Review simplu site: Analiză strict homepage pentru e-oferta.ro

Bună, în acest mesaj analizez în bune și mai puțin bune strict pagina principală e-oferta.ro, un site al lui Mihai VÎNĂTORU.

A. Ce îmi place la site?

1. Site-ul are o organizare clară și ușor de reținut;
2. Foarte mult call-to-action;
3. Folosiți multe verbe active;
4. E multă implicare pe site din partea companiilor, se vede treaba asta;
5. Design-ul e foarte reușit;

B. Ce aș face eu mai bine?

Design

1. Intru pe site, îmi scrii textul ăsta:
“Atenţie! Am lansat programul de Afiliere e-oferta.ro, in care castigi un comision de 30 Euro cash. Aplica acum! Inchide”;
Textul are:
– fonturi de patru culori distincte (Atenție e galben, Aplică acum e verde, Închide e un gri închis, iar textul principal e negru);
– Două imagini (! și x);
– Fonturi de dimensiuni diferite;
– Fonturi bolduite;
– Două semne de exclamare;
Să îți mai spun că pentru un text de o singură propoziție e muuuult prea mult ce ai făcut acolo? Crezi că nu văd prima propoziție din site? O văd, nu fii atât de intruziv în text;
2. Un principiu de bază de-al meu e următorul: dacă vrei să faci totul să iasă în evidență, nimic nu mai iese în evidență; Pe site totul e “acum”, cu fonturi diverse, să îți sară în ochi, să te facă să cumperi, faci click, alegi; Luate individual, fiecare dintre soluții e bună; E corect ca oamenii să dorească să își facă cont, e bine să îi îndemni să citească recomandări, mergi sus în pagină, ajută-mă, aplică la program afiliere, răspunde la întrebare etc., etc.; Ideea de bază e simplă: alege-ți una, două cel mult acțiuni principale pe site și scoate-le în evidență; Poți avea și alte acțiuni pe site, poți folosi verbe active în continuare, dar te rog, nu pune zeci de call-to-action, că nu mai știu ce să aleg din toate; Vizual să fie doar unul-două;
3. Prea multe culori; Nu stau să le enumer, dar ai foarte, foarte, foarte multe culori, lucruri distinctive, fundaluri, dimensiuni de font, bolduiri, italicizări; Sunt zăpăcit;
4. Aici:
Photobucket
fontul e mult prea mic pentru gustul meu; Abia văd;
5. Aici:
Photobucket
Îmi afișezi pe trei rânduri:
a. Titlul comunicatului (foarte Ok, păstrează-l);
b. Categoria comunicatului (de ce îmi pasă de asta?);
c. Informația că e în categoria; Dude, scrie “X – Y”, nu scrie “X din categoria Y”, că “mănânci” spațiul inutil;
d. Un icon grafic foarte frumos, care îmi spune că știrea nu are niciun comentariu;
Why do I care about those? Dă-mi 10 știri, taie nr. de comentarii și categoria, și o să îți rămână mai mult spațiu;
6. În footer ai foarte mult text cu font mic-micuț;
7. Vezi aici:
Photobucket
și aici:
Photobucket
două variante de mouseover pe meniul principal al site-ului; E confuz însă pentru mine ca atunci când trec cu mouse-ul peste meniul principal al site-ului tău să se întâmple lucruri diferite; Dați-mi doar o variantă, atât, una singură;
15. Logo-ul
Photobucket
a. Mi se pare de o banalitate fenomenală;
b. În două rânduri de text are:
– text italic, text bold și italic în același timp, text bold;
– text fără inițială mare și text doar cu caps;
– două fonturi diferite;
– două culori diferite;
Ok, pentru atenția mea e foarte bine să vă jucați cu fonturile, textele, culorile; Pentru nervii mei sunteți însă stresanți;
c. Aveți un joc de cuvinte/vizual bazat pe “price tag” (desenat) – “prețuiește-ți afacerea” (în sensul dublu de preț ca valoare de plată și apreciere); That’s it? La cuvântul “ofertă” ați asociat “preț” și a ieșit asta? Slăbuț;
d. “Prețuiește-ți afacerea” e o exclamație/îndemn, neurmată de semnul exclamării;
e. Scrieți cu CAPS, ceea ce pentru mine e un păcat capital pe Internet (E CONSIDERAT ȚIPĂT);
f. Nu-mi spune nimic: intră la noi pe site ca să dai valoare afacerii tale; Huh? Adică dacă nu intru nu dau valoare afacerii? Fără voi nu îmi prețuiesc afacerea? (interpretare 1) saaaau: fă dragă bine și acordă o prioritate mai mare afacerii tale! Huh? Adică dacă nu mi-ați zice voi să pun preț pe principala mea sursă de venit, n-aș face-o? Wow, mersi de sfat, “much” appreciated (opțiunea 2) saaau: cu noi îți poți estima valoarea afacerii tale; Riiiight; (varianta 3) Toate posibilitățile de interpretare a sensului titlului și motto-ului mi se par slabe;
g. Voi ați văzut la multe magazine în România, mai ales în țară, nu în București, price tag-uri de genul cum aveți voi în logo? Din ăla cu cod de bare? Că eu nu prea am văzut;
16. Logoul AIESEC se vede pixelat; De asemenea, mi se pare că are o prioritate un pic prea mare, fiind pe o line singur, doar el; Apropo, când mă duc cu mouse-ul peste el se face roșu, e inestetic;

