Influență bounce rate din reclame Google AdWords pentru SEO?

Q: am un site pentru care bounce rate din trafic organic e sub 40% in timp ce bounce rate-ul din adwords este de peste 85%. Cat de mult ma influenteaza negativ in eforturile SEO acest bounce rate mare din adwords?

A: Ce legătură să vadă Google între poziționările oranice și faptul că oamenii care vin la tine din AdWords ies de pe site?

Da, te afectează bounce rate-ul la modul general, poate arăta că, din motive pe care ar trebui să le afli, oamenii sunt nemulțumiți. Aici, da, lucrează. Dar dacă media bounce-ului la tine e mulțumitoare, faptul că tu ai trafic din AdWords, trafic cu bounce rate mare, nu afectează în niciun fel SEO. Mă rog, afectează în sensul că dacă are bounce rate mare, înseamnă de obicei că nu e mulțumit, asta înseamnă că n-o să dea share / nu va trimite linkul mai departe, asta te afectează la SEO.

Dar, în mod direct, implicațiile bounce rate Google AdWords – efect SEO sunt nule.

Datele din Google Analytics, chiar dacă sunt deținute de Google, nu sunt folosite în rankings.

Google (pe partea de SEO) are următoarele date de bounce de pe un site – cineva caută la Google, intră pe un site, e mulțumit sau nu, dacă se întoarce la Google search, Google vede asta ca bounce.

Pe partea de AdWords, poate vedea bounce-ul doar dacă vizitatorul se întoarce la Google search (alternativa ar fi să închidă tab-ul sau să deschidă alt site). Dacă a venit din display network, nu are niciun fel de date de bounce.

Dar reclama AdWords (și bounce-ul aferent) nu afectează pozitiv sau negativ poziționarea în rezultatele organice.

3873746187_9bd1744f84_z

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).