Follow-up: Biz PR Conference #8, 2018 (2018.10.19, Hotel Radisson)

Aflată la cea de-a opta ediţie, Biz PR Awards 2018, conferinţa dedicată PR-ului şi comunicării digitale în era web-ului social, a prezentat cele mai noi instrumente de lucru şi tehnologii pe care le au la dispoziţie profesioniştii din domeniu.

Am aflat alături de cei mai buni specialişti din domeniu tendinţele care modelează PR-ul viitorului şi reperele care dau tonul schimbării!

Conferința organizată de revista Biz a avut loc la hotel Radisson din București, în data de 19 octombrie 2018. Moderator: Marta Ușurelu.

Mai jos, imagini și înregistrarea audio și video a evenimentului.

Înregistrarea video a evenimentului:

Vezi lista cu toate clipurile »

Album foto pe Google Photos »

Album foto pe Facebook »

Înregistrarea audio a evenimentului »

Lansare Exclusivă – Studiu Biz şi Unlock Market Research despre industria de PR şi Top Agenţii de PR. Rezultate ».
O radiografie a industriei de PR din România ce ia în calcul atât indicatori de business, cât şi indicatori calitativi, rezultaţi din analiza aşteptărilor şi a percepţiilor pe care clienţii serviiciilor de PR le au faţă de agenţiile de comunicare cu care lucrează.

Notițele mele:

Eugen Secmerean, Group Account Manager, V+O Communication
– o știre rea are rată de propagare de 75% în agregatoare.
– în medie, un titlu din 3 este alarmist, exagerat, șocant, isteric etc.

Luiza Domnișoru, Director de Comunicare și CSR, Digi Communications
– reputația se construiește în timp.

Ileana Badiu, Managing Partner, Wunderman
– online-ul este un tool pentru fiecare din noi. Ne dă o voce

Anca Rancea, PR Consultant & Founder Blind Carbon Copy Communication
– Caroli au ales o comunicare nu către specialiști, ci către public.
– în 2017 au schimbat practic piața cu o gamă de produse fără E-uri.
– frica nu e un motiv de a NU face ceva în care crezi.

Răzvan Pascu, Consultant Marketing Turistic, Travel Communication România
– un business de nișă poate fi mai ușor de promovat.
– testați serviciile concurenței!

Diana Tănase, Director de marketing, Mastercard
– rutina creează plăcere.

Dana Dobrescu, Corporate & Government Affairs Manager, Mondelez România
Citat Seth Godin: You’re either a Purple Cow or you’re not. You’re either remarkable or invisible. Make your choice.

Data-Driven Creativity: next big thing sau deja aici? Sesiune powered by Golin
Irina Roncea, Deputy Managing Director, Golin România
Silviu Antohe, Group Creative Director, MullenLowe
Mihai Costache, Group Creative Director, MullenLowe
– Studiu: Data Never Sleeps 6 | Domo.
– Carte: The Anatomy of Humbug: How to Think Differently About Advertising: Amazon.co.uk: Paul Feldwick: 9781784621926: Books.

CREATOLOGY. Sesiune powered by McCann PR România. Creatologia e ownership: de poveste, de unghi, de personaj. De rezultat
Mihail Pautov, Medical Doctor & Health Influencer
– a fost dat ca exemplu de către Mihail Pautov contul de Instagram de mai jos pentru o promovare în online: 𝐃𝐫. 𝐌𝐢𝐤𝐞 𝐕𝐚𝐫𝐬𝐡𝐚𝐯𝐬𝐤𝐢 (@doctor.mike).

Program:

Orele 13 – 15: Noile provocări ale comunicării corporate de brand

Industria de comunicare a fost mereu în schimbare, de câțiva ani însă ritmul schimbărilor este mai alert ca oricând. Nu mai știm cum va arăta viitorul sau ce impact vor avea tehnologiile, știm doar că schimbările se întâmplă și organizațiile se vor confrunta cu noi provocări. Acest lucru influențează gestionarea relațiilor publice și a comunicării, iar profesioniștii din industrie, pentru a crea valoare și a demonstra importanța meseriei lor, trebuie să fie cu un pas înaintea vremurilor. Cum sunt implicați comunicatorii în aceste schimbări și care va fi, pe viitor, rolul lor?

Speakeri:
Eugen Secmerean, Group Account Manager, V+O Communication
Luiza Domnișoru, Director de Comunicare și CSR, Digi Communications
Ileana Badiu, Managing Partner, Wunderman
Anca Rancea, PR Consultant & Founder Blind Carbon Copy Communication
Răzvan Pascu, Consultant Marketing Turistic, Travel Communication România

Orele 15:30 – 16:30: Dezbatere: ”Comunicare safe sau out of the box?”

Dezbaterea referitoare la comunicarea “safe” versus comunucarea ”out of the box” – moderată de Nae Șovăială, director de training la Asociația Română de Dezbateri, Oratorie și Retorică

S-a dezbătut după regulile competițiilor de formal debate.

Ingrediente: o temă relevantă și pasionantă, două echipe bine pregătite să îi bombardeze pe ceilalți cu argumente și contra-argumente, un cronometru pentru fiecare discurs.

Echipa pro comunicare out of the box:
Tiberiu Mercurian, Director de marketing, Alpha Bank
Dana Dobrescu, Corporate & Government Affairs Manager, Mondelez România
Alina Frîncu, Director Reduced Risk Products, Philip Morris

Echipa pro comunicare safe:
Cristina Hanganu, Communication & CSR Director, Lidl România
Diana Tănase, Director de marketing, Mastercard
Camelia Dragomirescu, Coatings Marketing Director, Policolor, Orgachim Group

Orele 17 – 17:30: Data-Driven Creativity: next big thing sau deja aici? Sesiune powered by Golin

”Data” + ”idee” poate fi vreodată = ”emoție”?

Cum putem aduce împreună datele și ideile astfel încât să construim campanii din ce în ce mai relevante, din ce în ce mai aplicate și personalizate până la individualizare, fără a pierde însă emoția, atât de necesară în relația dintre brand și consumator?

Speakeri:
Irina Roncea, Deputy Managing Director, Golin România
Silviu Antohe, Group Creative Director, MullenLowe
Mihai Costache, Group Creative Director, MullenLowe

Orele 17:30 – 18: CREATOLOGY. Sesiune powered by McCann PR România

Creatologia e ownership: de poveste, de unghi, de personaj. De rezultat

Lucrăm într-o industrie în care totul pleacă de la idee. Ideea este cea care legitimează acțiunile, dar ideologia este un set. Creatologia e o mișcare. E mai mult decât storytelling, pentru că vorbește și despre personaj. Despre cei care creează poveștile și unghiul din care aceste povești sunt trăite și împărtășite.

Ruxandra Vasilescu, Lavinia Chican, Horia Tecău, BRomania si Mihail Pautov vorbesc despre campanii pe care le-au dezvoltat împreună și despre punctele în care celebritatea sau expertiza într-un anumit domeniu devine un vector de influență. Influencerii, împreună cu agenția, sunt creatori de mesaj, iar influența e o consecință a conținutului – efectul. Cauzele le dezbatem împreună, concentrându-ne pe cele care produc un răspuns organic, autentic.

Speakeri:
Lavinia Chican, Senior Partner, McCann PR
Horia Tecău, jucător profesionist de tenis
BRomania (Matei Dima), Entertainer
Ruxandra Vasilescu, Business Director McCann PR
Mihail Pautov, Medical Doctor & Health Influencer

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.