Follow-up: Future of Media (Marriott, 2013.12.05)

În data de 5 Decembrie 2013, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, a avut loc “Future of Media” – conferinta care a arătat cum va consuma conținut și aplicații publicul larg în viitor. De asemenea, cum se întâlnesc canalele media cu platformele mobile.

Secțiuni
– MEDIA – Sesiunea a adus în prim plan noile tehnologii și inovatii din industrie, prezentând modul în care interacționează utilizatorii în era media;
– ADVERTISING – Au fost prezentate campanii inovatoare, creative și interactive în mediul offline și online, care au avut un impact pozitiv și rezultate viabile;
– MOBILE – Au fost oferite cele mai bune practici pentru crearea și gestionarea unei campanii
și strategii de implicare a aplicațiilor mobile în campanii.

Evensys, Microsoft și Nokia au adus in prim plan modul în care românii consumă conținutul media, cele mai noi idei din advertising și platformele media actuale.

DSC_7417-foto-mica

Mai jos, fotografii de la eveniment (ulterior, e posibil să revin cu înregistrări video).

Album foto:

[alpine-phototile-for-picasa-and-google-plus src=”user_album” uid=”100050990853086188413″ ualb=”5955732624552893521″ imgl=”fancybox” style=”wall” row=”3″ size=”640″ num=”1000″ highlight=”1″ align=”center” max=”100″]

Dintre vorbitori

Tudor Galos
Consumer
Marketing Manager,
Microsoft
Nir Refuah
General Manager
and Chief Techonology Officer,
MRM
Ovidiu Paraschivescu
Smartphone and Internet on Mobile Lead,
Vodafone
Ilyan Kovatchev
Creative Director,
Ilyan.com
Augustin Roman
Head of Digital,
Antena TV Group
Petru Jucovschi
Technical Evangelist, Microsoft
Costi Mocanu
Head of Voyo
Catalin Clemente
Marketing Director,
Seenow
Petrisor Obae
Owner,
Pagina de Media
Bogdan Prajisteanu
Expert Media
Dragos Stanca
Managing Partner, ThinkDigital Romania
Alexandru Cernatescu
CEO, Head of Strategy,
Infinit Solutions Agency
Adrian Botan
VP Creative Excellence CEE, McCann Worldgroup
Sergiu Biris
CEO,
Zonga
Dan Badea
Managing Partner,
Equilobe Software
Andrei Lopata
CEO,
Revo Solutions
Sorel Radu
Owner,
eResearch
Cristina Sava
Marketing Manager,
KanalD
Sebastian Vaduva
Co-Founder & C.E.O, Appscend
Florin Ionescu
Business Development Manager – Ascend NetSolutions SRL
Felix Crisan
Co-Founder & CTO,
mobilPay
Sorin Manica
Marketing Manager, Netbridge Development
Dragos Gurarosie
Cofounder,
PamPam
Alexandru Filip
Cofounder,
PamPam

 

In cadrul Future of Media (5 decembrie, JW Marriott), Sorel Radu (Owner, eResearch) a prezentat in exclusivitate un studiu despre modul in care utilizatorii au consumat media in 2013.

Studiul cantitativ a fost realizat in luna noiembrie (19-24 noiembrie 2013) pe un esantion de 800 respondenti cu varste cuprinse intre 18-45 de ani, clasa cea mai adaptata tehnologic, in trend cu ultimele tendinte. Acesta a fost realizat in Bucuresti si cele mai mari 10 orase ale tarii.

Studiul a vizat identificarea obiceiurilor de consum de media ale respondentilor, produselor prin intermediul carora respondenti consuma media, surselor de informare pe care le prefera, usage‐ului de gadget-­uri in consumul de media, surselor preferate de entertainment, gradului in care respondenti acceseaza un “second screen” si usage-­‐ului “on demand TV”

Rezultatele studiului au relevat ca:

  • In privinta ownership-­‐ului de device ­‐uri, in randul populatiei intervievate (care este formata doar din utilizatori de internet), cel mai des intalnit device este computerul, acesta fiind prezent
  • in 98% dintre gospodarii, iar 97% dintre respondenti spun ca folosesc computerul prezent in gospodarie.
  • In ordine descrescatoare a prezentei, televizorul, radioul si smartphone-­‐ul se claseaza pe locurile 2‐4. Televizoare sunt prezente in 88% dintre gospodarii si sunt folosite de 76% dintre respondenti. Radiourile sunt prezente in 75% dintre gospodarii, sunt folosite de 57% dintre respondenti si prezinta cea mai mare diferenta intre availability si usage.
  • Smartphone-­‐urile sunt prezente in 70% din gospodarii si folosite de 63% dintre respondenti. Acestea sunt preferate in special de respondenti pana in 35 de ani si in special de barbati.
  • Pe ultimele 3 locuri in top se gasesc tabletele, smart TV-­‐urile si consolele de jocuri. Fiecare dintre aceste 3 produse sunt preferate in special de barbati, cea mai evidenta diferenta fiind prezenta in cazul consolelor de jocuri utilizate de 13% dintre barbati si doar 6% dintre femei.

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).