Translate the article to English (Google Translate)

Notă: Articolul de mai jos este mai vechi de 2 ani de zile!

Ce coduri embed este în regulă să pui pe un site și ce este mai bine să eviți?

Mai jos, despre codurile embed (conținut încorporat) într-un site – ce să folosești, ce să eviți.

Sugerez să nu aveți vreun cod embed, altul decât:

  • Google Analytics +/- alte soluții de tracking;
  • YouTube +/- alte soluții de embed video;
  • (dacă e cazul) Soluții tip Google Forms / Google Docs / SlideShare presentations;
  • (doar dacă e cazul) Soluții de tip A/B testing sau urmărire vizitatori în detaliu pe site, pentru a genera heatmaps cu ce locații sunt mai click-ate.

Pe de altă parte, de evitat complet, dacă se poate:

  • Cod embed de tip Like This / Share This on Facebook / Tweet This / Pin It / Share on LinkedIn și altele asemenea; da, e OK să aveți un buton de tip „Apasă aici și ai link direct de tip share pe anumite rețele sociale”; dar nu e OK să ai un cod de tip embed pe toate paginile și o rețea socială precum e Facebook să vadă tot traseul vizitatorilor pe site;
  • Cod embed de tip „Like Our Page on Facebook” sau „Like Our Page on LinkedIn”;
  • Cod embed de tip „Click here to subscribe to our channel on YouTube”;
  • Cod embed cu feed Instagram „live”;
  • În general, un cod embed pe toate paginile dintr-o sursă care lucrează cu datele vizitatorilor într-un mod mai puțin prietenos; da, ai nevoie de Google Analytics, de un tool de analiză traseu vizitatori, da, pe anumite pagini e necesar să pui câte-un videoclip; dar dacă poți evita anumite coduri embed, evită-le, pentru o mai bună siguranță a datelor vizitatorilor.
Role of film
AlternativeMagic – Film, https://flic.kr/p/8xPWE8
Partajează pe WhatsApp

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.