Translate the article to English (Google Translate)

Notă: Articolul de mai jos este mai vechi de 7 ani de zile!

Cum realizezi o strategie de SEO, via Moz?

Un clip video extrem de simplu și extrem de fundamental despre SEO.

Ce întrebări să pui pentru a fundamenta o strategie de SEO?

Întrebările sunt:

  1. Ce face compania mea pentru a răspunde la întrebările celor ce caută în prezent sau în viitor?
  2. Ce face compania mea și nu face nimeni altcineva în domeniu? Cu ce mă diferențiez?
  3. Cine va transmite mai departe mesajul meu? Cine sunt cei care mă recomandă? Cine ia mesajul nostru și îl transmite altora?
  4. Care este procesul nostru pentru a transforma un vizitator în client? (exemplu – prin diferite canale, de tip rețele sociale, newsletter, blog, site, reclame plătite, apariții în media, un vizitator află de noi, dar, din aceste canale, va fi influențat, probabil, cel mai mult de A și B, și hotărâtor de B) Cum e convertit un vizitator ocazional al site-ului în client, ce pași urmează, în online?
  5. Cum facem ca ceea ce producem noi să aibă următoarele caracteristici pentru motoarele de căutare: să fie ușor de parcurs, de indexat, de înțeles, și, ulterior, să se poată „mândri” cu conținutul nostru, să îl considere de valoare?


A Universal SEO Strategy Audit in 5 Steps – Whiteboard Friday – Moz

seo-strategy

De văzut și: Ce intrebari sa pui pentru a fundamenta o strategie de SEO? -MOZ.com | ECOMpedia – powered by GPeC.

Ultima modificare în: 5 august 2018, la ora: 14:58.

Partajează pe WhatsApp

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.