Mai jos, despre codurile embed (conținut încorporat) într-un site – ce să folosești, ce să eviți.
Sugerez să nu aveți vreun cod embed, altul decât:
- Google Analytics +/- alte soluții de tracking;
- YouTube +/- alte soluții de embed video;
- (dacă e cazul) Soluții tip Google Forms / Google Docs / SlideShare presentations;
- (doar dacă e cazul) Soluții de tip A/B testing sau urmărire vizitatori în detaliu pe site, pentru a genera heatmaps cu ce locații sunt mai click-ate.
Pe de altă parte, de evitat complet, dacă se poate:
- Cod embed de tip Like This / Share This on Facebook / Tweet This / Pin It / Share on LinkedIn și altele asemenea; da, e OK să aveți un buton de tip „Apasă aici și ai link direct de tip share pe anumite rețele sociale”; dar nu e OK să ai un cod de tip embed pe toate paginile și o rețea socială precum e Facebook să vadă tot traseul vizitatorilor pe site;
- Cod embed de tip „Like Our Page on Facebook” sau „Like Our Page on LinkedIn”;
- Cod embed de tip „Click here to subscribe to our channel on YouTube”;
- Cod embed cu feed Instagram „live”;
- În general, un cod embed pe toate paginile dintr-o sursă care lucrează cu datele vizitatorilor într-un mod mai puțin prietenos; da, ai nevoie de Google Analytics, de un tool de analiză traseu vizitatori, da, pe anumite pagini e necesar să pui câte-un videoclip; dar dacă poți evita anumite coduri embed, evită-le, pentru o mai bună siguranță a datelor vizitatorilor.