10 + 5 lucruri pe care le poți învăța dintr-un flyer pentru un cabinet stomatologic

Ce ai putea învăța dintr-un flyer?

kalydent

Lucruri foarte tari:

  1. Design de calitate. Grafică foarte bună.
  2. Ușor de scanat, poți vedea lucrurile care sunt mai importante, dar poți intra și în detalii.
  3. Suficiente informații, dar nu prea multe. Știi că e la Eroii Revoluției, ai un site pentru detalii. Cum ajungi? Foarte simplu – harta pe verso.
  4. Apel la acțiune clar – programare, acum, profită. Multe verbe active,
  5. Motivație de a cumpăra produsul. De ce noi și nu alții (calitate, pasiune, materiale).
  6. Ți se spun și lucrurile clasice, cu ce să te ajută. De ce noi, și și alții, dar reține că poți face asta la noi (tratamente, plombe, coroane, albire dentară).
  7. Eliminarea fricilor – ai consultație gratuită, ai un preț mai mic. Ți se zice clar – “zâmbește fără griji”, elimină spaimele tale.
  8. Îmi place și numele, internațional, pare sofisticat.
  9. Telefonul de contat, clar, mare vizibil. Harta pe verso. Ce poate fi mai simplu?
  10. Poți vedea și de la distanță lucrurile importante de pe flyer, dacă ai vederea mai slabă.

Ce se poate îmbunătăți?

  1. Nu mi se pare că domnișoara din poză e din România. Nu pare autentică.
  2. În loc să spui “calitate excepțională”, intră în detalii, și explică asta. Mai degrabă decât să zici “medici pasionați”, motivează asta. Cum se vede pasiunea pe ei?
  3. Aș evita termeni precum “digă” sau “apex finder”. Eventual, i-aș detalia pe scurt.
  4. Textele italice nu sunt chiar grozave. La fel … suspensia prin puncte puncte.
  5. 10% promoție din ce? La servicii, e dificil să spui că un preț e mai mare sau mai mic. Da, poate fi un preț mai mic față de prețurile standard, dar de unde știu eu că acel preț chiar e standardul la tine?

Felicitări, Kalydent!


Note: Also see the Yahoo! Group on which I present similar issues:IMRo. To join, email imro-subscribe@yahoogroups.com and reply to the confirmation email.

I am a Freelancer. My expertise is in SEO (Search Engine Optimization) / UX (user experience) / WordPress. Co-founder of lumeaseoppc.ro (series of events on SEO & PPC) and cetd.ro (Book on branding for MDs). On a personal level, I like self-development - events, sports, healthy living, volunteering, reading. I live in London, and lots of things live in me.

No comments yet.

Leave a comment

Your email address will not be published.