15 puncte de feed-back pentru platforma SEOmonitor

Bună, în articolul de mai jos mă uit la câteva puncte de îmbunătățit pentru platforma SEO Monitor. La modul general, e o platformă SEO foarte bună, cu multe facilități pentru cei interesați de doemniul SEO.

1. În pagina de trafic, m-ar ajuta să am o opțiune de generare rapoarte. M-ar interesa în principal export ca PDF, dar și ca imagine.

2. Aș face ca afișarea default să fie top 20 de cuvinte cheie, nu top 10.

3. Dacă selectez într-un view să afișeze 50 de cuvinte cheie, să se păstreze setarea pe măsură ce văd alte pagini din site.

4. Dacă este pe site o statistică, de tipul: Visibility Score, decreased by 45%, mi-ar plăcea ca la mouseover să aflu și care era valoarea anterioară.

5. Nu îmi e clar ce înseamnă -5% la un scor de vizibilitate 45%. Pot fi procente sau puncte procentuale.

6. Mi-ar plăcea să pot schimba ordinea competitorilor după ce îi adaug în sistem, și să le schimb culoarea default.

7. Mi-ar fi util să pot genera rapoarte doar cu unul sau doi competitori, cei mai mari. De obicei, la analiza competiției lucrurile stau așa – brusc, unul din site-uri face ceva deosebit. Ei, în situația respectivă pe site-ul SEO Monitor fie export un raport cu toți competitorii, fie îi șterg pe ceilalți și îi adaug din nou după ce fac raportul. Mi-ar fi mai simplu un raport one-time cu unul-doi competitori.

8. Aici, văd că pe platformă există la dată luna și ziua. Ar fi OK și anul.

9. Eu aș elimina contorul de G+, nu mi se pare relevant. Aș adăuga în schimb Twitter, mai ales pe plan internațional are vizibilitate mai bună.

10. Tot la partea de content eu aș fi luat în considerare să monitorizez și Pinterest, de exemplu pentru site-urile de fashion sau amenajări interioare ar prinde bine. Pe G+ nu sunt decât cei cu tehnologia / online marketingul, nu mi se pare relevant.

11. În pagina de content este o opțiune Import CSV, și Download Example.
Dacă s-ar fi pus pe primul rând al unui fișier CSV rândul
sep=,
(sau care e separatorul: ;, (tab), etc),
se va vedea bine fișierul respectiv în Excel (împărțit pe coloane, nu o singură coloană, cu elementele separate prin ,)

12. La Organic Traffic tab, este o linie cu visibility score.
Eu aș lua în considerare ca acea linie să aibă ca minim și maxim pe coordonatele Oy ale graficului nu 0 – max, ci min-max pentru perioada respectivă.

13. În fiecare din taburile principale aș pune link către un clip YouTube în care să se explice despre ce e vorba în pagina respectivă.

14. La Keyword Research este prezentat un CPC. Nu este clar ce este cu acea valoare. Poate fi costul pentru prima pagină / pentru prima poziție / pentru o afișare la nivel mediu pe prima pagină. Aș lămuri asta.

15. Aceeași problemă cu axa Oy și la comparația între competitori. Aș pune pe Oy min-max, nu 0-max.

I am a Digital Marketing freelancer. My expertise is in SEO (Search Engine Optimization) / UX (user experience) / WordPress. Co-founder of lumeaseoppc.ro (series of events on SEO & PPC) and cetd.ro (Book on branding for MDs). On a personal level, I like self-development - events, sports, healthy living, volunteering, reading, watching movies, listening to music.

No comments yet.

Leave a comment

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.