În data de 21 mai 2013, la Hotel Howard Johnson, a avut loc Best Marketing, organizat de revista BIZ. Detalii.
Organizator: BIZ, Sponsor: Cora, Mașina oficială: BMW.
Mai jos, foto + video de la eveniment.
Foto (full-screen?):
Video:
Lista clipurilor din playlistul de mai sus:
- Adina Vlad – De la marketingul emotiilor la marketingul faptelor (2013.05.21, HoJo) – YouTube
- Mircea Pascu – Iron Man, aspartamul si cartofii prajiti (2013.05.21, HoJo) – YouTube
- Camelia Popescu – Doamna Cora (2013.05.21, HoJo) – YouTube
- Anca Rarau si Liviu David – Impreuna schimbam povestea (2013.05.21, HoJo) – YouTube
- Calin Clej – Acum este momentul tau (2013.05.21, HoJo) – YouTube
- Lorand Balint – Despre Brandurile viitorului (2013.05.21, HoJo) – YouTube
- Deniz Coaca – Ce cauta mama pe Net? (2013.05.21, HoJo) – YouTube
- Adina Nica – Modele si valori cu care rezoneaza adolescentii din ziua de azi (2013.05.21, HoJo) – YouTube
- Iulian Padurariu – Why Gamify? (2013.05.21, HoJo) – YouTube
- Prezentarea lui Iulian Pădurariu e disponibilă aici, după ce completați un scurt chestionar
- Alexandra Iavorschi – Currency Beyond Money (2013.05.21, HoJo) – YouTube
- Alex Badila – Folosirea comunitatilor in marketing (2013.05.21, HoJo) – YouTube
- Radu Pilat – Community marketing (2013.05.21, HoJo) – YouTube
Descriere:
„Revolutia digitala a schimbat interactiunea cu brandurile si mecanismele care influenteaza deciziile de cumparare, dar si strategiile care definesc regulile de comunicare in marketing.
La BestMarketing descifram noua fata a marketingului, vedem ce s-a schimbat si care este noua paradigma la care profesionistii in comunicare trebuie sa se adapteze ca sa faca fata cerintelor ce vin din partea consumatorilor hiper conectati, nascuti in epoca vitezei.
Daca lucrezi in marketing, publicitate, social media sau PR, daca esti interesat de trendurile din industria de marketing si comunicare, social media si branding, daca iti doresti cresterea vanzarilor si transformarea fanilor in clienti, daca esti antreprenor si cauti strategii eficiente de marketing atunci Best Marketing este evenimentul la care trebuie sa fii prezent.”
Speakeri:
- Kristian Wulfsberg Majer – Partner / Strategic Marketing Consultant, The Garrison Group
- Adina Vlad – Managing Partner, Unlock Market Research
- Camelia Popescu – Director marketing, Cora Romania
- Iulian Padurariu – Managing Partner, Marks
- Prezentarea lui Iulian Pădurariu e disponibilă aici, după ce completați un scurt chestionar
- Alexandra Iavorschi – Managing Director, Starcom MediaVest Group
- Adina Nica – Consultant Strategie, The Network si Fondator Open I Research
- Deniz Coaca – Strategy and Online Director, FRIENDS Advertising
- Calin Clej – Director de Marketing, Pepsico
- Anca Rarau – Director executiv, Directia Marketing, BCR
- Liviu David – Creative Director, Next Advertising
- Mircea Pascu – Managing Director, G2 Romania
- Radu Pilat – Managing Partner, Heist Industries
- Alex Badila – Managing Director, Publicis
- Lorand Balint – Partner, Platypus Group
- Marta Usurelu – Redactor sef, Revista Biz
Program:
- 09.00 – 10.00 Inregistrarea participantilor
- 10.00 – 12.00 Marketing 2013. Noua paradigma. Noul marketing se fundamenteaza pe actiuni concrete si mai putin pe povesti. Relatia dintre consumatori si branduri este supusa testului increderii pe care-l vor trece numai brandurile care arata ca le pasa cu adevarat de consumatorii carora li se adreseaza. „Concret, tu ce imi oferi?” e intrebarea de marketing a momentului. A trecut vremea povestilor frumos ambalate in spoturi TV de milioane. Conteaza mai mult ce facem si mai putin ce spunem.
