Review complex pentru site-ul estores.ro

In mesaj detaliez foarte mult lucruri despre site-ul estores.ro: lucruri bune, lucruri de imbunatatit. E probabil cel mai complet review facut pana acum.

Important: Nu vreau sa fiu alarmist, dar am gasit o mare problema pe site-ul dumneavoastra. In primul rand, va invit sa cautati mai jos imaginea thumbnail si sa cititi textul de langa ea, practic dumneavoastra promovati, fara sa stiti, site-uri SPAM de pe Internet. Site-ul dumneavoastra (cred) a fost spart! Vedeti imaginea de mai jos si remediati problema de urgenta.

Asadar, fac un review pentru site-ul estores.ro.

Despre logo:
Lucruri care imi plac:
a. Sincronizare foarte buna cu grafica site-ului;
b. Cele trei dreptunghiuri imi indica litera “E”; Excelent;

Lucruri pe care le-as imbunatati la logo:
a. Mi se pare foarte mic, intr-un colt, greu de citit acel logo; L-as face mai proeminent;
b. As prefera ca logo-ul sa imi arate mai mult decat o litera; Sa aiba un simbol;
c. Faviconul site-ului nu imita Logo-ul; De ce?
d. Textul “EStores” cred ca ar arata mai bine scris asa: “e-Stores” sau cel putin “eStores”;

Despre Homepage:
Lucruri care imi plac:
a. Grafica placuta, design aerisit si destul de modern;
b. (in sursa site-ului) Aveti in sursa Descriere, Titlu, Keywords si la homepage si si la celelalte pagini; Foarte bine!
c. Site-ul este usor de navigat;
d. Acordati atentie mediului inconjurator; Ma bucura sa vad asta;
e. Textele sunt usor de citit; Si logic si si ca si font;
f. Aveti lucruri moderne pe site – RSS, Newsletter, Blog, Forum;
g. Interactionati cu vizitatorii prin poll-uri; Excelent acest lucru;
h. Site-ul indeamna la actiune; (Comanda, Comenteaza, etc)
i. Logo-ul e click-abil si ma duce la homepage; Obligatoriu
j. Nu vad erori majore pe site;
k. Va adresati unei nise cu site-ul, nu sunteti un site generalist;
l. Site-ul rezolva o problema reala;

