În primul rând, despre ce vorbim?
Ce este? În poză se pot vedea:
- Breadcrumbs (firmituri de pâine) – te ajută să navighezi ușor în structura URL-ului (reviews.cnet.com › Reviews › E-Book readers)
- Rating-ul, cu steluție și notă.
- Autorul review-ului.
- Autorul mesajului de pe blog, cu tot cu profil de Google+ (am scris în mesajul anterior despre asta).
- Prețul.
- … pot fi și alte informații, dar exemplul dat este bun.
Cu ce te ajută?
- Într-o pagină cu 10 rezultate organice în Google, dacă pagina produsului tău poate ieși în evidență, poate arăta diferit, poate atrage atenția – de obicei asta se traduce prin “mai mulți oameni fac click pe produsul afișat”. De obicei, asta înseamnă număr crescut de clienți (adică afaceri mai bune).
Cum faci?
- Mai complicat este să dai programatorului site-ului tău linkul http://schema.org/, iar el să vadă ce anume s-ar potrivi site-ului tău.
- Mai simplu este să cauți la Google specific pentru platforma magazinului tău:
- [schema org plugin magento]
- [schema org plugin oscommerce]
- [schema org plugin opencart]
- [schema org plugin ALTĂ PLATFORMĂ]
Ce anume poți include?
- Vezi aici detaliile pentru pagina de produs.
- Vezi aici detaliile despre breadcrumbs.
- Vezi aici exemple pentru mai multe tipuri de pagini comune.
- Lista completă de elemente pentru schema.org.
Resurse suplimentare: