Follow-up: Webstock 2018 #webstockro #webstock10ani (2018.10.05, H. Marriott)

De 10 ani, Webstock este cel mai mare eveniment de social media din România. În fiecare an, reunește comunitatea pasionaților de online și aduce în prim-plan ultimele tendințe din social media. Ediția 10 a fost o ediție specială, cu vorbitori renumiți și la Gala Webstock Awards, în cadrul căreia au fost premiate cele mai bune proiecte din online-ul românesc realizate în ultimul an.

Comunitatea online locală și-a dat întâlnire pe 5 octombrie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, pentru o nouă ediție Webstock, organizată de Evensys in parteneriat cu Vodafone. Acest eveniment de o zi va include Conferințele Webstock și Premiile Webstock. Conferințele Webstock vor cuprinde întâlniri interactive despre cele mai noi tendințe în social media, bune practici, comunicare și promovare, aducând în prim-plan ultimele tehnologii și aplicații din domeniu Premiile Webstock oferă recunoaștere celor mai creative și inedite proiecte și campanii în social media, produse în România în ultimul an.

Mai jos, imagini de la eveniment și notițele mele din cadrul evenimentului.

Album foto pe Google Photos »

Album foto pe Facebook »

Inspiration Session

Cornel Amariei, inventator

A învățat să citească la 3 ani.
Există 40M nevăzători în lume și doar 20.000 de câini.
Inventator al unor ochelari pentru nevăzători, proiect aflat în stadiul de testare ante-lansare pe piață.
O persoană nevăzătoare are nevoie să se bazează că ochelarii funcționează aproape fără nicio eroare.
Invenția de dragul inovației sau a banilor e o prostie.
“Innovation needs meaning”, ai nevoie de un sens în inovație.
Ai nevoie să experimentezi lucruri noi pentru inovație.
Ai nevoie de o expunere cât mai mare la cât mai multe lucruri.
Citește cărți de people management.
Filme bune: Inception, Interstellar, The Martian.
Dacă faci un produs, ar trebui să îți pese de el. Propune-ți asta.
Ai nevoie să îți pese de fiecare detaliu (pe această idee, este fan Apple).

Andreea Esca, prezentator TV

Perfecționismul vine din creșterea de acasă.
Când faci o profesie, trebuie să fii perfect.
Sfat mamă: meseria de prezentator este ca cea de actor – de fiecare dată trebuie să iasă totul perfect.
Copiilor nu trebuie să le spui exact, ei văd cum te comporți.
Mi se pare foarte complicat să îți creezi o imagine (fii tu însăți/însuți).
Un prezentator de televiziune care a fost pe ecrane 50 de ani a spus că a rămas pe ecran pentru că a rămas clasic (stilul de prezentare a fost clasic).
Sunt oameni care nu urmăresc televiziuni, și i-am întâlnit la 40 de ani, la radio. A fost o nouă audiență.
Întâlnirea cu oameni îmi încarcă bateriile.
Mama a stat o viață în spital. Când citesc știrile le înțeleg, dar încerc să nu mă afecteze.

Mihaela Noroc, fotograf, The Atlas Of Beauty

Niciodată nu mi-am propus – mă duc să-mi îndeplinesc visul. S-a întâmplat.
Când călătoresc iau cu mine esențialul – un sac de dormit, două perechi de pantaloni, esențialul.
Nu o să plec niciodată noaptea pe străzi, conștientizez pericolele.
Cu acces la Internet non-stop poți să te descurci în situații mai dificile.
Instinctul te ajută.
Fiecare țară este diferită, trebuie să te adaptezi.
În alte părți decât Europa e nevoie și de acordul soțului pentru fotografii.
În America de Sud pot exista probleme cu cartelurile, pot folosi imaginea.
Încerc să transmit că vreau să fac bine.
Frumusețea e ceva subiectiv.