Lucruri pe care le-as imbunatati:
a. Pagina principala e optimizata pentru prea multe cuvinte cheie:
“EStores – Magazine virtuale, Comert electronic, Solutii pentru afaceri online” (aveti trei stringuri + numele firmei);
Eu cred ca daca aveti atat de multe, stringurile isi pierd din relevanta si ar trebui o alta structura a informatiei pe site; De exemplu, homepage-ul sa fie optimizat doar pentru una (cel mult doua) din stringurile de mai sus (string-uri inseamna doua-trei cuvinte fiecare) si restul sa fie pe o pagina dedicata; As lasa un homepage pentru “Magazine virtuale, Comert electronic: EStores”, si as face o pagina dedicata pentru cuvantul “Solutii pentru afaceri online”; De asemenea, cuvantul “pentru” nu e tocmai cuvant cheie, dar pentru utilitatea pentru oameni il puteti lasa;
b. (in sursa site-ului) Tag-ul dumneavostra de robots arata asa:
<meta name=”robots” content=”all” />
Cred ca, de fapt, intentionati sa arate asa:
<meta name=”robots” content=”INDEX,FOLLOW” />
Vedeti aici mai multe deatlii – pagina despre robots.txt.
Insa sa stiti ca e inutil acel tag, e util doar daca vreti sa interziceti accesul la pagini; Daca vreti sa dati acces la site, il puteti scoate cu usurinta;
c. Problema majora: Daca va uitati in sursa site-ului, o sa vedeti ca site-ul a fost spart de cei care se ocupa de promovarea mesajelor SPAM; Si alte pagini, nu doar homepage-ul; E o problema foarte grava, riscati penalitati mari de la Google pe chestia asta:
Photobucket
d. (in sursa site-ului) Descrierea site-ului
“EStores este locul unde poti sa iti faci propriul tau magazine virtual. Daca vrei sa incepi o afacere in comertul electronic, atunci apeleaza la EStores”
are dimensiuni rezonabile, insa nu imi da motivul sa intru pe site; Ce castig daca intru pe site? De ce as face click? Dati-mi motive; Eventual dati-mi si un USP (Unique Selling Proposition); Sfatul meu e sa va incadrati in 160 de caractere si sa o faceti pentru oameni, nu pentru SEO;
e. (in sursa site-ului) Folositi mult tabele (<table>); Eu sunt adeptul <div>-urilor (si nu sunt singurul); E greu sa va schimbati acum site-ul, dar pe viitor puteti tine cont de <div>-uri;
f. (in sursa site-ului) Codul pentru Google Analytics e plasat foarte bine, chiar inainte de tagul </body>; Insa codul Trafic.ro e plasat mult mai sus si exista potentiale probleme de aici (daca nu ‘merge’ intr-o zi Trafic.ro s-ar putea sa aveti probleme cu incarcarea paginii; De asemenea, ingreuneaza incarcarea paginii);
g. Poll-ul “V-ar place sa achitati online taxele universitare?” e gresit gramatical; Corect e “v-ar placea”; Apoi intrebarea completa ar putea suna asa:
“Preferati sa platiti online studiile universitare (cu putine batai de cap si riscuri si in acelasi timp cu multe avantaje) sau vreti sa va chinuiti sa mergeti al ghiseu?” Raspunsul, asa cum era de asteptat e net “Da, vreau plati online”; E o intrebare de tipul “Vrei sa iti fie viata mai buna, fara aproape nici un risc?”; Ce-ar putea raspunde oamenii? De asta si rezultatele sunt covarsitor spre “Da”;
h. Titlul paginii (cel din browser) este:
“Magazine virtuale, Comert electronic, Solutii pentru afaceri online”
Pentru a da valoare acestui lucru, ati repetat titlul din browser inclusiv in pagina, de forma:
<td class=”titleContent” align=”left”>Magazine virtuale, Comert electronic, Solutii pentru afaceri online</td>
Sugestia mea e sa puneti acel text in tag-ul <h1>; Este unul din cele mai importante lucruri pe care le puteti face pentru a da valoare SEO site-ului dumneavoastra; Pentru alti factori, vedeti Search ranking factors; Asadar, chiar daca repetati textul din Title, puneti-l neaparat sub forma <h1>, va ajuta mult;
i. Folositi Flash in doua parti: in meniu si in poll; Daca poll-ul ar putea fi inlocuit cu un poll standard, non-Flash, meniul tine de grafica site-ului si acum e dificil de implementat o schimbare; Insa motoarele de cautare nu apreciaza Flash-ul in mod deosebit (e greu indexabil); Ce sa faceti pentru a atrage motoarele de cautare pe site, desi aveti un meniu in Flash?
i – 1. Creati un fisier Sitemap.xml si dati submit la Google Webmasters Tools (am vazut ca folositi asta, ca ati pus un tag de verificare a codului; apropo, il puteti verifica si cu un fisier, nu neaparat cu un tag in homepage);
