Follow-up: Internal Social Media, 2012.03.29, Hotel Ramada Nord (fotografii + video)

Conferința “Internal Social Media” a avut loc în data de 2012.03.29, la Hotel Ramada Nord, București.
Evenimentul a propus dezbateri interesate pe marginea unuia dintre cele mai incitante subiecte – integrarea noilor media în comunicarea internă.
The FEIEA Academy (organizată de Federation of European business communication associations) este cel mai important eveniment european dedicat comunicatorilor interni.
Site-ul conferinței:
http://www.prconferences.eu/

Clipuri video de la eveniment:











Fotografii de la eveniment (vezi în full-screen):

 

Speakeri:

Steve Doswell – Consultant independent în comunicare organizationala din anul 1995:  managementul schimbării şi implicarea angajaţilor, dezvoltarea strategiei de comunicare, cercetare angajat / audienţă, management de proiect, speaker la numeroase conferinţe şi seminarii. În octombrie 2006, a fost ales vicepreşedinte al FEIEA (Federaţia Europeană a Asociaţiilor de comunicare interna). În prezent, este preşedintele FEIEA. Numit Presedinte National (2001-02) al Asociatiei Britanice de Comunicare în Afaceri (CIB). În prezent, Membru al Consiliului CIB şi al Grupului de Dezvoltare. În 2002 a obtinut Diploma Europeana de Onoare, ca recunoaştere a serviciilor deosebite în comunicare internă. Contact: @stevedoswell LinkedIN http://www.doswell.com/

Massimo Greggia – Membru in boardul ASCAI, Italia. Massimo a trăit aproape 10 de ani în lumea anglo-saxonă (Londra şi Chicago), a comparat diferitele culturi naţionale şi corporative, a dezvoltat şi gestionat strategii de comunicare internă şi externă pentru mai multe companii multinationale. Din 1989 a ocupat funcţii de conducere în cadrul Grupului de Stat Căile Ferate,  Ferrari-Masserati şi CNH. Cele mai notabile realizari sunt: lansarea site-ului New Holland in 1996, dezvoltarea şi managementul sistemului de comunicare internă New Holland înainte de fuziunea din 2000, lansarea portalului intranet al grupului FS în 2005, dezvoltarea şi punerea în aplicare al sistemului web al grupului FS. Contact: LinkedIN
Pascal Lorenzini – Director de Comunicare internă Posta elveţiana, Berna, Elveţia
Pascal si-a început cariera profesională în jurnalism. Pascal este acum responsabil pentru toate activităţile de comunicare internă şi externă ale Postei elvetiene. În 2008, Pascal şi echipa sa au primit premiul pentru cel mai bun ziar intern, atât în Elveţia şi în Europa. Pascal deţine o diplomă de licenţă în Administrarea afacerilor la Universitatea de Stiinte Aplicate din Berna, Elveţia, şi o diplomă de master în domeniul Managementul comunicaţiilor la Universitatea din Syracuse. Contact: @lorenzinip LinkedIN   http://www.pascallorenzini.com/
 Dr. Jan Lies este profesor de management  în PR şi comunicare, la  Universitatea de Ştiinţe Aplicate pentru mass-media şi comunicare din Hamburg / Germania. În afară activităţii didactice este consultant în strategie comunicaţională. Astfel, cercetările sale se concentreză pe consultanţa cu privire la schimbările din comunicarea internă şi de brand, pentru a facilita implementarea proiectelor de management al schimbării. Contact: LinkedIN
Ana Adi este specialist in Marketing si Comunicare corporativă în cadrul Universităţii de Media din Bournemouth. În pararel îşi realizează lucrarea de doctorat la Facultatea de Business şi Industrii Creative din cadrul Universităţii de Vest din Scoţia. Ana este  şi consultat independent în PR, specializată în strategii de new media şi comunicare online. Contact: @ana_adi LinkedIN http://www.anaadi.net/
Anthony Francis este Director Comercial la Ipadio şi a lucrat în private equity pentru trei ani în cadrul Lloyds Development Capital (LDC). De asemenea, a lucrat la Ernst & Young, unde a devenit expert contabil. Ca un om de numere, Anthony preia conducerea  în domeniul finanţelor, dar este, de asemenea, puternic implicat pe partea de comercial şi de vânzări. El are o diplomă în psihologie experimentală de la Universitatea din Bristol. Contact:LinkedIN
Tomáš Poucha este director executiv al Institutului ceh de comunicare internă. Consultant independent, mentor şi profesor, a dezvoltat diverse proiecte de îmbunătăţire a eficienţei proceselor de comunicare internă şi externă cu agenţii de consultanţă de top. Are o experienţă solidă în vanzari, management strategic şi jurnalism şi a studiat în Marea Britanie, Statele Unite, Spania şi Franţa. Contact: LinkedIN
Vesna Petkovšek este director de comunicare internă la Gorenje Group (Slovenia) şi director de comunicare şi membru al board-ului FEIEA. Vesna are o experienţă de opt ani în comunicare internă în cadrul Gorenje. De asemenea, a fost membru al board-ului Asociaţiei Slovene de Relaţii Publice şi primul preşedinte al Secţiunii pentru comunicare internă din cadrul aceleiaşi asociaţii. Revista internă Gorenje a câştigat Premiul Papirus (pentru cea mai bună revistă internă slovenă) de trei ori. Vesna primit de două ori Premiul InJo pentru inovaţie în  media interne. A absolvit masterul în Managementul Comunicării, în cadrul Facultăţii de Ştiinţe Sociale, Universitatea din Ljubljana.
Jan Perla este specialist social media şi consultant la OgilvyInteractive Prague (Republica Cehă) şi co-proprietarul unei reviste despre social media. Este specializat în mijloace eficiente de utilizare a reţelelor sociale, platforme de publicare şi bloguri, în metode de promovare şi măsurare cu programe de tip CRM. Jan are experienţă în managementul evenimentelor şi scriere creativă. El deţine certificări de la EACA (European Advertising and Communication Associations) şi de la Ogilvy Academy. În Republica Cehă, publică articole în reviste de marketing.
João Duarte este CEO şi fondator al Grupului YoungNetwork (YoungNetwork Portugalia, Angola, Mozambic, Capul Verde, Serbia şi Carbono Verde, YoungAd, YoungWeb, PressDirecto, YoungNetwork Meritor Media, Meritor Media Macedonia). Absolvent de economie al Universităţii Catolice din Lisabona, el şi-a început cariera ca jurnalist la Jornal de Negocios. De asemenea, a fost director al revistei Capital Digital. Joao a câştigat “Cel mai bun blog de comunicare” la “Marile Premii” APCE (Asociaţia Portugheză de Comunicare Corporatistă), 2008 şi 2010, “Cele mai bune programe de relaţii cu mass-media şi managementul crizei”, la Premiile Reputation 2011 APECOM (Asociaţia Portugheză a Agenţiilor de Comunicare şi Relaţii Publice) şi “Silver Award în responsabilitatea socială”, la Festivalul de Comunicare din Mozambic.
Daniel Ambuehl – Presedinte Schweizerischer Verband für interne Kommunikation SVIK, Elvetia
Henrik Vinther – Presedinte FIKOM – Association of internal communication, Danemarca