- 10.00 – 10.05 Marta Usurelu, Redactor-sef, Revista Biz
- 10.05 – 10.45 Invitat special: Kristian Wulfsberg Majer, Partner / Strategic Marketing Consultant, The Garrison Group. “Developing world class consumer centric marketing strategies utilizing functional and emotional benefits”. In calitate de consultant al companiei The Garrison Group, Kristian Wulfsberg Majer a dezvoltat strategii de marketing pentru companii precum Carlsberg, IKEA, Coca-Cola, P&G, Bayer si Raiffeisen. Kristian este Visting Professor (Marketing Strategy) la Corvinus University of Economics din Budapesta.
- 10.45 – 11.00 Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research – “De la marketingul emotiilor la marketingul faptelor”
- 11.00 – 11.15 Mircea Pascu, Managing Director, G2 Romania – “Iron Man, aspartamul si cartofii prajiti”
- 11.15 – 11.30 Camelia Popescu, Director de Marketing, Cora – “Doamna Cora”
- 11.15 – 11.45 Anca Rarau, Director executiv, Directia Marketing, BCR si Liviu David, Creative Director, Next Advertising – “Impreuna schimbam povestea”
- 11.45 – 12.00 Q&A
- 12.00 – 12.30 Pauza de cafea
- 12.30 – 14.00 Brandurile viitorului. Numai companiile care se adapteaza noilor tendinte de consum sunt cele care vor mai avea un viitor de acum inainte. Strategii de marketing ai marilor companii multinationale sunt printre primii factori de decizie care iau contact cu schimbarile intervenite in comportamentul de cumparare si interactiunea cu clientii.
- 12.30 – 12.45 Calin Clej, Director de Marketing, Pepsico – “Acum este momentul tau”
- 12.45 – 13.00 Lorand Balint, Partner, Platypus Group
- 13.00 – 13.15 Deniz Coaca, Strategy&Online Director, Friends Advertising – “Ce cauta mama pe net?”. Generatii diferite pe aceeasi pagina de Digital Divide. Care este diferenta intre jumatatea de romani care sta online, versus cealalta jumatate? Este planeta WWW destinata strict celor tineri? Ce tipuri de utilizator si ce comportament prezinta internetul romanesc?
- 13.15 – 13.30 Adina Nica, Consultant Strategie, The Network si Fondator Open I Research –“Modele si valori cu care rezoneaza adolescentii din ziua de azi”
- 13.30 – 13.45 Iulian Padurariu, Managing Partner, Marks – “Why Gamify?”. Brandul de azi care vorbeste uni-directional, e posibil sa se trezeasca foarte curand vorbind la pereti. Un brand capata valoare daca stie cum sa isi puna cap la cap o strategie sociala care sa duca nu doar la cresterea dorintei clientilor de a plati, ci si la a-i face pe acestia sa “lucreze” in numele brandului.
- 13.45 – 14.00 Q&A
- 14.30 – 15.00 Pauza de cafea
- 15.00 – 16.00 Relatia emotionala brand – consumator. Comunitati.
- 15.00 – 15.15 Alexandra Iavorschi, Managing Director, Starcom MediaVest Group – “Currency Beyond Money. 10 nevoi umane universal valabile si relatia emotionala brand – consumator”
- 15.15- 15.30 Alex Badila, Managing Director, Publicis – “Folosirea comunitatilor in marketing”
- 15.30 – 15.50 Radu Pilat, Managing Partner, Heist Industries si Cristian Linaru, Burn Brand Champion – “Community marketing
- 15.50 – 16.00 Q&A