Idei și emoții după votul pentru europarlamentare și referendum din 26 mai 2019

Câteva idei după vot:

  1. Internetul, diaspora și mitingurile #rezist au avut un impact mai mare, consider eu, decât TV-ul (Antena 3, România TV).
  2. E un citat din David Ogilvy care zice “The customer is not a moron. She’s your wife” (clientul, aici alegătorul, nu e un idiot, e soția ta). E o tendință să zicem “A, românii nu știu ce votează, cei de la țară sunt ușor de manipulat etc.”. Ei, uite că n-a fost chiar așa.
  3. M-am bucurat să văd că orașe precum Iași sau Constanța au votat masiv cu Alianța USR-Plus. Mă așteptam la Transilvania, era oarecum firesc ca Bucureștiul și diaspora să voteze USR-Plus, dar Iașiul și Constanța păreau legate constant de PSD. Ei, lucrurile se schimbă.
  4. M-a bucurat mult rezultatul votului, în ansamblu. Mi s-au umezit ochii, chiar, când am aflat rezultatele.

Hai România!

De văzut și un articol foarte bun: Night King a fost răpus, dar Cersei încă mai croșetează scenarii. Și: Sociollogica: Observații rapide după alegerile europarlamentare.

TeaMeister – 2 – Democracy, https://flic.kr/p/28nvXaA

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).