. “147 PRODUSE SORTATE DUPA POPULARITATE”
aș pune mai mare accent pe sortarea și după alte criterii – preț crescător / descrescător, procent discount (chiar dacă aveți filtrare, sortarea e diferită), nume produs, data introducerii în site.

3. Butonul de “Quick View”
– Butonul de Adaugă în coș / Comandă rapidă nu se vede foarte bine, pentru că nu sunt centrate vertical.
– Dacă apăs pe quick view, mi se deschide un pop-up. Ca să îl închid, trebuie să apăs pe butonul X din colțul din dreapta-sus. Aș prefera să am opțiunea să închid fereastra și făcând click în afara pop-up-ului, lucru care acum nu se întâmplă.
– Butonul de Adaugă în coș nu seamănă cu butonul din pagina de produs, are grafica diferită.
– “Deodorante si antiperspirante pentru femei”. Dacă nu aveți și categoria “pentru bărbați”, aș elimina “pentru femei” din numele categoriei.

Cadouri – Bottega Verde

– Aveți cadouri pentru “cea mai bună prietenă” / “mama ta” / “bunica ta”. Cred că s-ar încadra și o nouă categorie – “iubita ta”.
– La mouseover peste un produs apare “Quick View” și “Adaugă în Coș”. Nu e foarte clar, dacă nu sunt familiarizat cu site-ul, ce trebuie să fac pentru a vedea detaliile produsului. În opinia mea, ar fi mai indicat să aveți și un al treilea buton, “detalii produs”.
– Numele “Quick View” ar putea fi tradus în română. Nu sună la fel de bine, și pentru cei care știu limba engleză e un minus oricum ar fi tradus, dar cred că ar trebui să faceți asta, sau să faceți A/B testing pentru a evalua eficiența.

Set cadou – Miere – Crema de maini si balsam de buze cu miere (65 ML + 5 ML) – Bottega Verde

– Informațiile de pe produs sunt în limba română sau italiană? Pe produs se vede că scrie în italiană. Am și instrucțiuni în limba română?
– Aveți în butonul de tip “Quick view” opțiunea de comandă rapidă. În pagina de produs, acesta lipsește. De ce?
– “Daruieste, cu inima plina de viziune a eroilor de poveste, momente de basm persoanelor atat de dragi sufletului tau.” Nu știu dacă aceste texte sunt suficient de atrăgătoare. Recomand spre lectură: My gorgeous article about the best attributes to successfully use – Olivian.ro – by Olivian Breda
– Îmi place cum arată butonul de adăugare în coș și cum e poziționat în raport cu prețul și alte elemente din pagină. Keep this.
– Fontul cu “livrare rapidă din stoc”:
a. E prea mic.
b. E pe fundal alb, care e un pic contrastant cu restul elementelor. Aș corecta.
Este OK însă caseta care apare la mouseover peste acel element. Păstrați asta.

Pachet Special Craciun Violete – Bottega Verde

– “Pachetul este ideal pentru femeile ce sunt in cautarea unor produse cosmetice cu note invaluitoare si calde de violete.”
Sunt doar note? Mă așteptam la ceva mai mult decât niște simple “note” de violete.

Pachet Special Craciun Ingrijire cu Argan si Iris – Bottega Verde

– Breadcrumbs:
“Acasa > > Cadouri > Pachet Special Craciun Ingrijire cu Argan si Iris”
nu mi se pare foarte bine realizat. Între Acasă și Cadouri e un element lipsă.
– Aș adăugat o funcție de tip “Like on Facebook”, aveți doar pentru pagina voastră de Facebook, nu pentru un articol din site.

Acid glicolic – Crema de fata pentru zi cu acid glicolic si extract de fructe (50 ML) – Bottega Verde

– Aș evita să încep descrierile cu cuvântul “nu”.