Texte

1. Varianta corectă pentru “30 Euro cash” e “30 de euro bani gheață”;
2. Zici așa
“programul de Afiliere e-oferta.ro, in care castigi” și după aia zici:
“Aplica acum!”;
Ok, în prima propoziție e o certitudine (vei câștiga sigur), iar în a doua e o incertitudine (aplică și mai vedem noi); Mi se pare o afirmație înșelătoare prima propoziției;
3. De ce textele din prima pagină uneori au diacritice și uneori nu au? Exemple de diacritice lipsă:
“Am lansat programul de Afiliere e-oferta.ro, in care castigi un comision de 30 Euro cash.”;
“Cum credeti ca va fi anul 2010 pentru afacerea dumneavoastra?”
” Esti student? Iti dam 200 Euro pentru afacerea ta! in categoria Comunicate site”
iar asta e o drăgălășenie: “Cauta în sectiunile:”;
4. De ce scrii cu F mare?
“22 Februarie 2010”;
5. Spui așa “12 companii online de curând”; Ce înseamnă pentru tine “de curând”? Și de ce m-ar interesa acest lucru?
6. Uită-te un pic aici:
Photobucket
Îmi zici avantajele creării unui cont obișnuit, mă momești, mai-mai să fac click; Apoi îmi zici de avantajele unui cont premium; Stop cadru! Abia m-ai convins să fac cont, mi-ai dat butonul; Nu îmi mai zice “Știi, dar e și mai bine dacă dai bani”; Zi-mi în ecranul de creare cont care sunt diferențele; Dacă ții neapărat să pui pe homepage, pune butonul sub textul de premium, fix la mijloc nu mi se pare bine; Apropo, ce sens are să scrii cont cu bold, și e-oferta.ro fără bold și italic?
7. Zici așa:
“Pentru că zeci de mii de potenţiali clienţi”; Gmail are un counter foarte mișto pe homepage care îți arată constant câți GB ai când îți creezi un cont (și numărul ăla crește constant, cu puțin, dar crește); Cred că ar fi bine să pui în loc de “zeci de mii” fie ce am zis la Gmail (numărul exact al clienților), fie o medie aproximativă (cum face Google când zice 136 de milioane de rezultate, aproximativ, ce mai contează câteva sute de mii?);
Later edit: ok, am văzut cifrele; Eu personal aș calcula counterul o dată pe zi și atât, nu e necesară ultra-precizia: 18522 clienți;
8. Lipsește prepoziția “de” în ambele texte de aici:
Photobucket
9. Exprimarea
“De ce să ai cont”
pornește de la presupunerea că contul e deja creat; Exprimarea logică ar fi “De ce să îți faci” (puțin important totuși);
Apoi întrebarea “De ce?” are conotații interogativ-acuzatoare – “De ce n-ai bască?”; Sugestia mea ar fi să găsiți o exprimare alternativă la întrebarea “De ce?”;
10. Numerale de genul
“18522” se scriu corect în limba română așa:
“18.522”;
11. Nu crezi că ar suna mai bine “Niciun comentariu”, decât “0 comentarii”?
12. Fii atent! Intru la tine pe site, fac o companie fictivă, postez un comunicat fictiv; Ajunge pe site în categoria “Comunicate oficiale”; Mă iau de tine de păr că ai scris că e comunicat oficial, fără să faci o verificare anterioară? Sau hăcuiesc parola unei companii și postez un comunicat; De ce trebuie să îi spui “oficial”? Zi-i neoficial și scapi de o responsabilitate;
13. Ce-i cu textul ăsta “400 EUR”? Se scrie “400 de euro” (la unele numerale poate lipsi prepoziția); Simplu;
14. Aici:
“Copyright © 2005-2009”
ar trebui să ai o funcție care pune automat anul curent, ca să nu modifici în fiecare an (cum ai uitat, se pare, anul ăsta);

