Ca organizator, cum testezi/prezinți un speaker la o conferință și de ce e important să faci asta?

OK, organizezi o conferință, de ce să ții cont?

  • Înainte ca un speaker să ajungă pe lista ta de conferințe, ar trebui să ai o idee despre abilitățile lui de comunicare. Fă o probă. Vezi cât de bine comunică. Caută pe Internet înregistrări video cu el, sau, dacă nu găsești, încearcă să îl vezi la o altă conferință, în afară de a ta. Sau, cel puțin, caută pe Internet alte referințe despre prezentările anterioare.
  • Ajută participanții să își facă o idee despre cine va veni la conferință.
    • Pune, ca minim absolut, detalii de tip text despre speaker.
    • Alternativa e să ai cel puțin o fotografie cu speaker-ul.
    • Optim ar fi să ai clipuri video în care speaker-ul să vorbească.
  • Chiar și veniți la conferință, oamenii tot vor să știe ce urmează. La începutul conferinței, ar fi foarte bine ca fiecare speaker din următoarele 3 ore să se prezinte. Apoi, după masa de prânz, iarăși, ar fi bine să ai un moment în care speaker-ii se prezintă timp de 2-3 minute. Aspectul e cu atât mai important cu cât ai mai multe seminarii și oamenii trebuie să aleagă. Dacă ți se par multe 2-3 minute, alege 30 de secunde. Decizia despre abilitățile de speaker se ia mai degrabă instinctiv, ține mai puțin de conținutul mesajului efectiv.

I am a Freelancer. My expertise is in SEO (Search Engine Optimization) / UX (user experience) / WordPress. Co-founder of lumeaseoppc.ro (series of events on SEO & PPC) and cetd.ro (Book on branding for MDs). On a personal level, I like self-development - events, sports, healthy living, volunteering, reading. I live in London, and lots of things live in me.

No comments yet.

Leave a comment

Your email address will not be published.