i – 2. In fisierul asta de la voi de pe site – robots txt – puneti link catre Sitemap.xml pe care l-ati creat anterior;
i – 3. Creati o harta a site-ului in format HTML (exemplu de sitemap pe Bucharest Guide);
j. Folositi foarte multe culori diferite pe site; Sugestia mea e sa incercati sa reduceti numarul de culori, pare foarte incarcat; De asemenea, folositi fonturi diferite, de dimensiuni diferite (size), cu formatari (bold, italic) diferite; Toate fac ca grafica sa para incarcata;
k. La rubrica “Parteneri media” ma astept ca logo-urile sa aiba aceeasi latime (width), mai degraba decat aceeasi inaltime; Si in orice caz, ma astept sa fie centrate;
l. Linkul catre Vamist Forex e foarte putin vizibil pe site, e obscur; L-as face ceva mai vizibil;
m. “copyrights” se scrie corect “copyright”;
n. Aveti un link obscur catre “WIKI”; Wiki e doar o tehnologie; Ce doriti dumneavoastra sa spuneti e “Ajutor”; As redenumi linkul conform cu afirmatia mea;
o. “copyrights © 2007” – as pune “copyright 2007-2009”; Simbolul © nu are rost sa fie repetat, iar anul ar trebui pus si cel curent, nu doar data realizarii site-ului;
p. Textul “termeni si conditii” din meniul de jos nu se vede in totalitate pe trei browsere (FireFox, Opera, Internet Explorer); La fel “Home”; De asemenea, meniul de jos cred ca ar trebui sa fie pus pe un singur rand, mai degraba decat pe doua;
q. Mi se pare ca nu folositi foarte mult text relevant pe pagina principala pentru cuvintele cheie dorite; As incerca sa pun mai mult text pentru cuvintele din titlu, cele pentru care doriti optimizare; Daca aveti o pagina optimizata pentru niste cuvinte cheie, folositi de cateva ori acele cuvinte cheie, nu doar in titlul paginii si in titlul din browser;
r. Textul negru pe fond albastru inchis e, cel putin pentru mine, greu lizibil; As incerca alte combinatii de culori, mai usor lizibile;
s. Termenul “pagina initiala” nu inseamna neaparat Homepage; E pagina initiala pe care am intrat pe site; Si poate sa nu fie Homepage, chiar daca asta e intentia dumneavoastra; As redenumi in “Acasa”, “Home” sau “Pagina principala”;
t. Sunetul produs cand merg cu mouse-ul peste un buton imi este putin util si in acelasi timp semi-deranjant; Eu l-as scoate din ambele motive;
u. Bug major: Titlul de pe homepage se repeta pe celalalte pagini ale site-ului; Evitati sa faceti asta, puneti alt titlu; La fel pentru descriere; Keywords sunt putin importante, insa Titlul si Descrierea e bine sa fie unice pentru paginile site-ului; Puteti avea penalizari pentru continut duplicat;
v. M-as astepta ca butoanele “Blog” / “Forum” … etc. sa aiba, cand trecu cu mouse-ul peste ele, un text alternativ care sa ma indemne la actiune “Intra pe blog!”, “Comenteaza pe forum”, etc.;
w. Faptul ca folositi romana si engleza alternativ intr-un mod oarecum haotic e un punct in minus;
x. M-as astepta la un site de e-Commerce sa aiba detalii despre “Cum cumpar?”, “Detalii plata” si despre “Procesul de cumparare”; Ziceti-mi ce se intampla dupa ce cumpar de la voi; Ziceti-mi cum se face plata; Ce garantii am; Spuneti-mi despre ce optiuni de plata am; Suneti un magazin online, comportati-va ca unul!
y. Imaginile nu au ALT text;
z. Nu sunteti, in opinia mea, Web 2.0; Web 2.0 ar insemna ca tehnologie JavaScript (si prin extensie AJAX) mai degraba decat Flash (Voi aveti PHP si Flash, din ce imi dau seama); Ar insemna clipuri video; Ar insemna comentarii pe paginile site-ului (nu doar pe blog); Ar insemna continut generat de utilizatori; Ar insemna imagini aduse de vizitatori; Ar insemna o pagina cu testimoniale ale vizitatorilor; Ar insemna o harta interactiva la pagina de contact cu sediul dumneavoastra; Ar insemna sa fiti prezenti pe Twitter, pe FaceBook, pe LinkedIn si oriunde sunt clientii dumneavoastra in mediul de business; Ar insemna sa solicitati celor care intra pe site si le place site-ul sa va promoveze mai departe; Ar insemna sa aveti un site cu o grafica mai apropiata de modelul Web 2.0 (anumite transparente, luciri, grafica foarte moderna); Ar insemna sa creati in jurul site-ului mai mult decat o prezentare seaca – sa creati o comunitate;

