Cea mai importantă conferință despre influencer marketing din Europa Centrală și de Est revine toamna aceasta!

Un fenomen cu o creștere accelerată, Influencer Marketingul este astăzi nelipsit din strategia de comunicare a marilor brand-uri. Studiile arată că marketingul prin influenceri va atrage bugete între 5 și 10 miliarde de dolari până în 2020. Mai mult, 92% dintre marketerii care au încercat influencer marketingul în 2018 l-au considerat un canal eficient, iar 63% dintre branduri plănuiesc să își crească bugetul pentru influencer marketing în următoarele 12 luni.

Cea mai importantă conferință despre Influencer Marketing din România și Europa de Est revine cu o nouă ediție pe 12 septembrie, la JW Marriott Grand Hotel, București. Brand-uri renumite, creatori de conținut, agenții și furnizori se reunesc pentru o zi plină de know-how și momente de networking ce le vor facilita viitoarele colaborări de succes.

Înscrieri: https://bit.ly/ParticipareIMC

A două ediție a Influencer Marketing Conference va demonta mituri urbane și le va oferi participanților o imagine clară asupra unui trend mondial. Studiile de caz relevante, informațiile behind the scenes și dezbaterile energice vor aduce insight-uri valoroase pe care participanții le vor putea pune în aplicare chiar de a două zi. Conferința promite o zi plină de conținut și inspirație, cu exemple și know-how de la specialiști locali și internaționali.

Printre subiectele acestei ediții se numără:

  • Ce KPIs trebuie să urmărești într-o campanie?
  • Cum pot companiile să integreze influencer marketing în mixul lor de tactici?
  • Care sunt cele mai frecvente greșeli în colaborările cu influenceri?
  • Ce fel de conținut poate fi folosit pentru a atinge anumite obiective?
  • Cum poți implementa influencer marketing fără bugete uriașe?
  • Care sunt ingredientele unei campanii de succes cu influenceri?
  • Cum arată viitorul în influencer marketing?

Printre vorbitorii acestei ediții se numără: Marcel Heinrich (Senior Influencer Marketing Manager, Foodspring Germany), Maira Genovese (Managing Director, MG Empower UK), Stephen Farrell (Associate Director, Influencer Relations, Ketchum UK), Dana Rogoz (Actress), Ioana Mârzac Sigarteu (Corporate Communication, Manager, Samsung Electronics România), Cristian Șimonca (Blogger, Bloguluotrava.ro), Mirabela Dinu (Global Social Media Manager, Bitdefender), Rodica Mihalache (Head of Consumer & Business Insights, Starcom România), Andreea Lupu (Strategy & Innovation, Director, Starcom România), Dorin Boerescu (CEO, 2 Performant).

Participarea la conferință este limitată la 300 de locuri, pentru a oferi cel mai bun cadru pentru socializare și schimb de experiență. Evenimentul se desfășoară într-una dintre cele mai cunoscute săli de evenimente, Grand Ballroom, și oferă gratuit accesul la pauzele de cafea și prânz tuturor participanților, după un meniu de 5 stele pregătit de JW Marriott.

La eveniment sunt așteptați să participe directori de marketing, șefi de departamente din agențiile digitale, media managers, jurnaliști, influenceri de pe diverse platforme, directori de comunicare și antreprenori.

Influencer Marketing Conference este un eveniment marca Evensys, realizat în parteneriat cu Samsung și conceput în colaborare cu Starcom România, cu sprijinul Haagen-Dazs România, Banca Transilvania, Bitdefender, Strongbow și Coca-Cola.

Dacă derulezi campanii pe bloguri, pe YouTube ori Instagram sau vrei să explorezi domeniul, rezervă acum un loc pentru 12 septembrie. Înscrierile la Influencer Marketing Conference se pot face direct pe site-ul evenimentului, în secțiunea de Înregistrare: https://bit.ly/ParticipareIMC

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.