“[…] am realizat că punctul meu forte în tot ce am construit până acum pe linie de brand personal este capacitatea mea de a face și de a avea networking. De a cunoaște foarte multă lume. Din toate zonele societății. Și de a reuși să vorbesc omenește cu ei.
Și am mai realizat un lucru: de multe ori am reușit să aduc la masă oameni care aveau ceva de «împărțit». Și să reușesc dacă nu să îi împac, măcar să îi conving să nu se mai certe în halul în care se certau până atunci. Am făcut de multe ori asta. Cu o rată de succes foarte mare.
Așa că m-am gândit: cum ar fi dacă aș transforma abilitatea asta a mea de a aduce oameni diferiți la aceeași masă de discuție într-o inițiativă de nivel național?
Și așa s-a născut #RomaniaDeschisa.
[…]
Ca sistem de lucru – tot pe scurt spus – o să fie așa: o să propun câte un subiect de discuție, în funcție de context, de dorințele (și de multe ori durerile…) cetățenilor. După care, imediat ce aflăm părerea oamenilor, o să întrebăm autoritățile și reprezentanți ai mediului de afaceri care este poziția lor.”