Ce ai putea învăța dintr-un flyer?
Lucruri foarte tari:
- Design de calitate. Grafică foarte bună.
- Ușor de scanat, poți vedea lucrurile care sunt mai importante, dar poți intra și în detalii.
- Suficiente informații, dar nu prea multe. Știi că e la Eroii Revoluției, ai un site pentru detalii. Cum ajungi? Foarte simplu – harta pe verso.
- Apel la acțiune clar – programare, acum, profită. Multe verbe active,
- Motivație de a cumpăra produsul. De ce noi și nu alții (calitate, pasiune, materiale).
- Ți se spun și lucrurile clasice, cu ce să te ajută. De ce noi, și și alții, dar reține că poți face asta la noi (tratamente, plombe, coroane, albire dentară).
- Eliminarea fricilor – ai consultație gratuită, ai un preț mai mic. Ți se zice clar – “zâmbește fără griji”, elimină spaimele tale.
- Îmi place și numele, internațional, pare sofisticat.
- Telefonul de contat, clar, mare vizibil. Harta pe verso. Ce poate fi mai simplu?
- Poți vedea și de la distanță lucrurile importante de pe flyer, dacă ai vederea mai slabă.
Ce se poate îmbunătăți?
- Nu mi se pare că domnișoara din poză e din România. Nu pare autentică.
- În loc să spui “calitate excepțională”, intră în detalii, și explică asta. Mai degrabă decât să zici “medici pasionați”, motivează asta. Cum se vede pasiunea pe ei?
- Aș evita termeni precum “digă” sau “apex finder”. Eventual, i-aș detalia pe scurt.
- Textele italice nu sunt chiar grozave. La fel … suspensia prin puncte puncte.
- 10% promoție din ce? La servicii, e dificil să spui că un preț e mai mare sau mai mic. Da, poate fi un preț mai mic față de prețurile standard, dar de unde știu eu că acel preț chiar e standardul la tine?
Felicitări, Kalydent!