Prezentare: SEO – Olivian Breda (Onlined, 2014.04.28)

În data de 28 aprilie 2014, am susținut pentru onlined.ro – școală gratuită de marketing digital (Facebook) prezentarea de mai jos, la sediul CROS.

Foto Olivian Breda - 000 mic

Mai jos, foto + video + prezentarea PowerPoint.

Prezentarea:

(Download)

Video:

Video:


(vezi playlist – Prezentare: SEO — Olivian Breda (Onlined, 2014.04.28) – YouTube)

Am vorbit în prezentare despre:

Poze:
[alpine-phototile-for-picasa-and-google-plus src=”user_album” uid=”100050990853086188413″ ualb=”6007695139903252881″ imgl=”fancybox” shape=”rectangle” size=”640″ num=”100″ highlight=”1″ align=”center” max=”100″]
(album Facebook – Prezentare: SEO – Olivian Breda (Onlined, 2014.04.28))

(foto 1 credits: Cătălina-Carmen Pop)
(foto 9 credits: Iulia Pascu)

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

10 comentarii la „Prezentare: SEO – Olivian Breda (Onlined, 2014.04.28)”

  1. Draga Olivian,

    Am urmarit prima parte a expunerii tale asupra SEO.
    Abia astept sa urmaresc a doua parte!
    Marturisesc ca stiam in mare ce inseamna SEO dar nu consideram o chestiune de prea mare importanta. Fiind un om al marketingului relational, facut la nivel personal, am neglijat cumva aceasta zona a marketingului online.
    Expunerea ta a actionat pozitiv in sensul ca doresc sa ne intalnim sa discutam oportunitati de colaborare.

    Cu respect,

  2. Salut Olivian! Multumim pentru postarea celor doua clipuri! Foarte utile! Numai bine!

  3. Salut Olivian.

    Foarte faina prezentarea, m-am uitat la ambele clipuri in intregime si am invatat o gramada de trucuri si tehnici.

    Mai este disponibila vreo filmarea de la intalnirea Onlined – gen Cristian Ignat?

    Multumesc.

  4. Bună tuturor, Vă mulțumesc frumos pentru gândurile bune.

    Marian, sunt foarte deschis.

    Sorin, nu știu dacă sunt disponibile alte filmări. Filmarea aceasta am făcut-o ca excepție, nu ca regulă (nu s-a filmat la eveniment, am venit eu cu echipamentul și m-am filmat singur). Mă aștept să nu fie disponibilă filmarea lui Cristian, dar umărește blogul lui / pagina lui de Facebook și probabil vei afla dacă va fi disponibilă.

    Succes.

  5. Buna Olivian,

    Felicitari pentru aceste clipuri extrem de utile. Am insa cateva nelamuriri legate de continutul duplicitar si poate ma ajuti sa dezleg misterul..

    Lucrez la o agentie de publicitate si trimitem constant comunicate de presa cu link catre noi pentru informatii suplimentare. Presa publica cuvant cu cuvant comunicatul nostru si astfel apare o informatie identica pe “n” site-uri, deci continut duplicitar. Pe cine afecteaza acest continut duplicitar avand in vedere ca noi nu ii putem obliga pe cei din presa sa modifice comunicatul trimis… Google ia in considerare ca noi am publicat primii acea stire si nu ne penalizeaza? Ii penalizeaza pe cei din presa?

    Multumesc tare mult!!!

  6. Bună, Andreea,

    Mersi de întrebare.

    Sunt două perspective:
    – Cum sunt afectate site-urile care postează.
    – Cum ești afectat tu, ca entitate care postezi același lucru în mai multe părți.

    În principiu, site-urile de tip PR sunt afectate negativ de update-uri Google cum este Panda. Nu e de bine, e de rău. :)

    Legat de cum te afectează pe tine – soluția ar fi să pui “nofollow”, dacă poți, pe toate linkurile. În general, multe site-uri de tip comunicat de presă pun, în mod standard, nofollow pe linkuri. Dacă nu pun, ai putea să le ceri asta. Dacă în continuare nu pun, ai două opțiuni:
    – Scoți complet linkul, și în loc de “intrați pe site.ro pentru detalii”, scrii “intrați pe site-ul companiei X pentru detalii”.
    – Lași linkul și îți asumi că, în principiu, acel link dofollow afectează negativ, ca un punct la amendă, profilul de linkuri al clientului.

    Ca să îți răspund la întrebare – clientul al cărui site apare pe site-uri de comunicate de presă cu “dofollow” este cel mai afectat. Pe locul 2, este afectat cel ce deține site-ul de comunicate de presă. Tu, ca agenție, dacă nu menționezi numele tău în comunicat, nu ești afectată deloc.

    Chestia cu “cine a publicat primul” se aplică în general la site-uri de știri și la site-uri mari.

    Vezi mai jos niște linkuri.

    Panda Pummels Press Release Websites: The Road to Recovery – Moz
    https://moz.com/blog/panda-pummels-press-release-websites-the-road-to-recovery

    Google: Links In Press Releases Should Use Nofollow Like Paid Links
    http://searchengineland.com/google-links-in-a-press-release-should-be-nofollowed-like-advertisements-168339

    More Proof Google Counts Press Release Links, Using Matt Cutts’s Own Blog
    http://searchengineland.com/matt-cutts-more-proof-google-does-count-links-from-press-releases-158350

    PR Newswire’s Answer To Their Google Panda Troubles: Taking Action On Press Release Spammers
    http://searchengineland.com/pr-newswires-answer-google-panda-troubles-penalize-press-release-spammers-195259

    Did Google Panda 4.0 Go After Press Release Sites?
    http://searchengineland.com/google-panda-4-0-go-press-release-sites-192789

    Google is Killing “SEO” Press Releases. Thank You, Google!
    http://www.theclinegroup.com/2014/07/09/google-killing-seo-press-releases/

    Sărbători fericite!

  7. Multumesc tare mult raspunsuri. Sunt de mare mare ajutor pentru noi, cei incepatori :)
    Cu aceasta ocazie iti doresc un an nou plin de bucurii si realizari! La multi ani si la multe articole la fel de bune!
    Andreea

  8. Continutul duplicat din pagina categorii si pagina tag poate fi evitat prin folosirea unui media plan keyword. Cele doua pagini sunt identice doar daca un keyword se foloseste succesiv si exclusiv doar in aceeasi categorie.

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).