TL;DR: Cum a fost la SEM Days 2015? Idei rezumate de Izabela-Maria Catiru:
- Prezenta speakerilor internationali a adus un plus de valoare. A fost foarte usor sa ii abordezi si sa pui intrebari pe campaniile locale pe care ei le desfasoara.
- Sesiunile au fost interactive, speakerii incercand de fiecare data sa implice audienta.
- Au fost prezente foarte multe studii de caz cu goodcase practices si tips pentru a putea avea o prezenta cat mai buna si mai mare in online.
- Discussion panelurile au abordat teme precum native ads si au clarificat multe confuzii pe care oamenii le au pe aceste teme.
- Cifrele prezentate nu au fost pe Romania (cifre pe care putem sa le obtinem si noi fain frumos) ci pe tarile din care veneau speakerii si a fost foarte interesant sa vezi cum functioneaza marketingul in cifre pe diverse piete: restaurante in UK, pe ce device-uri stau oamenii in diverse tari, faptul ca in UK si Slovenia cele mai mai multe volume de vanzari vin de pe tableta.
- Prezentarea de tooluri folositoare in PPC.
- Eu am fost doar la sesiunile de PPC in ziua a doua insa in prima zi am reusit sa prind si cateva insighturi de la SEO si content: contentul trebuie sa crawlable , faptul ca o persoana are deja instalata aplicatia ta te ajuta sa cresti in rank etc.