Găsiți mai jos câteva resurse despre emoji-uri / emoticoane în texte (subject line / meta descriptions):
- Using Symbols in Ad Copy can have Dramatic Effects on CTR – Brad Geddes’s Theories on Marketing
- Cum să crești CTR (rata de click) din rezultatele la căutări, folosind emoticoane 👍 [Guest Post]
- Emoji Marketing Data Study With Push Notification Trends | CleverTap
- 🏨 💺 – Why You Should Use Emojis in Your SEO Strategy
- Folosirea emoji-urilor de către branduri
- Most Popular Emojis in 2020 Marketers Use to Drive Engagement | Better Marketing
- Emojis still increase CTR
- Emojis in Email Subject Lines: Do They Affect Open Rates? [DATA]
- Google May Filter Emojis Out of Meta Titles & Descriptions in Search Results
- 🔥 How to Add Emojis to Title Tags & Meta Descriptions in WordPress
- How to Increase Your Click-Through Rate With Emojis [2021]
- Using Emojis in Ad Text Boosts CTR! | WordStream
- How To Put Emojis In The Title And Description : Wordtracker
Opinia mea despre asta?
- Cred că a fost un tend vizibil ascendent când au început să fie folosite.
- În prezent, sunt destul de neutru referitor la folosirea lor. Există nișe (produse destinate copiilor; site-uri axate pe umor) unde pot ajuta; există nișe (lucruri serioase, business-uri cu reputație) unde pot face rău.
- În general, în prezent, le evit, dar dacă văd un text cu emoticoane nu consider neapărat că va afecta negativ rata de conversie