Statistici și extrapolări

Văd, periodic, extrapolări făcute pe baza unor mici statistici – “persoanei X i-a funcționat bine aparatul electrocasnic produs de firma Y, asta înseamnă că firma Y face produse de calitate”.

Sau “firma de curierat Z a făcut o livrare greșită. Prin urmare, toate livrările de la firma de curierat Z sunt greșite”.

Sau “magazinul online M a avut un angajat care la un moment dat s-a purtat necuviincios. Prin urmare, toți angajații magazinului M sunt de ocolit”.

Unele din aceste observații pot fi valide. Însă să îți faci o regulă generală, pornind de la o singură situație, e o abordare greșită.

Simon & His Camera – Neon Westminster London City – Blended by Simon & His Camera, https://flic.kr/p/egiQZ4

I am a Digital Marketing Manager for The KPI Institute. My expertise is in SEO (Search Engine Optimization) / UX (user experience) / WordPress. Co-founder of lumeaseoppc.ro (series of events on SEO & PPC) and cetd.ro (Book on branding for MDs). On a personal level, I like self-development - events, sports, healthy living, volunteering, reading.

No comments yet.

Leave a comment

Your email address will not be published.