Program:

14:00-14:20 Ce este social media? Interacţiuni între comunicarea internă şi externă, beneficii şi probleme asociate, Steve Doswell, Preşedinte FEIEA
  • De ce o politică social media pentru comunicarea internă?
  • Beneficii ale utilizării noilor media în comunicarea internă
  • Probleme asociate noilor media: viaţă privată, încredere, aspecte juridice şi crize

14:30 – 15:20  Sesiunea 1 Viziune asupra comunicării interne

  • Un domeniu de graniţă: unde PR-ul, HR-ul şi brandingul se întâlnesc
  • Construirea încrederii în valorile companiei prin campanii de comunicare internă
  • Câştigarea sprijinului directorilor în programele de comunicare internă

Speakeri

  • Steve Doswell, Preşedinte FEIEA
  • Massimo Greggia, Consultant şi Membru al Board-ului ASCAI
  • Pascal Lorenzini, Director Publicaţii şi Comunicare Internă, Swiss Post, Berna, Switzerland

Moderator

  • Vesna Petkovsek, Director Comunicare Internă, Gorenje Group, Slovenia

15:30 – 17:00 Sesiunea 2: Social media în acţiune

  • Măsoară succesul: înţelegerea instrumentelor de măsurare online
  • Start strategiei de social media
  • Comunică schimbarea şi accelerează inovaţia
Speakeri
  • Ana Adi, Lector Marketing şi Comunicare Corporatistă la Universitatea Bournemouth
  • Prof. Jan Lies, Universitatea de Stiinţe Aplicate din Hamburg
  • Anthony Francis, Director Comercial, Ipadio
  • Joao Duarte, CEO YoungNetwork
  • Jan Perla, Specialist social media, Ogilvy Prague (via video-conferință)
Moderator
  • Tomas Poucha, Director Institutul Ceh de Comunicare Internă

17:10 Masă rotundă FEIEA: Viitorul profesiei de comunicator intern

  • Cine este responsabil? Este posibilă externalizarea comunicării interne?
  • Care este profilul ideal al unui comunicator intern capabil să folosească social media?
  • Crearea unei platforme a comunicatorilor interni români sub îndrumarea FEIEA

 

Descriere:

Pentru prima dată în Romania, experţi internaţionali în comunicare vorbesc despre schimbarile din industrie in cadrul unui eveniment marca FEIEA Academy. Evenimentul propune dezbateri interesate pe marginea unuia dintre cele mai incitante subiecte – integrarea noilor media în comunicarea internă.

