Follow-up: 8 hours overtime for a good cause – Bucharest (50 de oameni lucrează 8 ore peste program pentru o cauză bună, 2014.03.28, Școala Americană București)

Fundația Comunitară București și un grup de voluntari au organizat pentru prima dată la București „8 hours overtime for a good cause”, o seară de lucru peste program pentru profesioniști din diverse domenii. Pe 28 martie, între 7 seara și 3 dimineața, nouă echipe de voluntari specializați în marketing, comunicare, vânzari, resurse umane sau management au rezolvat nouă teme punctuale propuse de organizații non-profit din București. Evenimentul, care are loc simultan în 16 orașe din lume, a fost găzduit de Școala Americană București și sprijinit de Deloitte, Dacris și Eyes-Open. Gazda evenimentului a fost Cosmin Alexandru. De asemenea, el a coordonat o echipă de facilitatori care lucrează direct cu voluntarii și proiectele, pe tot parcursul serii. Pe lângă recunoștința organizațiilor pe care le sprijină, echipele de voluntari au parte de mâncare bună de la Băcănia Veche și divertisment coordonat de Incubator 107.

!8 hours overtime for a good cause - Bucharest ()-mic

Mai jos, fotografii de la eveniment.

Video de prezentare:

Fotografii:
[alpine-phototile-for-picasa-and-google-plus src=”user_album” uid=”100050990853086188413″ ualb=”5996181016767397073″ imgl=”fancybox” style=”wall” row=”5″ size=”640″ num=”600″ highlight=”1″ align=”center” max=”100″]

 

De ce? Suntem de părere că niciodată nu poți fi prea generos. Doar că, în loc să cerem bani pentru cauzele pe care le susținem, am cerut profesioniștilor să doneze o seară din timpul lor cu ceea ce au mai de valoare – experiența profesională. Împărțiți pe echipe, ei vor dezvolta planuri de marketing și de comunicare, vor schița concepte de spot sau campanii online, de PR sau de promovare.

Pentru cine? Temele selectate să primească munca voluntară a profesioniștilor au venit de la Decât o Revistă (campanie de abonamente în companii), CeRe (film de prezentare), Școala de valori (campanie de promovare a unei tabere de vară pentru adolescente), CROS (campanie de strângere de fonduri pentru burse la Universitatea Alternativă), PACT (campanie de comunicare pentru bloggeri), Fundația Comunitară București (campanie business to business pentru platformă de voluntariat corporate), Asociația Prietenia (plan de marketing pentru o întreprindere socială), ZBURD – Adoptă un liceu (campanie de marketing online pentru filmul documentar „Ba se poate!”), Merci Charity Boutique (plan de promovare a întreprinderii sociale).

Ce altceva? Evenimentul a fost organizat pentru prima dată acum zece ani la Amsterdam. În 2014, el are loc simultan în 16 orașe, printre care București, Brașov, Amsterdam, Berlin, Rio de Janeiro, New York și Cairo. Pentru mai multe informații – 8 hours overtime for a good cause. La București, echipa de voluntari este coordonată de Daniel Mereuță și îi include pe Alina Kasprovschi, Maria Duduman, Gabriel Solomon și Stanislav Georgiev. Fundaţia Comunitară Bucureşti investeşte timpul, banii şi energia bucureştenilor pentru a crea comunităţi în care să ne simţim ca acasă. Organizaţia colectează fonduri de la afaceri locale şi persoane particulare, pentru a finanţa proiecte care stimulează iniţiativa şi aduc oamenii împreună în comunităţi. Fundaţia Comunitară Bucureşti s-a înfiinţat în 2011 şi este parte dintr-o mişcare naţională, alături de alte unsprezece fundaţii comunitare din țară. Pentru mai multe detalii – www.fundatiacomunitarabucuresti.ro.

Album Facebook:

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).