Cum îți dai seama dacă site-ul tău e penalizat de către Google?

Mai jos, află cum îți dai seama dacă ai penalizare pentru site-ul tău din partea Google.

În principiu, autentifici site-ul la Google Search Console (fostul Google Webmaster Tools) și vezi mesajele din secțiunea dedicată penalităților.

Ce faci dacă ai penalizare?

  • Fă o listă cu toate linkurile către site-ul tău.
  • Analiză dacă e cazul să păstrezi domeniul sau muți la domeniu nou. S-ar putea să nu fie cazul de domeniu nou, dar să fie dificilă rezolvarea problemei.
  • (riscant, totuși, de făcut cu marge grijă) Dacă schimbați domeniul, faceți redirecționarea oamenilor la noul site site dar nu și a  lui Google (se poate din punct de vedere tehnic să faci asta).
  • Apoi păstrează o parte din linkurile către site-ul vechi, contactând site-urile și zicând să treacă la site-ul nou.
  • Luat lista la mână, eliminat tot ce e link slab calitativ și poți face automat.
  • Contactat toate site-urile din listă pentru eliminare linkuri.
  • Reluat contactul cu insistență.
  • Mesaj la Google cu pașii făcut.
  • Repetat pașii cu contactul site-urilor până Google scoate penalizarea.

Câteva resurse:

Casey Florig – Google Cat In The Hat Doodle, https://flic.kr/p/64DWX7

Note: Also see the Yahoo! Group on which I present similar issues:IMRo. To join, email imro-subscribe@yahoogroups.com and reply to the confirmation email.

I am a Digital Marketing Manager for The KPI Institute. My expertise is in SEO (Search Engine Optimization) / UX (user experience) / WordPress. Co-founder of lumeaseoppc.ro (series of events on SEO & PPC) and cetd.ro (Book on branding for MDs). On a personal level, I like self-development - events, sports, healthy living, volunteering, reading, watching movies, listening to music.

No comments yet.

Leave a comment

Your email address will not be published.