Când şi unde? 29 martie 2012, Hotel Ramada Nord, Bucuresti

Despre FEIEA Academy 

The FEIEA Academy (organizată de Federation of European business communication associations)  este cel mai important eveniment european dedicat comunicatorilor interni. Conferinta facilitează schimbul de experienţă şi idei între vorbitori şi profesionişti europeni de top.  Pentru prima dată, specialiştii FEIEA vin la Bucureşti şi promit să ofere răspunsuri la întrebările comunicatorilor interni români.

De ce sa participi?

În cadrul Social Media Workshop (FEIEA Academy):

  • Lideri internaţionali ai industriei îţi vor prezenta cele mai cele mai noi tendinţe
  • O diplomă de participare la FEIEA Academy, eveniment recunoscut pe plan european
  • Vei avea posibilitatea de a interacţiona cu specialişti şi colegi români şi a identifica practici excelente
  • Vei descoperi idei noi pe care le vei putea implementa în cadrul propriilor programe de comunicare internă

Unul dintre obiectivele evenimentului este să ofere comunicatorilor interni motivaţia  de a-şi crea propria platformă de networking,  sub îndrumarea FEIEA pentru ca să:

  • catalizeze procesul de creare a identităţii şi recunoaşterii profesiei de comunicator intern ca specializare de sine-stătătoare în România
  • prin stabilirea de standarde profesionale şi a unui cod etic
  • dezvolte oportunităţi de networking cu colegii din Europa prin participarea la evenimente din România sau din străinătate şi prin interacţiuni online
  • alinieze industria de comunicare din România la tendinţele europene prin accesul la cunoştinţe şi cele mai bune practici
  • devină viitor membru FEIEA

Agenda conferinţei

Conectează-te la pulsul industriei! Vorbitori înternaţionali de top vor susţine cauza comunicării interne prin social media în timpul dezbaterilor, meselor rotunde şi prin studiile de caz grupate în următoarele sesiuni:

Sesiunea 1: Viziune asupra comunicării interne

    Prezentările vor include studii de caz axate pe modul în care o comunicare internă sănătoasă poate creşte gradul de implicare şi motivare al angajaţilor. Vorbitorii vor explica antreprenorilor din start-up-uri sau IMM-uri, managerilor, specialiştilor în resurse umane, marketing sau relaţii publice cum pot folosi strategii de comunicare a schimbării pentru a crea un brand de angajator solid şi axat pe colaborare.

Sesiunea 2: Social media în acţiune

      Dezbaterile vor analiza provocările generate de implementarea strategiilor bazate pe noile media şi vor prezenta campanii de comunicare internă care integrează atât metodele clasice de comunicare faţă în faţă, print şi Web 1.0 dar şi Web 2.0. Experţii le vor arăta comunicatorilor diferite modalităţi de măsurare a rezultatelor campaniilor de media sociale, sprijinindu-se pe exemple reale din mediul de afaceri.

ORGANIZATORI

FEIEA

FEIEA este Federaţia Asociaţilor de Comunicare Internă din întreaga Europă şi a fost fondată în 1955. Federaţia facilitează  cooperarea transfrontalieră între asociaţiile membre la nivel naţional şi are în prezent membrii din 11 ţări. Programul său de informare favorizează însă legături neoficiale şi cu alte ţări printre care Croaţia, Republica Cehă, Finlanda, Franţa, Luxemburg, Ţările de Jos, Norvegia, Spania şi Suedia.

Luxury PR este o companie care ofera servicii de training in domeniul relatiilor publice. Compania este specializata in programe de formare profesionala acreditate, adresate profesionistilor in relatii publice.

Good Afternoon este o agenție de marketing digital care se adresează companiilor interesate să își crească vizibilitatea în mediul online cu investiții minime în timp și bugete. Compania a dezvoltat servicii special create pentru a satisface nevoile unui business, fie că este vorba de creșterea vizibilității unui brand, fie că este vorba de atragerea de noi clienți sau creșterea vânzărilor. Good Afternoon ofera servicii de strategie și management în marketing digital, realizate pe baza analizei temeinice a audiențelor și acțiunilor acestora, servicii care înglobează atat optimizarea site-ului pentru motoarele de căutare cât și strategii de social media marketing și campanii de e-mail marketing, mobile marketing, CPC – Google Adwords, Facebook Ads, LinkedIn Direct Ads.

Trimite pe WhatsAppEroare linkuri?

Lasă un comentariu

Reguli pentru cei care lasă comentarii »

Puteți folosi Gravatar pentru a adăuga avatar (imagine comentarii).