Cât timp poți amâna să răspunzi la un email?

OK, cineva îți scrie. Tu ai un set de reguli care îți zic că răspunzi la emailuri cu o anumită periodicitate.

Care să fie acea periodicitate?

Răspunsul depinde de mai mulți factori:

  • Prioritate mesaj – poate fi un mesaj “a picat site-ul”, “nu merg campaniile”, “vreau un newsletter pentru un eveniment care are loc mâine seară”, sau poate fi un mesaj “până la finalul lunii strângem oferte campanii”.
  • În ce punct al conversației ești cu clientul. Dacă e ofertă, ar fi bine să răspunzi cât mai rapid. Am pierdut un client că n-am trimis o ofertă foarte rapid, deși eu mă bazam pe relație. Știu de o agenție recomandată de mine care n-a trimis o ofertă în 24h, ci în 48h, iar clientul nu a așteptat.
  • Cât de mult se așteaptă un mesaj. De exemplu, dacă lucrezi la un proiect mai mare, și se așteaptă de la tine un status, e bine să îl dai periodic, chiar dacă ai putea da un singur status, cu taskul realizat complet.

Ca regulă, încerc să răspund rapid la emailuri.

Am multă experință de dat mailuri înainte și înapoi și încă întâlnesc persoane care se supără dacă nu răspund la emailuri rapid.

Pierdut tot felul de lucruri prin răspunsuri încete la email. Morala? Încerc, pe cât pot, să răspund la emailuri rapid.

Acum dacă “email” = “sarcină de câteva ore”, dau un răspuns scurt, în care estimez că voi răspunde în n zile.

BRICK 101 - Email
BRICK 101 – Email, https://flic.kr/p/qeXksR

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).