Am văzut o reclamă atipică la Metrou Unirea 2. Am trecut de intrare, și m-a izbit un miros puternic, cu amintiri din trecut. M-am uitat în jur, și mi-a luat ceva timp să îmi dau seama că era o reclamă. Ulterior, am văzut reclama respectivă, dar cu alte arome, și la Romană. Probabil e și prin alte stații de metrou.
M-a atras diversitatea ei, prin miros ajunge direct în emoții, trece de rațiune, și îți place instinctual. După ce am trecut de reclamă, m-a lovit mirosul, era în față un chioșc de covrigi.
Poate aș fi pus un stand cu “cumpără cafea”, ar fi fost ceva mai eficient, mai degrabă decât să cresc consumul de covrigi.
Altfel, o reclamă bine făcută. Dacă ajungeți pe la Unirea / Romană, uitați-vă un pic la ea, mi se pare interesantă.
PS: Nu sunt consumator de cafea, și poate că asocierea cu lămâia nu e cea mai fericită.
Când am lăudat reclama, am făcut-o în special pentru ideea non-convențională – să mergi pe miros, nu doar pe vizual. Vizual, suntem asaltați, și ignorăm rapid reclamele. Pe miros nu e mare aglomerație, și sunt șanse mai mari să reții o reclamă diferită.