Despre Pagina de oferta – Oferta noastra:
Lucruri care imi plac:
a. E o distinctie clara intre cele trei pachete;
b. Apreciez faptul ca sunt foarte detaliate;

Lucruri pe care le-as imbunatati:
a. Nu este evident ca daca aleg butonul radio “Professional” si fac click pe “Comanda acum!” voi alege chiar Professional;
b. Distinctia intre:
Domeniu aaaa.estores.ro
Domeniu .ro
Domeniu .com, .net
mie, ca si cunoscator al Internetului, imi e clara; As incerca sa fac textul inteligibil pentru mai multe categorii de oameni;
c. “Adaugare initiala prod din xls” – prescurtarea poate fi “Producatori” sau “Produse”; Cum aleg intre cele doua?
d. “Inscriere in motoare de cautare” – asta e o functie cvasi inutila; Daca ai un singur link din alta parte catre site-ul tau, se va face automat de motoare; Repet, n-am nevoie de functia asta;
e. Pe homepage scrie “Instalare GRATUITA “, aici vad alta situatie; E confuz pentru mine;
f. De ce e selectat standard butonul radio “Start-up”? Poate apas din greseala pe butonul de comanda;

Despre Pagina Comanda (pasul 1):
Lucruri care imi plac:
a. Imi e clar care sunt campurile obligatorii;

Lucruri pe care le-as imbunatati:
a. Daca cereti CNP-ul, dati-mi asigurari ca nu folositi datele mele in alta parte;
b. Puteti spune ce inseamna “*” (faptul ca e camp obligatoriu);
c. Ziceti-mi la ce va trebuie emailul meu si nu inteleg de ce nu imi cereti telefonul obligatoriu;
d. As prefera sa am optiunea sa schimb pachetul la aceasta etapa;

Despre Pasul 2 Comanda:
Lucruri care imi plac:
a. Imi place ca pot alege un template:

Lucruri pe care le-as imbunatati:
a. In loc de “Pasul urmator”, as denumi butonul “Alege template”, ca la urma urmei asta fac;
b. Cand fac click pe Detalii mi se deschide un pop-up; As prefera sa fiu notificat despre faptul ca o sa se deschida pop-up;

Despre Pasul 3 Comanda:
Lucruri care imi plac:
a. Faptul ca am o vizualizare finala a comenzii inainte de comanda finala e un lucru excelent;

Lucruri pe care le-as imbunatati:
a. Sunt destul de multe elmente in limba engleza;

Despre Pagina Portofoliu:
Lucruri care imi plac:
a. Faptul ca exista e un lucru excelent in sine;

Lucruri pe care le-as imbunatati:
a. As prefera sa fiu avertizat cand un site se deschide in pop-up;
b. Sugestie: puneti magazinele mai importante pentru voi la inceputul listei;
c. Nu imi ziceti ce pachet au ales (mi se pare important), ce ati facut voi la proiect (iarasi, as vrea sa stiu), ce feed-back v-au dat clientii (util), daca mai lucrati cu acel client, ce trafic are site-ul, ce vanzari are, de cand e pe piata;

Despre pagina de Template-uri:
Lucruri care imi plac:
a. Imi place pretul psihologic de 119.66 dolari; Foarte bine ales!

Lucruri pe care le-as imbunatati:
a. Grafica border-ului din jurul unui template e putin reusita; As mai lucra la acest aspect.

Despre Pagina Comanda acum:
Lucruri care imi plac:
a. E foarte bine ca textul indeamna la actiune “Comanda acum!”;

Lucruri pe care le-as imbunatati:
a. Textul “Selecteaza pachetul care doresti sa-l comanzi” pare din alt film; Puneti punct la sfarsitul propozitiei si formatati textul; De asemenea, cred ca ar trebui sa fie deasupra butonului de “Comanda acum”;
b. URL-ul acestei pagini nu ma ajuta sa inteleg despre ce e vorba; as prefera un link mai scurt (din punct de vedere SEO);

Despre Blogul site-ului Estores:
Lucruri care imi plac:
a. E foarte modern sa ai blog;
b. Ma bucur sa vad o tema de blog tradusa destul de bine;
c. Multe mesaje pe blog;

Lucruri pe care le-as imbunatati:
a. Textul “Fara comentarii” l-as inlocui cu “Lasa un comentariu” sau “Fii primul care comenteaza”;
b. Nu inteleg cuvantul “info” din linkul blogului;

