În curând va apărea pe piață “Ce ne facem, dom’le, cu influencerii ăștia?”, de Cristian China-Birta.
Cartea este destinată oamenilor de afaceri, antreprenorilor, brand managerilor sau tuturor celor din zona de marketing, care vor să înțeleagă cât mai bine cum pot să folosească aceste resurse digitale pentru a obține beneficii pentru brandul sau afacerea lor.
Titlul îmi amintește de “Păi… despre ce vorbim noi aici, domnule?”, de Cătălin Ștefănescu după romanul “Moromeții” de Marin Preda, cu Marcel Iureș și George Mihăiță.
Am citit diferite resurse în online despre carte:
- Cristian China-Birta, Kooperativa 2.0: Influencerul este acea resursă digitală pe care poți activa pentru a obține beneficii pentru brandul tău;
- “Interviu cu Cristian China Birta, autorul cartii “Ce ne facem, dom’le, cu influencerii astia?””;
- Cristian China-Birta – Cristina Stanciulescu. #peopleperson;
- Cristian China-Birta: „Ce ne facem domle, cu influencerii ăștia?”.
De ce mă atrage subiectul?
- Autorul povestește frumos, îl citesc de ceva vreme pe blog, și îmi place.
- Din propriile afirmații, cartea e scrisă din experiență directă, nu e o abordare teoretică a subiectului.
- Accent pe pragmatism. Ce aplici?
- E interesant să citești o carte a unei persoane care, de asemenea, citește mult. Cum va scrie un text cineva care citește multe cărți, constant?
- Vreau să mă distrez.
- Îmi va părea rău dacă ratez ocazia.
Cartea poate fi deja precomandată: “Ce ne facem, dom’le, cu influencerii ăștia?”, de Cristian China-Birta.