Contact

– “Un reprezentant al departamentului Relatii cu Clientii asteapta sa te ajute.” – fontul cu care este scris acest element (și alte câteva) din pagină este foarte mic, aș corecta.
– Nu înțeleg de ce lăsați 3 numere de contact. Aș lăsa doar unul + o centrală prin care să poată răspunde și alte persoane, și asta e tot.
– Aș pune în pagină și link către pagina de Facebook.
– Aș pune nu doar adresa, ci și o hartă cu sediul. Nu pentru ca clienții să vă viziteze, ci pentru a da un plus de autenticitate site-ului vostru.
– Aș face adresa de email clickabilă.

Cadou pentru orice comanda

– “Rasplatim fidelitatea clientilor nostri, astfel ca, pentru orice comanda transmisa catre noi, membrii comunitatii Bottega Verde vor primi un cadou.”
Textul poate fi citit și în nota “cumpărați ceva, și alții vor primi un cadou”.
– Îmi place mult pagina, felicitări!
– “Toate produsele cadou sunt oferite in limita stocului disponibil.” Detaliez la termeni și condiții. Nu e OK clauza, cu asta vă ocupați, să livrați produse, și să dați cadouri. Aș face tot ce pot ca clauza respectivă să nu fie necesară.
– Nu înțeleg 4+1 cadouri. E un singur cadou, oferit ca răspuns la o comandă, ce poate avea, în unele situații, mai mult de un produs.
Deci, matematic, nu e 1+4 (cum ar trebui să fie, dacă s-ar da 4 cadouri odată), ci e:
1 sau 2 sau 3 sau câte produse comand + 1. Voi ați vrea să ziceți 1+4, dar primesc un singur cadou din cele 4, deci e cel mult 1+1. Dar uneori comand mai mult de un produs, deci e 1/2/3/4+1.
Uneori, dacă greșiți ceva, prin dublă eroare, se poate ajunge la rezultatul corect. Cumva, e corect cu 4+1, dar nu în intenția voastră inițială.

Povestea noastra

– Ați pus punct la final de titlu. Aș corecta.
– “dedicat in producerea cosmeticelor naturale”. Acel “în” ar putea fi “pentru” sau “către”.
– ” in peste 40 de ani de existenta” – aș scrie, direct, “45 de ani”.
– “1996 Ia nastere primul magazin al viitorului lant de magazine de marca.” – din exprimarea aceasta, înțeleg că până în 1996, magazinul a vândut local.
– Font mic, text de culoare deschisă pe fond de culoare deschisă – o combinație care face pagina dificil de parcurs. Am făcut asta cu un efort.

Cercetare, Natura, Frumusete

– Aveți foarte multe variații între dimensiunea fonturilor, caps/no caps, culoare. Aș încerca să scriu cu cât mai puține fonturi.
– “laboratorul nostru cercetare si dezvoltare” – lipsește un “de”.
– “selecteaza ingredientele active functionale pana creeaza o formula ce reprezinta sinteza stiintei si naturii” – cum poți sintetiza știința și natura? E absurd.
Poate simbioza, sau poate să combini două elemente și să le sintetizezi parțial, dar nu poți spune că ce faceți cu businessul e o sinteză a științei și naturii, nu e corectă afirmația.
– “peste 300 de ingrediente naturale ce provin din zonele originare” – e o exprimare paradoxală. Ingredientele provin din zona de proveniență. Nu prea sună bine.
– “Produse unice, placute si senzoriale” – “SENZORIÁL, -Ă, senzoriali, -e, adj. 1. Care privește organele de simț, care se realizează prin simțuri. 2. (Fiziol., Psih.) Care are legătură cu producerea senzațiilor sau cu receptarea stimulilor externi sau interni; senzitiv (1). [Pr.: -ri-al] – Din fr. sensoriel.”. Nu cred că produsele pot fi senzoriale.
– “pentru a defini stilul transcend din traditie prin inovatie” – aș reformula.
– “Si asa natur devine moda si trend.” – “natura” sau “«natural»”, probabil.

