Eu mă uit la ce fac ClickShop cu chestia asta, și sunt așa de scârbit, că practica mi se pare foarte slabă (dau Voucher de 50 de lei, valoare minimă comandă 200 de lei, e posibil să te coste și transportul, și orice ai cumpăra din magazinul lor, găsești în altă parte la preț mai mic cu mult peste voucher-ul oferit).
Iar eMAG dau premiu 2.000 de lei voucher, la o bază de abonați, probabil, uriașă.
Îți dau și reversul – dacă îmi dai discount 10%, mă întreb care e adaosul tău de îți permiți asta.
Ce aș face eu ca motivare abonare newsletter?
- Newsletter de calitate. (de la livrare la produs la grafică) Unii sar etapa asta
- Promoție zilnică cu premiu nesemnificativ, pentru toți abonații.
Salut, urmaresc postarile tale in general pe facebook.Sa trec la subiect, eu ma abonez in general la newslettere, dar sunt de parere ca o persoana care se inscrie la newsletter pentru un “posibil” voucher sau concurs cu siguranta 1 din 3 mailuri va fi sters fara sa fie citit.Am intalnit si un site(nu dau nume sa nu fie considerat reclama) cu grafica de calitate, dar sa primesti mail atat de des (2-3 zile) te face sa cauti cat mai repede butonul de dezabonare.Si atunci unde e castigul?Te atrage cu un concurs, dar te streseaza mai rau ca un spam…Stima
Salut,
Mersi frumos de idei.
Sunt tot felul de oameni pe Internet, cu tot felul de audiențe.