Despre un mesaj oarecare de pe blog:
Lucruri care imi plac:
a. E un mesaj pe o tema actuala, blogul e actualizat constant;
b. Codul anti-spam e usor de introdus;

Lucruri pe care le-as imbunatati:
a. In URL-ul site-ului apar caractere ciudate datorita ghilimelelor folosite; V-as recomanda sa folositi ghilimele drepte “, mai degraba decat cele inclinate “”;
b. Pozele sunt puse pe blog la rezolutie foarte mare; V-as recomanda sa fiti atenti la acest aspect si sa puneti poze la rezolutie corespunzatoare; In prezent mesajele se incarca foarte greu din cauza pozelor de dimensiuni mari;
c. As indemna la sfarsitul unui mesaj oarecare de pe blog sa cereti comentarii din partea vizitatorilor;

Despre Forumul site-ului:
Lucruri care imi plac:
a. Faptul ca exista e in sine un lucru bun;

Lucruri pe care le-as imbunatati:
a. Tema blogului as customiza-o in functie de tema site-ului;
b. As alege cumva intre blog si forum; Amandoua mi se par cvasi-inutile;
c. Foarte multe sectiuni pentru un forum mic; De ce?
d. Puneti linkurile reciproce catre directoare pe o pagina dedicata, nu incarcati forumul cu ele pe homepage;

Despre Pagina de Intrebarile frecvente:
Lucruri care imi plac:
a. E bine ca raspundeti la intrebarile vizitatorilor; Foarte util!

Lucruri pe care le-as imbunatati:
a. As pune toate intrebarile si raspunsurile pe o pagina; Iar sus sa fie intrebarile; E mult mai usor de navigat astfel; Va ofer o sugestie a acestei implementari: Why, to me, the Strategy Conference in Human Resources, organized by HR Club Romania 12th March, 2009, at J.W. Marriott, Bucharest had the best conference organization I’ve ever seen? (faceti click pe intrebarile de la inceput si sunteti dus automat la raspunsul pentru acea intrebare; aditional fata de solutia mea e sa puneti un link cu #top – care sa ma duca inapoi la meniul de sus);

Despre Pagina de Newsletter:
Lucruri care imi plac:
a. Faptul ca postati periodic;

Lucruri pe care le-as imbunatati:
a. Faptul ca nu respectati o anumita periodicizare; De exemplu, as posta newsletter-ele intr-o anumita zi a lunii, in fiecare luna; In prezent am vazut luni cu trei newslettere (noiembrie 2007) si ani fara nici un comunicat (ultimele 12 luni);
b. Astept o motivatie mai mare decat
“Daca doresti sa fii la curent cu oferta noastra, inscrie-te la newsletter-ul nostru chiar acum!”
Zi-mi ce informatii aflu; Zi-mi de ce o sa ma bucure sa primesc newsletter-ul; Zi-mi de avantajele pentru business-ul meu; Zi-mi de relatia intre mine si tine, cel care trimiti newsletter-ul;

Despre Pagina de Suport tehnic:
Lucruri care imi plac:
a. Ma bucur ca aveti asa functie pe site;

Lucruri pe care le-as imbunatati:
a. E in engleza, ceea ce ma poate incurca, ca si client;
b. Tema paginii nu respecta tema restului site-ului;

Despre Pagina de contact:
Lucruri care imi plac:
a. Faptul ca aveti un spam captcha usor de scris e un lucru bun;
b. E imbucurator faptul ca aveti optiune de contact via Skype si Yahoo Messenger;

Lucruri pe care le-as imbunatati:
a. Nu-mi ziceti cu cine vorbesc; Dati-mi o nume si precizati o persoana de contact;
b. Puneti o harta a locatiei dumneavoastra;
c. Pe pagina de contact m-as astepta si la o informare ca formularul de comanda e in alta parte;
d. V-as recomanda sa faceti acelasi lucru cu pagina de contact dumneavoastra, asa cum pretindeti de la clienti: Afisati Codul Fiscal si numarul de inregistrare Registrul Comertului public, daca le cereti de la clienti; oricum, e o functie utila pentru facturi;
e. Ati putea pune chiar poze cu angajatii dumneavoastra si cu persoana la care ajunge mesajul de pe site;
f. Ar fi util, poate, sa existe un telefon pe fiecare pagina a site-ului; Sa va pot suna imediat ce am o dilema, fara sa intru pe pagina de contact;