Uzabilitate

1. Apăs pe căsuța de newsletter și nu se întâmplă nimic (FireFox și Opera, restul nu contează :P );
2. Uită-te puțin la poza asta:
Photobucket
Îmi zici așa:
a. Că nu are poză (de ce îmi pasă de asta?);
b. Cum se numește SRL-ul (iarăși, e un criteriu irelevant);
c. Patru domenii care n-au nicio legătura unul cu altul (deci nu îmi dau seama de nimic);
d. O chestie pe care scrie N/A;
e. Data introducerii în sistem a ofertei (who cares?);
Felicitări! Ai reușit ca în 237×203 pixeli+ să îmi oferi o mulțime de informații de care nu am nevoie; Mi-ai spus că compania nu și-a făcut treaba și nu și-a pus poza și nu are orașul completat (“rușine lor! să evidențiem asta!”), mi-ai dat un nume de companie complet criptic, și ai listat niște domenii atât de diverse și diferite, încât nu știu nimic; Dă-mi un motiv pentru care să fac click pe acea ofertă; Nu am, deocamdată, aproape nimic;
Ce mi-ar trebui să știu?
a. Cifră de afaceri pe anii trecuți;
b. Profit pe anii trecuți;
c. Descrierea într-o propoziție a companiei;
d. Ce nevoi are compania respectivă;
e. Ce poate oferi;
f. Care sunt clienții de top;
g. Câte companii/cumpărători de pe site o recomandă;
Tu alegi din toate acelea lucrurile pe care să le afișezi; Dar în prezent, nu îmi dai nimic util;
3. Caseta de căutare la tine arată așa:
Photobucket
a. Tu îmi zici să caut în e-oferta.ro? Dar unde îți închipui că mă aștept să caut? Zi-mi simplu: căutare; Atât!;
b. Caută acum? As opposed to what? Mâine? Hint: crezi că Google ar avea nevoie pe homepage să facă mai mulți oameni căutare? De ce scrie simplul “Search” și nu “Search now”?
c. Îmi arăți caseta de căutare, patru opțiuni, o bifă și îmi dai opțiunea “Căutare avansată?”; Asta fiind căutarea simplă? Cu patru opțiuni și o bifă?
d. Oricât de complex ar fi site-ul tău, e doar un site, nu tot Internetul românesc; În opinia mea, ar trebui să ai o opțiune “Caută în tot site-ul” și ea să fie bifată implicit, nu căutarea după firme, produse, anunțuri și director; Și să îmi returnezi rezultate din tot site-ul;
e. Nu verific ce face bifa “Cu poză”, dar nu are sens; Ori spui “doar rezultate cu poză” (apropo, cum arată un link cu poză? Dacă nu există așa ceva, de ce mă lași să bifez?), ori spui “Include și rezultate cu poză”; În prezent e o exprimare ambiguă, nu îmi e clar, doar uitându-mă la ea, la ce te referi;
f. Fă o căutare la Google după
director firme
director produse
director anunțuri
Acum vino la tine în site și imaginează-te în locul unei persoane care intră în site-ul tău și are de ales între
firme / produse / anunțuri / director
Ce-i aia director? De care director? Director de firme? Director de produse? Director de anunțuri? A! Director web? De unde era să știu eu, un ne-specialist SEO, despre asta?
g. Pentru a avea call-to-action, ai lungit inutil asta:
“Ajuta-ma sa gasesc ce vreau”; Eu aș scrie simplu “Ajutor” și/sau aș pune un icon grafic cu semn de întrebare; Atât; În prezent e o exprimare alambicată și excesiv de lungă pentru o funcție rar folosită (câți oameni crezi că atunci când caută o firmă pe site-ul tău stau să citească un ghid de ajutor înainte?);
