Translate the article to English (Google Translate)

Notă: Articolul de mai jos este mai vechi de 10 ani de zile!

Schema.org pentru e-commerce (detalii despre produse în rezultatele Google)

În primul rând, despre ce vorbim?

Ce este? În poză se pot vedea:

  • Breadcrumbs (firmituri de pâine) – te ajută să navighezi ușor în structura URL-ului (reviews.cnet.com › Reviews › E-Book readers)
  • Rating-ul, cu steluție și notă.
  • Autorul review-ului.
  • Autorul mesajului de pe blog, cu tot cu profil de Google+ (am scris în mesajul anterior despre asta).
  • Prețul.
  • … pot fi și alte informații, dar exemplul dat este bun.

Cu ce te ajută?

  • Într-o pagină cu 10 rezultate organice în Google, dacă pagina produsului tău poate ieși în evidență, poate arăta diferit, poate atrage atenția – de obicei asta se traduce prin „mai mulți oameni fac click pe produsul afișat”. De obicei, asta înseamnă număr crescut de clienți (adică afaceri mai bune).

Cum faci?

Ce anume poți include?

Resurse suplimentare:

Partajează pe WhatsApp

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.