Q: E OK să adaugi manuale produse pentru un magazin online? (să le adaugi tu în online, nu există anterior)

Sunt două teorii aici:
A. Teoria că trebuie să faci lucrurile pentru Google. Pe teoria asta, atâta timp cât conținutul e unic (adică manualul e online doar la voi), sau doar dai link către el (nu îl găzduiești tu), urcă cât mai mult.
Dacă mergi pe varianta asta, se cheamă că faci on-page.

B. Teoria care zice că ar fi mai bine să atragi plăcerea vizitatorilor site-ului tău, să le satisfaci gusturile și poftele, să îi faci să își dorească să revină la tine în site, să vadă în site-ul tău o sursă de autoritate, să aibă încredere în tine. Manualele sunt un potențial ajutor în acest sens (am mai mare încredere care îmi dă ceva ce alții nu fac, și îmi e util acel lucru).
Dacă mergi pe calea asta, vizitatorii îți vor da link de plăcere, vor trimite site-ul mai departe, te vor recomanda, îți vor deveni fani, poate clienți, poate clienți recurenți.
Aici ar fi off-page / comunitate / social.

Recomandarea mea, întotdeauna, dar întotdeauna e să mergi pe B. Dacă crezi că clienților le e util manualul, pune-l și ignoră efectele on-page SEO. De obicei, sunt minore și beneficiile pe off-page / comunitate / social sunt mult mai mare decât preocupările de on-page. Fă site-ul bun și util, fă oamenii să fie în stare de “Wow, trebuie să trimit mai departe, și îmi doresc să revin”, și beneficiile SEO vor veni de la sine.

Natasha Weissenborn - manual olympus pen EES-2,  https://flic.kr/p/6aduSU
Natasha Weissenborn – manual olympus pen EES-2,
https://flic.kr/p/6aduSU

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).