Idei și emoții după votul pentru europarlamentare și referendum din 26 mai 2019

Câteva idei după vot:

  1. Internetul, diaspora și mitingurile #rezist au avut un impact mai mare, consider eu, decât TV-ul (Antena 3, România TV).
  2. E un citat din David Ogilvy care zice “The customer is not a moron. She’s your wife” (clientul, aici alegătorul, nu e un idiot, e soția ta). E o tendință să zicem “A, românii nu știu ce votează, cei de la țară sunt ușor de manipulat etc.”. Ei, uite că n-a fost chiar așa.
  3. M-am bucurat să văd că orașe precum Iași sau Constanța au votat masiv cu Alianța USR-Plus. Mă așteptam la Transilvania, era oarecum firesc ca Bucureștiul și diaspora să voteze USR-Plus, dar Iașiul și Constanța păreau legate constant de PSD. Ei, lucrurile se schimbă.
  4. M-a bucurat mult rezultatul votului, în ansamblu. Mi s-au umezit ochii, chiar, când am aflat rezultatele.

Hai România!

De văzut și un articol foarte bun: Night King a fost răpus, dar Cersei încă mai croșetează scenarii. Și: Sociollogica: Observații rapide după alegerile europarlamentare.

TeaMeister – 2 – Democracy, https://flic.kr/p/28nvXaA

I am a Digital Marketing freelancer. My expertise is in SEO (Search Engine Optimization) / UX (user experience) / WordPress. Co-founder of lumeaseoppc.ro (series of events on SEO & PPC) and cetd.ro (Book on branding for MDs). On a personal level, I like self-development - events, sports, healthy living, volunteering, reading, watching movies, listening to music.

No comments yet.

Leave a comment

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.