Ce întrebări să pui pentru a fundamenta o strategie de SEO? (Moz)

Un clip video extrem de simplu și extrem de fundamental despre SEO.

Ce întrebări să pui pentru a fundamenta o strategie de SEO?

Întrebările sunt:

  1. Ce face compania mea pentru a răspunde la întrebările celor ce caută în prezent sau în viitor?
  2. Ce face compania mea și nu face nimeni altcineva în domeniu? Cu ce mă diferențiez?
  3. Cine va transmite mai departe mesajul meu? Cine sunt cei care mă recomandă? Cine ia mesajul nostru și îl transmite altora?
  4. Care este procesul nostru pentru a transforma un vizitator în client? (exemplu – prin diferite canale, de tip rețele sociale, newsletter, blog, site, reclame plătite, apariții în media, un vizitator află de noi, dar, din aceste canale, va fi influențat, probabil, cel mai mult de A și B, și hotărâtor de B) Cum e convertit un vizitator ocazional al site-ului în client, ce pași urmează, în online?
  5. Cum facem ca ceea ce producem noi să aibă următoarele caracteristici pentru motoarele de căutare: să fie ușor de parcurs, de indexat, de înțeles, și, ulterior, să se poată “mândri” cu conținutul nostru, să îl considere de valoare?


A Universal SEO Strategy Audit in 5 Steps – Whiteboard Friday – Moz

seo-strategy


Note: Also see the Yahoo! Group on which I present similar issues:IMRo. To join, email imro-subscribe@yahoogroups.com and reply to the confirmation email.

I am a Freelancer. My expertise is in SEO (Search Engine Optimization) / UX (user experience) / WordPress. Co-founder of lumeaseoppc.ro (series of events on SEO & PPC) and cetd.ro (Book on branding for MDs). On a personal level, I like self-development - events, sports, healthy living, volunteering, reading. I live in London, and lots of things live in me.

No comments yet.

Leave a comment

Your email address will not be published.