Despre Pagina de Certificate de securitate SSL:
Lucruri care imi plac:
a. E o idee buna sa aveti asa ceva;

Lucruri pe care le-as imbunatati:
a. Nu imi ziceti ce fac cu acele certificate; Ok, ele exista, dar la ce imi sunt mie utile? Unde ma implica certificatele pe mine?
b. Propozitia de la sfarsit nu se termina cu punct la voi pe site;

Despre Pagina de Idei de afaceri:
Lucruri care imi plac:
a. Ideile sunt destul de bune;

Lucruri pe care le-as imbunatati:
a. M-as axa si pe bugete, bani, resurse;
b. Ziceti-mi si de partea mai putin placuta – probleme, dificultati, hop-uri;
c. Ziceti-mi cum sa ma identific cu USP (Unique Selling Proposition); Care ar putea fi USP-urile mele;
d. O comparatie intre mai multe idei de afaceri ar fi binevenita;
e. As vrea mai multe idei de la voi;
f. As prefera sa aud si idei de la cititorii vostri; Provocati-ma sa scriu!

Despre Pagina cu Ghidul de comert electronic:
Lucruri care imi plac:
a. E un ghid bine realizat, foarte complex;

Lucruri pe care le-as imbunatati:
a. Daca eu as fi un vizitator oarecare, as ajunge pe o pagina unde ma fortati sa introduc trei adrese de email ca sa obtin un beneficiu, si dupa asta as intra pe forum la voi sau pe blog la voi si mi-ati cere sa las un comentariu fara sa obtin nimic gratuit de aici, ce credeti ca voi face? Dupa ce m-ati obligat sa pun trei adrese de email ale prietenilor mei, credeti ca va las un mesaj pe forum? Foarte nerecomandata metoda;
b. Prietenii mei probabil nu sunt interesati de e-commerce;
c. Nu aveti un sistem de verificare a emailurilor si nici nu se poate implementa (ceea ce ma indeamna sa trisez, introducand date false);
d. Nu le cereti numele prietenilor mei, le cereti doar emailul; Foarte urat;
e. Mult mai indicat ar fi fost un text de genul:
“Citeste acest text absolut gratuit. Daca vrei sa contribui ca cat mai multi oameni sa se bucure de acest text, completeaza adresele prietenilor tai mai jos; Asta e linkul unde poti trimite chiar tu prin email invitatia catre site-ul nostru”; Cred ca ar avea mai mult succes;
f. Nu imi ziceti ce se intampla cu acele adrese; Le spam-uiti? Trimiteti doar un email? Scuze, dar ma astept la ce e mai rau;

Despre Pagina cu Ghidul investitorului online:
Lucruri care imi plac:
a. Ghidul e bine structurat;

Lucruri pe care le-as imbunatati:
a. Unele propozitii nu se termina in punct; De ce?
b. Mentionati niste legi; Dati-mi link-uri catre acele legi;
c. “din 21 mai, PayPal functioneaza si in Romania” => mentionati si anul si nu puneti virgula dupa mai;
d. “Costurile de intretinere sunt minime fata de un magazin real” => gramatical, nu exista asa ceva “sunt minime fata de”; Corect: “sunt mai mici fata de ” sau doar “sunt minime”;
e. la sfarsitul unui bullet point se pune punct si virgula;
f. Daca aveti o lista numerotata de la 1 la 10 si o sublista a acesteia, sublista numerotati-o cu altceva decat cifre;
g. “Sunt de produse care se preteaza” => “Exista produse care se preteaza”;
h. As bold-ui titlurile importante ale paginii;
i. Textul “- corespondenta” nu este aliniat corespunzator;
j. Daca dati linkuri catre “price.ro, compari.ro, cauti.ro, shopmania.ro, allshops.ro, sau kaboo.ro”, faceti linkurile clickabile;
l. Daca dati o lista cu curieri, sortati acea lista dupa un criteriu relvant (exemplu: sortati descrescator in functie de cifra de afaceri);