h. Caseta de căutare ar trebui să fie în dreapta-sus, să fie mult mai simplă, să conțină text mai puțin; Spre exemplu, ai putea lăsa doar butonul “Caută” (și să scoți orice altă referire la “Caută în e-oferta.ro”, ai putea scurta un pic lungimea casetei search (fă o verificare înainte să vezi lungimea medie a unui string de căutare în site-ul tău);
4. Ți-am subliniat două zone cu roșu:
Photobucket
prima zonă e clickabilă, și pot scrie texte; A doua zonă e și ea clickabilă, dar e link; Eu, ca un nou venit în Internet, cum ar trebui să îmi fi dat seama de diferență?
5. Poll-ul:
Photobucket
nu are opțiunea: “nu știu/nu votez” și nici opțiunea “vezi rezultatele”; Sunt înclinat să răspund fals dacă nu am ce bifa ca nu știu și pentru a vedea rezultatele;
Textul “Răspunde la întrebare” mi se pare nepoliticos și un pic brutal;
6. Uită-te în poza asta:
Photobucket
și zi-mi una singură (doar una!) din companii al cărei logo / imagine / poză atașată te ajută să iei o decizie despre acea companie; Hai să te ajut:
a. Fără poză – nu îmi mai vine să fac click;
b. Logo varză (e un logo în listă care e cu un font atât de mic, că e ilizibil; Păcat, nu mai fac click);
c. Logo bine realizat, profesionist; Asta ar avea sens, deși am dubii că voi cumpăra de la o companie doar pentru că are logo bun; Admit că e util pentru o companie de grafică/design/arte;
d. Produs – asta e chiar funny; O companie de parchet pune la poză reprezentativă o bucată de parchet și o companie cu rochii de mireasă pune o rochie de mireasă; Come on;
Nu îmi imaginez ce mi-ai putea arăta, în homepage, la imagini ca să mă atragă să fac click; Iar din rezultatele efective de pe site, mai degrabă sunt respins de poze decât atras; A, după ce am intrat pe pagina unei companii, da, vreau să văd; Arată-mi zece poze cu parchet, arată-mi logo-ul mare, dă-mi poze cu compania, din interior și exterior; Vreau și poze, vreau și clipuri; Dar pe homepage, într-un logo de câteva zeci de pixeli, mai degrabă mă respingi decât mă atragi cu logo-uri;
7. Prețurile de pe homepage nu au cantitatea exprimată; La un parchet văd că costă 35 de euro; Ce costă 35 de euro? Metrul pătrat, kilogramul, metrul cub? Un generator costă 5998 RON; Ce? Bucata? Instalarea?
8. E foarte neatractiv pentru mine să convertesc mental din euro în lei și din lei în euro tot timpul; Fă o funcție de convertire a tuturor prețurilor într-o monedă unică; Dacă vrei și varianta curentă, include opțiunea “lasă prețurile neconvertite”;
9. Aș căuta o soluție ca categoriile de companii:
Photobucket
să nu fie scrollabile;
10. Îmi arăți în sidebar comunicate de presă și în footer, la știri, printre altele, aceleași comunicate de presă; Mă deranjează redundanța;
11. Informația asta:
Photobucket
e falsă; Nu pot crea contul din pagina curentă, dacă fac click sunt trimis în altă pagină; Nu aici adaug produse și servicii, ci în altă pagină, etc.;
De asemenea:
a. “Iti inscrii firma in mod gratuit sau sa-ti faci cont platit”; Stai așa; Prima opțiune e să înscriu firma, a doua e să fac cont; Vorbim de același lucru sau nu?
b. “pentru a beneficia de toate oportunitatile de afaceri la maxim.” – O afirmație inutilă, ușor de combătut și falsă; Nu sunt toate oportunitățile, nu beneficiez la maxim; Poți tăia cu ușurință acea afirmație;
