Despre lansarea unei afaceri în mediul online

Am întâlnit un domn o dată care zicea ceva de genul (citat extrem de aproximativ): “Am intrat în businessul de advertising. Mi-am lansat o agenție. Nu eram cel mai bun, nu eram cel mai slab. Era foarte greu să cresc, nișa era extrem de competitivă, și, în general, erau bani puțin pentru care se lupta multă lume. Am ales o altă nișă. Închirieri auto. Am început la Piatra Neamț, ulterior m-am extins.” Domnul respectiv deține Inchirieri masini / Rent a Car in Romania. Agentia de inchirieri masini Autonom Rent a Car. Inchiriaza masini la preturi mici – lider în nișa lui.
E genul de nișă în care sunt puțini furnizori, și nu ai multe alternative. Când vrei o mașină, nu ai sute de firme între care să alegi. Odată ce ai construit un lucru care e doar al tău, e greu să mai intre cineva peste tine (nu e ușor să faci o rețea națională de închirieri auto; nu e ușor să ai atâta experiență în piață; nu e ușor să ai atâtea parteneriate; Și tot așa).
Așa că, dacă ar fi să recomand, recomand mai puțin “intră în online”, cât “caută o nișă unde nu ai concurență”.
De văzut, pe tema asta: Blue Ocean Strategy și Blue Ocean Strategy – Wikipedia.

De văzut și: How to make money online? – Olivian.ro – by Olivian Breda.

Joshua Conley - Stilled Water, https://flic.kr/p/7MesiX
Joshua Conley – Stilled Water, https://flic.kr/p/7MesiX

De văzut:Ștefan Iordache (Leo Burnett) e pe altă lume | zoso blog (pe tema concurenței din agenții România).

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).