Ca să ai șanse maxime ca un newsletter să fie deschis, e nevoie să îl optimizezi pentru inbox.
Iată, mai jos, ce poți face, conform Newsman.
Sfaturi pentru a trimite un newsletter în inbox
- Autentifică domeniul de trimitere newsletter (le spui clienților de email că tu ești tu);
- Optimizează conținutul campaniei de email (vorbești într-un limbaj care nu e spammy);
- Folosește formulare de abonare double opt-in (abonații validează abonarea la newsletter);
- Solicită abonaților să te adauge în address book (te asiguri că ești într-un filtru de email);
- Trimite newslettere segmentate (în funcție de interesul fiecărui abonat);
- Menține o listă de abonați activi (trimiți doar către cei care sunt engaged);
- Oferă un proces ușor de unsubscribe (le faci viața ușoară dacă vor out).
Cum menții o listă de abonați activă și curată?
- În primul rând trebuie să te asiguri că trimiți newsletter abonaților în mod regulat. Nici prea des, să îi agasezi, dar nici prea rar să uite de brand. Spre exemplu de 2-4 ori pe lună e frecvența optimă de trimitere campanii aflată de noi.
- În al doilea rând, e nevoie să ai în permanență un flux de abonați în listă. Acest lucru înseamnă de obicei să îți plasezi strategic formularele de abonare și să le reînnoiești la nevoie.
- Și nu în ultimul rând, un alt mod de a menține o listă de abonați de calitate, este segmentarea și curățenia celor inactivi. După 6 -12 luni de trimiteri segmentează abonații în funcție de activitate. Trimite către cei inactivi o serie de emailuri de re-engagement. Păstrează-i doar pe aceia care răspund la apelul de reactivare.
NewsMAN dispune de toate funcțiile de email marketing de care ai nevoie pentru a comunica eficient cu abonații și a-i transforma în clienți recurenți. Planul GRATUIT îți oferă acces la toate funcțiile, inclusiv la Editorul Intuitiv de Newsletter Drag & Drop și la fluxurile de automatizare eCommerce.