Câteva idei după vot:
- Internetul, diaspora și mitingurile #rezist au avut un impact mai mare, consider eu, decât TV-ul (Antena 3, România TV).
- E un citat din David Ogilvy care zice “The customer is not a moron. She’s your wife” (clientul, aici alegătorul, nu e un idiot, e soția ta). E o tendință să zicem “A, românii nu știu ce votează, cei de la țară sunt ușor de manipulat etc.”. Ei, uite că n-a fost chiar așa.
- M-am bucurat să văd că orașe precum Iași sau Constanța au votat masiv cu Alianța USR-Plus. Mă așteptam la Transilvania, era oarecum firesc ca Bucureștiul și diaspora să voteze USR-Plus, dar Iașiul și Constanța păreau legate constant de PSD. Ei, lucrurile se schimbă.
- M-a bucurat mult rezultatul votului, în ansamblu. Mi s-au umezit ochii, chiar, când am aflat rezultatele.
Hai România!
De văzut și un articol foarte bun: Night King a fost răpus, dar Cersei încă mai croșetează scenarii. Și: Sociollogica: Observații rapide după alegerile europarlamentare.