Povestea realizarilor noastre

– tratamentee;
– dermocosmetic – Termenul nu există în română: “dermocosmetic” – Căutare Google.
– “si tehnologie dermocosmetica cea mai inovatoare”. Trebuia “tehnologia”.
– “femei> 14 ani” – spațierea corectă: “femei >14 ani”.
– “Al 7- lea an consecutiv Bottega Verde a primit” – Lipsește “pentru”.
– “avand in atentie” exprimare atipică.
– “aspecte; printre” – cred că trebuia virgulă.
– “ienitificand”.
– “site o componenta” – virgulă înainte de “o”.
– “Bottega Verde este un lider de brand” sau “brand lider”?
– “pot primi raspunsuri pe pagina oficiala de pe Facebook” – dacă scrieți asta aici, trebuie să vă asumați că respectați asta în pagina de Facebook.

Impactul asupra mediului

– Infograficul e în italiană. Fie îl scoateți complet, fie cereți companiei-mamă acces la fișierul sursă și îl traduceți (nu poate fi tradus decât cu acces la fișierul sursă). Eventual, îl faceți de la zero, că nu e foarte complicat făcut, e o imagine de fundal, câteva iconițe, și fonturi de diferite dimensiuni. Puteți testa: Cum să faci un flyer rapid, gratuit și (relativ) profesionist, fară niciun software instalat în calculator? – Olivian.ro – by Olivian Breda
– “Filosofia” cu “z”.
– “de a folosi decent ingrediente naturale” – cum adică “decent”, în contextul dat?
– “scrupulozitate dictata” – lipsește virgula.
– “de de siguranta”.
– “functionearea”.
– “active , precum” – nu se lasă spațiu înainte de virgulă.
– “In asa fel” – În acest fel?
– “Bottega Verde nu include astazi niciun fel de ingrediente care au fost testate pe animale.” – aș promova asta mult mai intens, mi se pare relevant.

Codul etic

– “Bottega Verde SRL a implementat un model de organizare propriu in conformitate cu Decretul Legislativ 231/01” Aici vorbiți de filiala din România sau Italia?
– “Codul de Etica este un instrument adoptat de societate, cu scopul de a stabili principiile deontologiei in afaceri. Codul de Etica se aplica tuturor persoanelor care lucreaza pentru Bottega Verde: angajati, directori, administratori, precum si terte parti care intretin raporturi de activitate.”
Puteți exprima aceeași idee în mult mai puține cuvinte.
– Vă sfătuiesc să vă inspirați din modul de prezentare al:
The TAGFEE Code – Moz
Diving Deep on TAGFEE – Rand’s Blog

Bottega Verde

– Nu ar trebui ca bifa cu “Sunt de acord cu Termenii si Conditiile BottegaVerde.ro” să fie n udoar pentru creare cont, ci și pentru intrarea în comunitate?
– Fonturile sunt greu de citit.
– Lipsește virgula: “In plus te”.

