Site review: Supraveghere sisteme

Fac aici un review al site-ului http://supraveghere-sisteme.ro. Sper sa va placa. :D

Ce as face eu mai bine:
1. Meniul in italice din partea stanga, vizibil permanent, este greu de citit; Scoateti textul in italice;
2. Ce inseamna “Acces forum. dezvolta discutii”? Eu as pune “Intra pe forum si discuta”; Textul dumneavoastra nu prea are sens;
3. “Nici un produs” se scrie, mai nou, conform noilor reguli, “Niciun produs”;
4. Cuvintele cheie din josul paginii:
“Cuvinte cheie: Sisteme supraveghere, sisteme,camere supraveghere, Securitate,Supraveghere, Camere ip, Detectoare radar, Alarme auto, Navigatie gps, DVR, Placi captura ”
Va afecteaza pe termen lung ratingul. Sunt texte scrise cu o culoare asemanatoare cu a fundalului. Motoarele de cautare vor sti sa recunoasca textul acela ca fiind text SPAM; Va afecteaza ratingul – Google o sa va considere spammeri; Da si o nota acestei consideratii – adica deocamdata probabil sunteti spammer mai slabut asa, dar sa stiti ca face mai mult rau decat bine pentru pozitia la Google;
5. URL-urile site-ului se termina in /4.aspx sau asemanator. Sugestia mea: incercati sa faceti URL-uri fara aspx, si fara cifre; Scoateti terminatia aspx, din programarea site-ului;
6. Cuvintele cheie de pe homepage sunt foarte putine si scrise la repezeala. As pune mai multe cuvinte cheie aici, si as face o scurta analiza a pietei:
<meta name=”keywords” content=”Sisteme supraveghere, sisteme,camere supraveghere, Securitate,Supraveghere, Camere ip, Detectoare radar, Alarme auto, Navigatie gps, DVR, Placi captura” />
Similar, as acorda un pic de atentie si cuvintelor cheie de pe alte pagini; Eventual puneti o parte din cuvintele cheie de pe homepage pe toate paginile site-ului, in plus fata de cuvintele care se afla acum pe paginile site-ului;
7. Site-ul nu are descriere la homepage. Completati:
<meta name=”description” content=”   ”
8. Daca vreau sa adaug un comentariu, am optiunea:
“Adauga comentariu tau”. Corect, acest text se scrie:
“Adauga comentariul tau” (cu L la final; e un cuvant articulat)
9. Textul “Cum cumpar” nu e urmat de semnul intrebarii;
10. As vrea sa vad pe site clipuri video in care angajatii companiei sa vorbeasca despre produse; Emag au inceput sa introduca asta in Romania;
11. Care sunt cele mai vizitate produse pe site-ul vostru? Nu stiu. Care sunt cele mai cumparate produse? Nu stiu. Care sunt produsele cel mai frecvent recomadate altora? Nu stiu. Ar trebui sa stiu toate astea. E foarte important, in opinia mea;
12. Nu aveti promotii pe site. De ce? Sunt un instrument de marketing de succes;
13. “Tinem la personalitatea noastra si a dumneavoastra si la calitatea serviciilor oferite.”
Cum adica tinteti la personalitatea dumneavoastra? Pai toata lumea tine la personalitatea lor.
14. Aveti peste tot pe site numere de telefoane si la rubrica de contact nu aveti nici un telefon;
15. Datele fiscale ar trebui, cred eu, sa fie la rubrica “Contact”, nu la “Despre noi”;
16. La rubrica Contact ar fi binevenit sa scrieti o persoana de contact, ca emailul meu ajunge la un om, nu la un robot;
17. Puteti sa faceti un cont pe twitter si sa anuntati acolo cele mai noi produse;
18. Nu vad nici o optiune de abonare la newsletter. Cum asa?
19. Nu inteleg de ce produsele sunt la plural: in opinia mea ar trebui sa sptuneti “Detector”, mai degraba decat “Detectoare”; Doar n-o sa cumpar 5 dectoare radar; unul e destul; Cred ca ati facut asta pentru Google, dar utilizatorii nu cred ca apreciaza;
20. Textul gri e mai dificil de citit; va recomand un text o idee mai inchis la culoare;
21. Uneori folositi un font foarte mic la scriere. Si pe homepage sunt multe texte greu de citit din cauza fonturilor;
22. As face si un catalog produse in format PDF;
23. Vad ca cautarea se face doar dupa titlul produsului; sugestia mea: faceti cautarea sa fie nu doar dupa numele produsului, ci si dupa continutul textului; de asemenea, va recomand sa puneti pe site Google Search, rezutaltele sunt evident mai bune decat cele ale cautarii realizate intern;
24. Textul verde pe fond alb este greu de citit (vezi pretul)
25. La vanzari peste o anumita suma (500 RON in Bucuresti si 1000 RON in afara) as asigura transport gratuit;
26. Daca aleg pagina de producatori, imi este dificil sa imi dau seama ce e acolo; as prefera o lista simpla, mai degraba decat liste impartite pe bucati;
27. Vad ca preluati titlurile de pe Business magazin. In opinia mea, nu ajuta foarte mult site-ul, si ocupa loc important pe homepage; in general, eu sunt impotriva lucrurilor preluate de la altii; puteti pune un link catre site-ul Business Magazin, daca vreti sa faceti o recomandare de lectura. Dar daca puneti link catre site-uri externe cel mai bun lucru pe care il veti obtine e sa pierdeti spatiu degeaba pe pagina, si cel mai rau lucru e ca persoana sa faca click si sa nu se mai intoarca pe site-ul dumneavoastra; Nu va ajuta cu nimic ce aveti acum pe site, ba dimpotriva;
28. Exista categorii, cum e aceasta:
“Sisteme supraveghere cu 4 camere supraveghere”
Care nu are nici un produs; De ce sunt afisate acele categorii, daca nu au produse? Si au si link pe toate paginile site-ului. Sugestia mea: setati site-ul sa nu afiseze categorii cu 0 produse;
29. Observ pe site o tendinta de a folosi CAPS LOCK foarte mult. Pe Internet textele cu majuscule sunt considerate tipat. Sugestia mea: folositi Caps Lock cu zgarcenie;
30. La sectiunea de comparatii produse, produsul din stanga are foarte mult spatiu disponibil, iar produsul din dreapta are foarte putin; Sugestia mea: dati mai mult spatiu pentru produsul din dreapta;
31. Faceti-va blog! Dati o fata umana magazinului.

Deci, v-a placut?

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

3 comentarii la „Site review: Supraveghere sisteme”

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).