Follow-up: Tech Intelligence Conference (Hotel Howard Johnson, 2014.04.04)

Tech Intelligence Conference, organizat de revista Biz, si a avut loc la data de 4 aprilie 2014 la Hotel Howard Johnson, sala Platinum, Bucuresti. Tech Intelligence Conference este un eveniment recomandat deopotriva companiilor si specialistilor din domeniul IT si telecomunicatii.

Despre eveniment – tehnologia modeleaza continuu nu doar mediul de afaceri, ci si lumea in care traim, dictand progresul la nivel global. Conectivitatea permanenta a devenit esentiala pentru companii, iar mobilitatea sporita adusa de progresele tehnologice ale ultimilor ani aduce oportunitati uriase.

Tech Intelligence Conference, Hotel Howard Johnson 145-mic

Mai jos, fotografii + înregistrarea video a evenimentului.

În cadrul evenimentului, Revista Biz a prezentat pentru al doilea an consecutiv topul Cele mai iubite marci tech realizat de Unlock Market Research.

  • Pe primele locuri in Top 30 cele mai iubite marci tech se afla Samsung, urmat de Apple, Sony, Google, Microsoft, HP, Facebook, Yahoo, YouTube, Philips.
  • Pentru al doilea an consecutiv Samsung ocupa primul loc in topul celor mai iubite branduri tech de catre romani, eforturile de marketing combinate cu oferta variata a brandului spunandu-si din nou cuvantul.
  • Apple a urcat pe 2, punctand foarte mult la capitolul aspirational si din cercetarea Unlock Marketing Research a rezultat faptul ca produsele gigantului american sunt tot mai folosite de catre romani. Pe locul trei este Sony, brand aflat in plina redefinire a portofoliului de produse – a renuntat recent la gama de PC-uri Vaio si vrea sa devina un jucator important in zona de smartphone si tablete.
  • Pe locul 4 intra primul concurent din zona de software, Google. Gigantul internetului nu avea cum sa nu fie un brand apreciat de romani, avand in vedere ca-i ajuta sa navigheze prin lumea tot mai complexa din online.
  • Microsoft vine pe 5, lucru asteptat avand in vedere popularitatea sistemului de operare Windows pe piata locala. Urmeaza HP, Facebook, Yahoo, YouTube, Philips.


(detalii – Cele mai iubite marci tech – Revista Biz)

Video de la eveniment:

Lista completă a clipurilor:

Playlist – Tech Intelligence Conference (Hotel Howard Johnson, 2014.04.04) – YouTube.

Fotografii de la eveniment

[alpine-phototile-for-picasa-and-google-plus src=”user_album” uid=”100050990853086188413″ ualb=”5998763260295399569″ imgl=”fancybox” style=”windows” shape=”rectangle” size=”640″ num=”300″ highlight=”1″ align=”center” max=”100″]

Program

9:00 – 10:00 Inregistrarea participantilor

10:00 – 10:45 Natural User Interfaces for a smart home and the industry
Internet of things, machine-to-machine communication, connected vehicles and smart everyday things together with new and more natural ways of interactivity force us to think about new approaches. This challenge is not limited to technical constraints and better user experience. We need to identify and sometimes create needs to develop new solutions. Sascha shows in his presentation a bunch of unconventional and inspiring scenarios including live demos using a variety of communication services.

KEYNOTE SPEAKER:
Sascha Wolter (http://wolter.biz) is a professional developer, user experience enthusiast, an experienced speaker, passionate about M2M, Internet of Things (IoT), Rich Applications and Mobile Apps. He also works as a consultant, trainer, software-architect, and within Deutsche Telekom Group is Developer Evangelist, tinkering with new soft- and hardware.

10:45-11:30 Smart tools for smart business
Business-ul trece dincolo de granitele biroului. Marile corporatii aleg sisteme tehnologice bazate pe mobilitate, pentru a oferi clientilor solutii rapide si angajatilor confortul de folosi orice tip de device, in cursa spre eficientizare.

In acelasi timp, companiile mici si mijlocii beneficiaza de pe urma democratizarii accesului la noi tehnologii si pot implementa solutii de ultima ora pentru a fi tot mai competitive. Problema este acum una de selectie dintr-un ocean de programe si aplicatii.

Teme

  • Tech for marketing – Tehnologia schimba fata marketingului si permite companiilor sa ajunga la consumator in moduri surprinzatoare si inovatoare. Care sunt cele mai noi tendinte la nivel global, dar si ce exemple avem pe plan local?
  • Augmented reality
  • Face recognition
  • NFC
  • Aplicatii mobile

Speakeri:

  • Octavian Matei, Digital Manager, Zenith Romania.
  • Andreea Coca, Digital Market Intelligence Consultant, GfK RO.
  • Iris Ionescu, Account Manager, Geometry Global.
  • Carlo Burci, General Manager, Catalyst World Wide.

 

11:30 – 12:00 Pauza de cafea

12:00 – 13:30 Cele mai iubite branduri tech
A doua editie a studiului realizat exclusiv pentru Biz de Unlock Market Research. Dupa succesul primei editii, care a cuprins 25 de branduri, am inclus in baza de cercetare zona de software si retelele sociale, iar anul acesta am realizat un top cu 30 de branduri.

Prezentarea va fi urmata de o dezbatere cu reprezentanti ai brandurilor din top si consultanti despre relatia romanilor cu tehnologia.

Speakeri:

  • Dan Bulucea, Country Manager, Google Romania.
  • Alexandra Cojocaru, Senior Client Service, Unlock Market Research.
  • Mihaela Stanoiu, Marketing Manager Romania & Bulgaria Samsung.

Biz este o revista de afaceri avangardista care ofera proiecte jurnalistice creative, continut viu si abordari unice asupra mediului de business. Cu o aparitie bilunara, Biz are ca public-tinta manageri cu varste intre 25 si 45 de ani. Tirajul revistei este de 10.000 de exemplare pe numar, auditate de BRAT, dintre care 6.200 sunt abonamente. Se distribuie in zonele urbane din tara. Incepand din 2009, revista Biz este condusa de Marta Usurelu, Redactor-Sef si actionar majoritar.

 

Album Facebook:

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).