Ca organizator, cum testezi/prezinți un speaker la o conferință și de ce e important să faci asta?

OK, organizezi o conferință, de ce să ții cont?

  • Înainte ca un speaker să ajungă pe lista ta de conferințe, ar trebui să ai o idee despre abilitățile lui de comunicare. Fă o probă. Vezi cât de bine comunică. Caută pe Internet înregistrări video cu el, sau, dacă nu găsești, încearcă să îl vezi la o altă conferință, în afară de a ta. Sau, cel puțin, caută pe Internet alte referințe despre prezentările anterioare.
  • Ajută participanții să își facă o idee despre cine va veni la conferință.
    • Pune, ca minim absolut, detalii de tip text despre speaker.
    • Alternativa e să ai cel puțin o fotografie cu speaker-ul.
    • Optim ar fi să ai clipuri video în care speaker-ul să vorbească.
  • Chiar și veniți la conferință, oamenii tot vor să știe ce urmează. La începutul conferinței, ar fi foarte bine ca fiecare speaker din următoarele 3 ore să se prezinte. Apoi, după masa de prânz, iarăși, ar fi bine să ai un moment în care speaker-ii se prezintă timp de 2-3 minute. Aspectul e cu atât mai important cu cât ai mai multe seminarii și oamenii trebuie să aleagă. Dacă ți se par multe 2-3 minute, alege 30 de secunde. Decizia despre abilitățile de speaker se ia mai degrabă instinctiv, ține mai puțin de conținutul mesajului efectiv.

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).