Merită să faci redirect de la URL dinamic la URL static?

Salut,

1. Aș lua în considerare varianta să nu faci redirect. Citește asta:

Google say, in bold, “avoid reformatting a dynamic URL to make it look static.” But Google also admitted that “static URLs might have a slight advantage in terms of clickthrough rates.” However, Google said “dynamic URLs should be favored over hiding parameters to make them look static.”

Does that mean SEOs and webmasters should stop rewriting their dynamic URLs? Would I personally recommend that? I think so, based on what I have been seeing recently from Google. As long as your dynamic URLs do not contain an unusual amount of parameters, like over five, I would think it would serve you better, in terms of ranking well in Google, to use dynamic URLs.

Again, this is a huge change in SEO philosophy and practice.

(sursa – Google Says, Don’t Rewrite Dynamic URLs To Static URLs)

2. Dacă vrei să faci, pune redirecționare 301 de la vechile URL-uri la cele noi. Detalii.

3. Pierzi ceva dacă faci redirect? Cu siguranță vei pierde niște poziții în Google, întrebarea e doar cât de multe. În principiu, se transferă cam 70% din valoarea linkurilor către vechile URL-uri, chiar dacă faci redirect. După ce trece un an doi, se va transfera doar vreo 60%.

Drept concluzie – ia serios în considerare să nu faci redirect de la dinamic la static.

Tomomi - 301 - Moved Permanently, https://flic.kr/p/aW7mb4
Tomomi – 301 – Moved Permanently, https://flic.kr/p/aW7mb4

PS, 2018.02.23: Dacă faci o redirecționare 301 pierzi, inerent, ceva. E imposibil să faci un redirect și să nu ai o minimă pierdere. De ținut cont de asta.

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).