Câteva tipuri de articole despre SEO și, mie personal, nu mi se pare că aduc valoare:
- Să preiei un infografic, să nu citezi sursa, să nu dai link către articolul original, și să promovezi infograficul de pe site-ul tău.
- Să scrii despre un articol din altă parte, să faci o sinteză a articolului în limba română, să dai link la sfârșitul articolului link către articolul complet și să promovezi linkul către sinteza ta, nu către articolul original.
- Să scrii banalități pe tema SEO, dar să nu uiți în articol să spui că ești deschis la a primi noi clienți. SEO pentru copii, cu posibilitatea de vânzare a serviciilor.
Teoretic, nu e nimic greșit la articolele acestea, intră într-o sferă a normalității.
Practic, nu mi se pare că aduc valoare. Din partea mea, e OK să scrii articole de genul ăsta. E nevoie și de infografice, și de linkuri, și și de articole care nu aduc nimic nou pentru cine știe cât de cât SEO. Mi se pare interesant însă că oamenii aleg să promoveze asta ca pe o mare chestie – “uite ce articol bun am scris eu, veniți și voi să vedeți un articol care nu aduce valoare”.