Despre secțiunea de știri Magazin, de pe HotNews

Mai jos, un scurt feed-back despre secțiunea HotNews.ro – Magazin.

temp

Am o persoană apropiată din cercul meu care face glume. Orice spui, răspunde cu o glumă. Întrebi dacă a fost la pâine, face gluma cu pâinea. Insiști. Face gluma cu insistența. Insiști din nou să afli dacă a fost la pâine, răspunde, în glumă ceva pe lângă. Dacă îți răspunde, îți va face o farsă și vei fi surprins când ajungi acasă să descoperi că luase pâine. Ha-ha, ce-am mai râs. Chestia e că prima zi e amuzant, a doua zi e amuzant, dar cam așa, după vreo două-trei săptămâni nivelul de enervare crește la cote maxime. Dacă îi spui ceva, îți spune gluma cu enervarea.

Cam așa și cu titlurile de la magazin. Poți să fii amuzant cu un titlu, poți să pui o poantă la un moment dat. Când însă toate titlurile sunt numai glume, cheful de a mai citi titlurile scade spre zero.

În opinia mea, oamenii, pe Internet, scanează lucrurile. Da, e amuzant să citești o chestie funny. În contextul ei, și în situația ei specifică. Când însă o știre serioasă e trasă de păr și făcută să fie amuzantă, cu gândul că asta cer oamenii, e un pic greșit.

“Știrea serioasă de pe New York Times, interpretată în stilul Times New Roman de către HotNews, doar în titlu”. Wow. Ce mai distracție. Ce-am mai râs!

Un alt aspect e foarte practic – ușurința de a deschide linkurile. Sunt amestecate:

  • Știri.
  • Video sub formă de link.
  • Video sub formă de clip embed.

Ca să deschid toate știrile nu este suficient să selectez tot textul și să dau click pe o extensie de browser să deschidă linkurile. De asemenea, pentru că unele pagini au video, trebuie să vânez pagina din care ies sunete. De asemenea, trebuie să navighez pagina de sus în jos, tot căutând clipurile embed care nu se deschid automat.
Optim ar fi în opinia mea ca știrile să fie grupate:

  • Text.
  • Video sub formă de link.
  • Video sub formă de clip embed.

Ordinea nu contează, faptul că sunt puse distinct, da, contează.


Note: Also see the Yahoo! Group on which I present similar issues: IMRo. To join, email imro-subscribe@yahoogroups.com and reply to the confirmation email.

I am a Digital Marketing Manager for The KPI Institute. My expertise is in SEO (Search Engine Optimization) / UX (user experience) / WordPress. Co-founder of lumeaseoppc.ro (series of events on SEO & PPC) and cetd.ro (Book on branding for MDs). On a personal level, I like self-development - events, sports, healthy living, volunteering, reading, watching movies, listening to music.

No comments yet.

Leave a comment

Your email address will not be published.