Procesul de comandă

– Îmi place că, dacă fac click pe adaugă în coș, mi se și afișează coșul “desfăcut”. E OK.
– “Valoare total produse” e greșit.
– La “Sumar comandă”, cred că ar fi mai bine dacă totalul comenzii ar fi afișat tot aliniat la dreapta, cum sunt și celelalte elemente. E mai ușor de comparat.
– Am adăugat mai multe produse în coș. A fost selectat automat un cadou de valoare mai mică decât restul cadourilor posibile. Aș selecta automat, constant, cel mai scump cadou disponibil.
– Am adăugat în comandă produse destul de scumpe, dar cadoul asociat nu a fost de valoare foarte mare. Încă ceva – nu ar fi mai bine ca, dacă adaug produse în coș care m-ar face pasibil să primesc nu un singur produs cadou ci mai multe, să îmi dați opțiunea să primesc două cadouri? Sau trei?
– Nu mi se pare OK “In cazul indisponibilitatii unui produs cadou, acesta va fi inlocuit cu un alt produs similar.”.
– Felicitări pentru inițiativa cu donații. Am văzut și la Amazon și la Emag, e OK.
– Am scris, intenționat, emailul greșit. Mi-ați dat, corect, eroarea: “Emailul este obligatoriu”. Dar, sunt două probleme:
a. Fontul este foarte mic.
b. Ar fi fost mult mai bine să îmi ziceți de o eventuală problemă fix în momentul în care aveam nevoie maximă să știu: când am introdus datele. Dacă vedeți că am scris emailul greșit și am trecut la câmpul următor, semnalați-mi chiar acolo, cu același font roșu, dar mai mare, că am scris emailul greșit.
– Îmi place că dacă introduc un câmp greșit, nu pierdeți restul datelor introduse. E OK.
– PS: Ați pierdut, totuși, câmpul de observații. Dar e minoră observația respectivă.
– Am intrat în coș, am completat toate câmpurile, am ales să debifez abonarea obligatorie la newsletter. Mi-ați dat un pop-up în care mă întrebați “ești sigur?”. Am confirmat. Mi-ați reîncărcat pagina, am pierdut toate datele introduse anterior. Foarte slabă interacțiunea cu site-ul în acest moment. Nici popup-ul nu e foarte în regulă.
– După ce comand, m-ar ajuta dacă ați avea un link “partajează ce ai cumpărat pe Facebook”.
– Mi-ați trimis un email cu confirmare comandă. Ar fi bine ca în acel email să aveți: datele fiscale ale firmei; adresa de contact; linkuri către rețele sociale; alte recomandări produse, inspirate din comanda pe care tocmai am făcut-o.
– “Esti la prima vizita la noi?
Aboneaza-te pentru a primi ofertele noastre speciale!”
Ar trebui să știți dacă sunt la prima vizită la voi sau nu. Am deschis site-ul și anterior.
De asemenea, mi-ar plăcea dacă ați păstra consistența – să am opțiunea să mă abonez ca bărbat/femeie din orice pagină a site-ului.
Pop-up-ul se poate închide doar prin apăsarea unui mic x. Aș face să dispară automat și dacă fac click în afara lui, sau aș mări X-ul.

Termeni si conditii

medicină
– “Preambul
Va rugam sa cititi cu atentie conditiile noastre comerciale inainte de a face o comanda.
Folosirea website-ului www.bottegaverde.ro si plasarea de comenzi prin telefon sau on-line reprezinta acceptul dumneavoastra in ceea ce priveste conditiile mai jos mentionate.”
Ținând cont de asta, ar trebui să faceți textul mult mai ușor de parcurs, și ca organizare, și ca fonturi.
– “nr.20, Bucuresti, sect. 1, CUI RO34921867, Nr.Inreg.Reg. Com. ” Aș păstra consistența în lăsarea spațiilor de după punct, este haos, în prezent.
– “www.BottegaVerde.ro depune toate eforturile pentru a va prezenta cat mai fidel culorile produselor prezentate pe website sau in catalog. Va atragem atentia asupra faptului ca nuanta culorii pe care o vizualizati dumneavoastra depinde de specificatiile tehnice ale monitorului utilizat sau ale produselor si echipamentelor folosite la tipar. Ca atare www.BottegaVerde.ro nu poate fi trasa la raspundere in niciun fel pentru eventualele diferente de culoare, intre cea de pe monitorul sau catalogul dumneavoastra si cea a produsului in sine.” cred că e o diferență între o culoare bej mai închisă sau deschisă sau un verde care arată diferit, și un roșu devenit albastru, un galben devenit mov și tot așa. Una e o subtilă diferență de nuanță, alta e negrul vândut drept alb.
– “In cazuri exceptionale, Bottega Verde isi rezerva dreptul de a schimba preturile de vanzare ale produselor prezentate, toti clientii care comanda un produs cu pret modificat urmand a fi anuntati.” și, imediat după, “Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate pe www.BottegaVerde.ro. Pretul afisat pe site la momentul comenzii nu se va modifica, fiind ferm. “. Ce să înțeleg?
– “Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.” Cum ar putea fi corecte și ne-adevărate?
– “acestea este anulata”.
– “incorecte; – realizarea” – lipsește un Enter.
– “Clientul poate solicita modificarea comenzii la telefon decat” – corect e “doar” sau “nu poate decât”.
– “Livrarea produselor se face in sistem de curierat door-to-door prin partenerii nostri Bookurier, Fastius.” Pe site aveți specificat “Samday courier”.
– “il trimite-ti”.
– “ATENTIE: Deoarece avem incredere deplina in calitatea produselor comercializate si respectam interesul clientului va informam ca va oferim dreptul de a returna un produs in termen de 30 zile, diferit de cele 14 zile specificate conform legislatiei in vigoare!” – aș specifica asta și pe homepage.
– “VA RUGĂM SĂ CITIȚI CU ATENȚIE ACEST ACORD DE CONFIDENȚIALITATE!” – evitați să scrieți cu litere mari, e considerat țipăt în online.
– “Trebuie insa sa va aducem la cunsotinta ca anumite sectiuni ale siteului nostru nu pot fi vizualizate normal daca ati setat browserul dumneavoastra pentru a nu accepta utilizarea “cookies”-urilor.” – aveți o problemă gravă – dacă utilizatorul dezactivează cookies, nu poate comanda. Aș specifica asta în t&c.
– “11. Produse cadou
11.1. Toate produsele cadou sunt oferite in limita stocului disponibil. In cazul indisponibilitatii unui produs cadou, acesta va fi inlocuit cu un alt produs similar.”
E ca și cum aș zice “Pâinea neagră pe care o vindem e făcută din făină integrală, dar uneori nu avem făină integrală, așa că vindem pâine neagră cu făină albă”. Nu e OK să faceți pe site tot procesul atrăgător, și la termeni și condiții să îmi puneți o clauză care să mă îngrijoreze. Dacă nu aveți acel produs, aveți doar două opțiuni: faceți loc de produs, așteptând o zi sau două în plus, sau nu vindeți deloc produse cu acel cadou. Nu e OK clauza din prezent, cum e formulată, și ce condiții impune. E ca și cum aș vinde cadouri fără ambalaj special, motivând că “uneori nu avem ambalaje”. Păi faceți rost de ambalaje, că e în job description, cu asta vă ocupați voi – vindeți cadouri în ambalaje. Nu mi se pare deloc OK clauza.

