Referitor la întrebarea “cum răspund mesajelor primite de la clienți pe WhatsApp?”.
Eu evit să inițiez cu clienții discuții pe platforme sociale pentru lucruri de business, prefer în general emailul pentru conversații. Am tendința, cel puțin până acum, să răspund rapid la mailuri.
Dar dacă e cerere de așa ceva, răspund pe WhatsApp, Skype și/sau altceva mai dorește clientul.
Sunt conștient că un cont de WhatsApp se poate bloca, am avut vreo 7 luni contul de LinkedIn suspendat și n-a fost plăcut deloc.
Încerc, pe de altă parte, să păstrez principalele contacte pe email + telefon, dar, desigur, am multe contacte doar pe anumite rețele.
În general, Facebook mi se pare destul de neprofesionist pentru comunicări foarte oficiale. Iar WhatsApp e un pic cam alert și grăbit pentru multe situații, pe care eu le pot rezolva și pe email.
În general, nu discut pe WhatsApp cu multe persoane pe plan profesional, dar, da, folosesc acel cont periodic. Pe Facebook pot fi uneori mesaje de inițiere colaborare, dar majoritatea discuțiilor nu au loc acolo.