Vlad Voiculescu, antreprenor social, Magicamp

În Germania dacă înveți din manual poți fi sigur că promovezi examenul.
Studiul în străinătate pentru mine și cred că pentru orice tânăr este o experiență esențială – e bine să pleci ca să recunoști ce ai lăsat în urmă, și să te întorci să aplici ce ai învățat; vei știi ce valorezi.
Am avut noroc să am părinți foarte buni.
Eu cred că în fiecare din noi e bunătate.
Nu vei uita cum te vor faci alții să te simți.
E o bucurie imensă să îi ajuți pe alții.
Când cineva e alimentat de ură și conversează cu mine, nu iau în considerare.
E nevoie ca politician să spui ceea ce faci.
Dacă îți canalizezi energia pentru fapte bune, mesajul are impact.
Nu te poți contrazice cu o faptă bună.
E nevoie de oameni noi și competenți în instituțiile publice.
E esențial ca în instituții să ai oameni care să își facă treaba – poți face asta prin politică.
Într-o anumită măsură, politica este ca un cancer – e esențial să te intereseze politica din timp. Dacă te interesează când te afectează, s-ar putea să fie prea târziu.
Schimbarea este necesar să vină la nivel local.
Tătăl lui împărțea cărți de vizită cu joburile pe care le avea la Viena.
Ca să demonstreze încrederea, în politică, ca și în viață, trebuie să răspunzi la întrebările:
Are bună credință? (Îi pasă?)
Are competență? (Poate?)
Se prezintă la lucru / does he/she show up? (Face ce zice că face?)
În mod ciudat, în politică ne uităm la abilitatea de a combate ideile cuiva (“Ce i-a zis-o!”).
Cel mai bine educi prin exemplu.

Moderator: Cristina Bazavan, jurnalist, bazavan.ro

Inspiration Session

Cabral Ibacka, realizator TV

E foarte ușor să uiți de la ce ai pornit.
Cere ajutorul, asta nu înseamnă că e o slăbiciune.
Sunt niște insule disparate, nu suntem uniți.
Mergem la casele de copii de Crăciun și Paște, nu ne organizăm să facem asta constant.
În online facem lucruri, dar în offline nu.
Zoso/Cetin fac educație. Lăsând la o parte ambalajul, ei încearcă să facă ceva.
Hai să încercăm ceva împreună. Din online spre offline.

Dr. Vasi Radulescu, medic cardiolog & autor

Să nu-ți uiți poveștile. Unitatea de măsură a vieților noastre nu ar trebui să aibă ca unitate de măsură anii, ci poveștile.

Laura Barbu, brand & marketing communication director, Vodafone

Delia Matache, cântăreț

Matei Dima, entertainer

Moderator: Cristian China-Birta, managing partner, Kooperativa 2.0

Galaxy Stage

Influencer Marketing Session

Ioana Marzac Sigarteu, corporate communication manager, Samsung

1.2M de fani Samsung pe Facebook.
Nu ar trebui să cauți doar influenceri, ci influenceri loiali brandului.

Teodora Istrati, blogger, Teo’s Kitchen

Vica Schipor-Doroftei, social media manager, Bitdefender

Cristian China-Birta, managing partner, Kooperativa 2.0

Pentru campanii de succes, contează:
– Profesionalismul.
– Bugetul.
– Chimia.
– Norocul.

Florin Grozea, fondator, Hit Yourself Agency

Bianca Adam, vlogger

Cel mai popular vlogger feminin.
Poți face conținut video despre companii și să fie și amuzant.
Nu m-aș asocia cu campanii de alcool.
Florin: conversiile sunt foarte importante, dar uneori nu sunt urmărite corect dpdv tehnic.

Moderator: George Man, managing partner, Creative Market Agency

Storytelling Session

Radu F. Constantinescu, autor

Scriitorii au tendința să fie individualiști.
Pe blog poți vinde sau sugera tendințe.
De foarte multe ori, oamenii inteligenți își pun ei înșiși niște ziduri.
Oare, ținând cont de câți oameni inteligenți am citit (ex. Ernest Hemingway), pot eu aduce valoare, ceva nou?
Dacă ai idei când ești în metrou, notează-le în telefon.
Inspirația nu vine așa – deschid laptopul și caut idei, ci deschid laptopul ca să scriu ceea ce deja știu că vreau să scriu.
Autori preferați: Ernest Hemingway, Tudor Octavian, Marian Godină, Mihai Eminescu (mai ales publicistica).
Un autor trebuie să trăiasă el însuși înainte de a pune în scris sfaturi despre viață.

Alex Coteț, scenarist & regizor, Sector 7

Este nevoie de autenticitate în promovarea brandurilor.

Andreea Georgescu, scenarist

Creativitatea poate fi: inspirație / muncă.

Marian Hurducaș, founder, Necktie Agency

Cel mai bun tool pentru crearea de vizuale: bannersnack.

Moderator: Claudiu Butacu, co-founder, Efden

Câștigătorii premiilor Webstock Awards 2018: Webstock 2018 – Lista completă a câștigătorilor – SocialWeb.ro.

Articol Cristian Manafu »

Vezi lista clipuri video »

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).