c. “atragand astfel clienti si parteneri de afaceri.” – dacă eu adaug un tractor pe care îl vând cu 1.000.000 de Euro îmi voi atrage clienți? Dar parteneri de afaceri? Dacă e o situație în care nu se întâmplă asta, de ce mă momiți și îmi ziceți că o să se întâmple?
d. Personal, am o problemă cu exprimarea folosind timpul gerunziu “atrăgând”; Mi se pare o exprimare pasivă și nu o agreez;
e. “pentru a obtine cele mai convenabile preturi” – Cum poți să spui asta? Ce e ăla “preț convenabil”? Cum poți zice că e cel mai convenabil preț la voi pe site?
f. “Ne contactezi daca ai probleme sau intrebari.” – dar dacă am sugestii? Zi-mi să vă contactez, știu eu pentru ce;
g. Toată lista aia cu “Ce pot face pe pagină” e inutilă; Timpul pe care l-aș petrece ca să citesc acel text, îl pot folosi mai bine când scanez tot textul; Așadar, îmi e mai simplu să mă uit rapid prin pagină, decât să citesc “cuprinsul”;
12. Îți dau un dreptunghi; Zi-mi care e începutul lui; Dacă afirmația ți se pare fără sens, îți prezint site-ul tău; E un dreptunghi vertical; Tu zici în partea de jos “Înapoi la începutul paginii”; Ce-i ăla început la un dreptunghi? Poate parte superioară; Pe ecranul meu sunt patru ecrane de scroll; Crezi că nu pot face scroll? Mi se pare inutilă funcția; Dacă crezi că e o problemă scroll-ul, redu din informația redundantă de pe site;
13. Footer-ul:
Photobucket
a. Mă distrează la culme; Scenariu: mă duc și fac un test de IQ; Și scriu pe primul rând din CV: “Hey! Mi-am făcut un test de IQ”; Ți se pare inutilă afirmația? Poate te-ar interesa și rezultatul, nu? Ei bine, aceeași logică o aplici pe site-ul tău; Ai un banner pe care scrie că a fost testat de Cynthia; Din păcate, pe mine mă interesează rezultatul, nu testul;
b. Bun, legat de testele în sine: W3C, Cynthia; Vizitatorul tău tipic probabil nu înțelege ce sunt acele teste, și dacă înțelege nu îi pasă; Se încarcă site-ul bine? Da; E ușor navigabil de motoarele de căutare și de oameni? Da; Asta e tot ce contează; Pentru fericirea ta, poți face teste W3C, ca să te asiguri că nu ai erori de crawling; Pentru orice alt motiv (Laudă pe site, vai!, ce buni suntem), sunt bannere inutile; E ca și cum când cumperi o carte, ți se spune că a fost printată cu imprimantă modernă; E textul negru pe alb? Da; Se vede la fel de bine ca orice altă imprimantă? Da; Asta mă interesează, nu “bucătăria” din spate;
c. Ce-i cu textul ăsta?
“e-oferta.ro este o comunitate de business care-şi propune să aducă mai aproape companiile din mediul românesc de potenţialii clienţi şi parteneri de afaceri…….”
Ceva de genul “mai urma ceva, dar nu vă interesează oricum ce voiam să vă spunem”; Și în gramatică există doar . și …; Atât; Niciun alt număr de puncte nu e corect; A! Mă amuză exprimarea “își propune”; Voi puteți să vă propuneți orice; Pe mine mă interesează ce ați realizat până acum; Ceva de genul “noi avem o viziune măreață, dar n-am realizat mai nimic”; Nu-mi ziceți promisiuni, ziceți-mi rezultate;
13. De ce ai căsuța de newsletter și în header și în footer? Pick one!
