Webstock, cel mai mare eveniment de social media din Romania, reuneste comunitatea pasionatilor de online si aduce in prim- plan ultimele tendinte din social media. Te asteptam sa participi la sesiunile sustinute de speakeri renumiti si la Gala Webstock Awards in cadrul careia vor fi premiate cele mai bune proiecte din online-ul romanesc realizate in ultimul an.
Webstock Awards ofera recunoastere celor mai creative si inedite proiecte si campanii din online (inclusiv social media si mobile), realizate in Romania, in ultimul an.
Ca si la editiile anterioare, premiile Webstock 2019 se vor desfasura pe parcursul a doua etape: propunerile spre nominalizare si jurizarea (ce include preselectia nominalizatilor si jurizarea finala). Se califica acele proiecte care au fost realizate in intervalul 2018 – 2019 (august), se adreseaza publicului roman, sunt dezvoltate de echipe locale si exceleaza in design, functionalitate si continut.
Propunerile la Webstock Awards pot fi facute in perioada 1 august – 6 septembrie, sunt gratuite si pot fi anuntate de orice persoana (autor sau utilizator), prin completarea formularului online. Atentie, o propunere nu aduce automat si o nominalizare.
Nominalizarea este facuta de organizator pe baza propunerilor primite, numai daca aceasta se incadreaza in categorie si respecta cerintele. Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua in calcul criterii ajutatoare pentru selectia nominalizatilor.
Un proiect poate fi propus la o singura categorie din concurs. Exista insa situatii in care componente din proiecte complexe pot fi sugerate separat in competitie. Va rugam sa ne contactati la adresa contact[@] webstock [.] ro, pentru lamuriri suplimentare.
Nominalizarile vor fi anuntate dupa data 11 septembrie, in urma unui proces de preselectie realizat de catre organizator. Preselectia vizeaza in primul rand incadrarea corecta a proiectelor propuse, creativitatea si nivelul de dezvoltare si valabilitatea informatiilor (descrierilor).
Jurizarea efectiva revine unui grup format din specialisti in marketing si persoane din agentii de comunicare online si se desfasoara in perioada 12 – 25 septembrie. Pentru votul online, jurizarea este deschisa pana pe 27 septembrie, ora 18:00. Acesta va lua in calcul urmatoarele criterii: originalitate, design, structura, navigabilitate si functionalitate, relevanta si interactivitate, insa in aprecierea proiectelor vor conta foarte mult creativitatea si experienta generala oferita de acestea. Criterii dedicate vor fi comunicate juratilor la anumite categorii si facute ulterior publice, inainte de gala.