Cautare sapun natural in produsele Bottega Verde și Cautare crema naturala in produsele Bottega Verde

– M-aș aștepta de la un site ca atunci când caut o categorie din site, site-ul să știe asta și să mă ducă direct acolo. Nu se întâmplă asta, indiferent că vorbim de căutarea “motherboard” sau “plăci de bază” pe Amazon/Emag sau pe site-uri mai mici. Sunt unele căutări, cum sunt cele de mai sus, care ar trebui să aibă o destinație clară în site. Dacă caut săpunuri, ar trebui ca site-ul să știe foarte bine ce rezultate să livreze. Iar termenul “natural(ă/e)” ar trebui eliminat, pentru că toate produsele din site sunt așa.

| Bottega Verde. Frumusete din natura

– Aș elimina categoria “uncategorized”.
– Aș pune link din site către blog.
– Aș adăuga și un buton de tip “like” pentru produse, nu doar “share, cum aveți în prezent”

Bottega Verde Romania

– E OK ce postați, însă am văzut mai multe comentarii fără răspuns din partea voastră. Aș răspunde tuturor comentariilor.
– Când postați un newsletter, apare cu “test prenume”. Eu, în locul vostru, aș duplica campania de MailChimp, și aș pune în loc de “Test Prenume” un alt text, să nu pară că e o campanie de test.
Sau mi-aș trimite newsletterul mie însumi/însămi, și aș da “view in browser”, și aș pune acel link pe Facebook.

Bottega Verde Romania – YouTube

– Canalul e OK, doar trebuie adăugate periodic video-uri. V-ar ajuta: 1. testimoniale clienți sau chiar studii de caz, să vorbească cineva 10-20 de minute despre voi, eventual când vine cineva să ridice o comandă de la sediul vostru. 2. video produse.

I am a Digital Marketing Manager for The KPI Institute. My expertise is in SEO (Search Engine Optimization) / UX (user experience) / WordPress. Co-founder of lumeaseoppc.ro (series of events on SEO & PPC) and cetd.ro (Book on branding for MDs). On a personal level, I like self-development - events, sports, healthy living, volunteering, reading, watching movies, listening to music.

No comments yet.

Leave a comment

Your email address will not be published.