Despre reclama “Lemon”

O reclamă e făcută ca să vândă. Sunt multe lucruri extrem de discutabile aici, dar scopul e vânzarea.

Mă irită seria de reclame, îmi stă pe nervi repetiția din final, gluma mi se pare slabă.

Dar am reținut reclama mai bine decât pe altele.

Îmi place să mă uit la reclame, nu am televizor și când am acces la un televizor, prefer să mă uit la calupuri publicitare (schimb canalul până găsesc ceva), mi se pare că în 30 de secunde sunt investite extrem de multe resurse, cunoștințe, timp, efort, creativitate.

În reclama de mai sus vinde umorul, repetiția (final), surpriza. Ești indus emoțional în Africa, căldură, soare, totul e hot.

Multe din reclamele de la SuperBowl din ultimii ani mi se par extrem de agresive, și mă irită.

Dar mă uit pentru mecanismul din spate, și ca să înțeleg cum gândesc alții.

Muhammad Ahmed - Splashing Lemons, https://flic.kr/p/2gkSwy
Muhammad Ahmed – Splashing Lemons,
https://flic.kr/p/2gkSwy

I am a Digital Marketing freelancer.

My expertise is in SEO (Search Engine Optimization) / UX (user experience) / WordPress.

Co-founder of lumeaseoppc.ro (series of events on SEO & PPC) and cetd.ro (Book on branding for MDs).

On a personal level, I like self-development - events, sports, healthy living, volunteering, reading, watching movies, listening to music.

No comments yet.

Leave a comment

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.