Despre Pagina despre Optimizare web:
Lucruri care imi plac:
a. Promiteti doar ceea ce va pricepeti foarte bine;

Lucruri pe care le-as imbunatati:
a. “insa in procesul de vanzare este unul rafinat” e o greseala logica;
b. “crestera”;
c. “O crestere evidenta a numarului de vizitatori, cu cel putin 30 – 50% ” – promisiunea asta cred ca este in functie de site; Un site cu trafic foarte mare va fi putin afectat de introducerea in 100 de directoare web, de exemplu; Il ajuta, dar nu neaparat cu 50%;
d. “meta-tag-uri – name, description, keywords” – In opinia mea keywords poate sa nu fie optimizat; In loc de “name” as pune “Title”, cred ca la el va referiti;
e. “realizarea de ajustari rafinate” – cred ca in engleza suna mai bine ca in romana;
f. La Intermediate aveti “Optimizare link-uri”, la Agressive aveti “Optimizare URL”; Nu vad diferenta;

_________________
Tragem linia: Site-ul estores.ro mi se pare bine realizat, are multe puncte la care as mai lucra, dar prezenta lui e binevenita in Internetul romanesc.

Tu ce parere ai?

I am a Freelancer. My expertise is in SEO (Search Engine Optimization) / UX (user experience) / WordPress. Co-founder of lumeaseoppc.ro (series of events on SEO & PPC) and cetd.ro (Book on branding for MDs). On a personal level, I like self-development - events, sports, healthy living, volunteering, reading. I live in London, and lots of things live in me.

13 Comments

  • mc

    23 April 2009 - 13:32

    un review nu consta in a analiza toate problemele unui site, nu zic ca nu trebuie criticat, doamne , normal ca trebuie sa mentionezi si aspectele neplacute, dar e review, nu beta test :-|

  • Olivian BREDA

    23 April 2009 - 15:05

    Meri de input, o sa ma gandesc la asta. :)

  • Mihai

    25 April 2009 - 09:37

    frumos dar tu nu ai facut review ci mai degraba ai explicat siteul in termeni informatici … :) oricum laudabil articol.

  • Mihai

    25 April 2009 - 09:37

    apropo, vezi ca pluginul CommentLuv nu mai functioneaza de ceva vreme cam pe nici un blog.

  • Olivian BREDA

    25 April 2009 - 09:39

    Mersi Mihai, dupa cum vezi in restul articolelor publicate zilele astea am facut si review-uri care isi merita titlul.

    Nu stiu cum se face, ca asta imi place chiar mult. :)

    Legat de Comment Luv, vezi comentariul Loredanei de astazi:
    https://olivian.ro/2009/04/site-review-jobmatero-afla-aici-ce-as-imbunatati-eu-la-site-ul-job-mate

    Eu cred ca merge, totusi. :)

    Vezi sa nu ai tu cumva probleme cu feed-ul.

  • Daniel

    25 April 2009 - 18:17

    Un review cuprinzator, poate prea profesional.

    Ultimul blog post al lui Daniel este: Solutia eStores

  • Olivian BREDA

    25 April 2009 - 18:19

    Un mesaj de incurajare frumos, poate prea frumos. :)

  • Daniel

    4 May 2009 - 14:32

    :d/ Congrats!

  • Olivian BREDA

    4 May 2009 - 14:34

    Mersi frumos, Zirconiu. :)

  • Argint Ionut

    5 May 2009 - 16:44

    Multumesc si FELICITARI si tie ;) ai facut o treaba excelenta cu review!;)

    Ultimul blog post al lui Argint Ionut este: Profesorii intra in greva pe 5 mai!

  • Olivian BREDA

    5 May 2009 - 16:47

    Ma bucur ca iti place. :)

Leave a comment

Your email address will not be published.