14. De ce ai creare cont în meniul principal, în partea superioară a site-ului și și în footer? Trei ori? Excesiv!
15. Caseta de newsletter:
Photobucket
a. Folosește aceleași principii grafice (bold, italic, dimensiuni de font diferite, CAPS și no-caps, fundaluri diferite) cu care nu sunt de acord;
b. Îți dau un scenariu: intru pe site, văd caseta, văd “Numele tău”, scriu ce e de scris și dau TAB; Brusc sunt în caseta de completare email, dar nu mai văd asta, pentru că textul e șters automat; Aș scrie textele ca label-uri în partea stângă, nu ca texte care dispar;
c. E-Mail se scrie “e-mail”;
d. Ce vrei să spui cu “Numele tău”, “Adresa ta”? Ale cui altcuiva să fie?
e. De ce butonul de trimitere sau de OK se numește “Go”? Go unde?
f. Scriu numele, scriu adresa, brusc trebuie să urc un pic cursorul mouse-ului ca să ajung la Go; Go ar putea fi în dreptul adresei de email;
g. Tu ai un newsletter, scrii la el, ți se pare că e un dar ceresc pentru vizitatori să se aboneze la mărețul flux de știri; Hai să îți dau o gândire alternativă: newsletter e de multe ori SPAM;
Aș prefera să îmi dați nicio asigurare – că n-o să mă spamuiți, că o să mă pot dezabona, că primesc doar mailuri relevante, că o să primesc mailuri cu frecvența cea mai mare de n mailuri pe zi/săptămână; Voi nimic! Doar îmi cereți să mă încred în voi!
Bun, ce aș face eu mai bine? Aș preciza toate aceste lucruri, într-o pagină dedicată newsletter-ului; Ce altceva vreau să găsesc la pagina de newsletter?
a. Să pot vedea toate newsletter-ele trecute; (să știu la ce să mă aștept)
b. Să îmi ziceți câți abonați la newsletter-e aveți (cred că e utilă această transparență);
c. Să îmi dați asigurări că cu adresa mea de email o să vă purtați bine (n-o vindeți, nu mă spămuiți);
d. Să îmi ziceți cum mă dezabonez;
e. Să mă lăsați să specific mai multe tipuri de abonări la evenimente (as-it-happens, săptămânal, lunar); Poate vreau să primesc mail în fiecare moment când publicați o știre, sau poate că sunt leneș și vreau să citesc doar o dată la două săptămâni;
De asemenea, aș prefera să am opțiunea să mă abonez la știri prin:
a. Newsletter clasic (email);
b. Feed RSS pentru fiecare secțiune importantă a site-ului;
c. Un cont de Twitter, Facebook și grup pe LinkedIn în care să anunțați lucrurile importante;
Voi trebuie să fiți unde sunt și eu, vizitatorul vostru;
16. Voi mergeți mult pe scrolling prin click; Fă click și mai vezi ceva; Fă click aici și citește în plus; Sistemul meu preferat ține de site-ul meu preferat de știri: HotNews.ro (la care am un homepage cu zeci de ecrane de scroll și de site-ul meu preferat de citire a emailului – Gmail (la care pot seta afișarea a 100 de mesaje în pagină); De ce aleg scrollul prin rotița de mouse și nu prin click? Simplu – nu există timp de așteptare – stau la început un pic mai mult până se încarcă ditaaaaaaamai HotNews-ul și Gmail-ul, dar ulterior nu mai aștept deloc, e mult mai rapid scrollul prin rotiță decât prin click (atât datorită vitezei scroll-ului, cât și pentru că la scrollul prin click trebuie să găsesc unde e butonul pe care să fac click); Ce aș face eu mai bine la voi pe site? Sincer, nu prea îmi pasă ce îmi arătați pe homepage, aia cu “Ultimele produse” / “Ultimele știri” / “Ultimele comunicate”, sunt cvasi-inutile pentru mine, pentru că:
– Ultimele produse, nu sunt ultimele iPad-uri apărute pe piață, ci ultimele produse vechi de când lumea care au primit marele privilegiu de a apărea pe e-oferta.ro; Atât, nu sunt produse noi pe piață, ci noi pe site; De ce m-ar interesa asta, îmi scapă;
– Ultimele știri / comunicate, șocant sau nu, nu prea mă interesează, am de obicei surse mai bune de informare;
daaar pot accepta homepage-ul așa cum e, cu o condiție, să îmi dați posibilitatea să caut într-o pagină cu 100-1.000 de rezultate în pagină (câte vreți voi în limitele date de mine), cu posibilitatea de sortare după: cele mai vizitate produse, cele mai recomandate altora (prin funcția “Trimite prin email” sau ceva asemănător produse), cele mai comentate produse, cele mai tipărite produse (aia cu Printare la imprimantă); Dați-mi funcția asta și puteți pune pe homepage ce vreți voi, deși și pe homepage aș prefera să văd top produse, nu ultimele, din motivele anterior menționate;
17. În header-ul site-ului, în sursă, ar trebui să aveți un link de genul ăsta:
<link rel=”alternate” type=”application/rss+xml” title=”RSS mesaje” href=”http://feeds.feedburner.com/OptimizedProfessionals” />
ca oamenii care vizitează site-ul vostru să vadă o chestie de genul ăsta (în prezent nu se întâmplă):
Photobucket
18. Scenariu: intru pe site, sunt din Botoșani; Văd o hartă a țării, fac click pe județul Botoșani, îmi arătați toate ofertele de acolo; Cum sună?
19. Mă uit la textul ăsta:
Photobucket
și habar n-am ce vreți să spuneți cu “Compania lunii” și “Toate review-urile”; Nu văd nicio legătură între cele două;
20. M-am tot uitat la produsele care scrollează în header; Un hanorac, un aplicator de spumă, un ceas și un spot led; Voi vreți să mă uit la titlul produsului (de o cripticitate înfiorătoare), să văd poza și să zic: OMG, de când căutam un aplicator de spumă ca în poză; Ce bine că am intrat pe e-ofertă.ro; Cam ăsta e scenariul? Să îmi arătați patru produse și la unul să zic OMG, doar pentru că are o poză și un titlu criptic? Cu asta mă atrageți? Sorry, nu văd logica;

_______
Tragem linia: e-oferta.ro e un site foarte bine realizat, cu câteva lucruri de îmbunătățit.

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

6 comentarii la „Review simplu site: Analiză strict homepage pentru e-oferta.ro”

  1. Olivian, multumesc pentru review. Am trecut deja la analiza si prioritizarea modificarilor sugerate de tine. Sper ca in cateva zile sa ma pot ocupa de majoritatea.

  2. Va salut domnu administrator.De cateva luni bune incerc sa sterg unele anunturi postate d emine acum cateva luni si chiar un an.Nu s esterg deloc!! chiar sunt putin disperat ca ma suna clientii si pretul nu mai este acelasi din anunt,desi nu vreau sa-l modific,doar sa reinnoiesc cu alt anunt mai nou,nu se sterge deloc.Cred ca este o problema la sistem.Ma puteti ajuta sa le stergeti de la dumneavoastra? Va multumesc.Cu deosebit respect

    Cristi Dinu(expert publicitate generala si imobiliara)

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).